Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Lassan meg leszek rontva....

2012.04.09. 09:56 - Sangel

I love DubStep <3

Lassan tényleg olyan, mintha odaköltöztem volna 'MsPrincess'-hez, mert a héten már tuti, hogy többet voltam ott, mint otthon....

Szombat este persze kaptam a telefont 'MsPrincess'-től, hogy megyünk bulizni. Volt egy órám, hogy hajatmossak, szárítsam, vasaljam, borotválkozzak, sminkeljek és ruhát válasszak. De végülis sikerült. Azóta alutam összesen 9 órát. 3-at vasárnap 8-tól, mert nekünk Coronitában is ott volt a helyünk persze, és hát ma egy laza 6-ost sikerült aludnunk, úgy, hogy mindkét nap leittam magam :D De most még talán el vagyok ezzel.

'MsPrincess' öccse, 'MrGoofy' 3 évvel fiatalabb nálam, de ő és a hülye haverjai az egyetlenek, akikkel még el is hülyülök, ilyen korúak közt... Keményen tolják az életet, az biztos :D Tegnap is átjöttek egy tucatnyian, lazásztak, ittak, lazásztak, ittak, felzabáltak 8 tonna kaját, és közben a hülye zenéjüket hallgattuk, meg röhögtünk :D 

A hülye zene természetesen a DubStep. Első találkozásom ezzel a műfajjal még az igazi őrület előtt volt, a Skins 2 évad első rész elején, mikor a szőke meleg srác táncol egy lazáb DubStep-re, már akkor beleszerettem a műfajba (nem kell velem egyetérteni), de kibek*rt jó zene.

Ők lightosan, én ittasan, végignézettek velem 800 videót, hogy mekkora flash, és áááh tényleg az, még így másnap is. És hát a kedvencem közülük a fenti klipp, ami nem kis szinten van összevágva a régi NAGY filmekből-zenékből, szarrá parázható változatban, és a zene <3 Konkrétan szétszed a zene, meg a képi megjelenítések is....

Ilyet szólnak 'MrGoofy' haverjai: - Áhh hallod neked muszáj tolnod valamit, ilyen nem létezik, hogy így bekattosodj egy ilyen zenére, cucc nélkül.... - Háát de mondom van :D

Visszamentem 18-ba, kármokodtam és úgy viselkedtem, hogy még én sem vágom :D Nah meg ezeknek a szavaknak a használata: zsír, vágom, dzsuker, meg mittom én, amit épp hallok, mert ááh ezek szlengesbe tolják persze :D És hát az összes kis páwa :D LoL :D Cipő, ruha, séró persze belőve, én meg pizsibe toltam mellettük :D 

Azt hiszem gyorsan kell regenerálódnom, mert pár óra és anyuékkal ebédelek vidéken, és ki kell nőnöm addigra az ő hülyeségüket :D 

Még egy bizonyíték a beteg elmém létezésére....

áháááháááááááááááááá..................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr64372916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása