Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

3 Days....

2012.08.05. 13:32 - Sangel

Ahogy teltek múltak a napok, nem bírtam kitörölni a fejemből "Kistökit", pedig próbálkoztam....

Aztán az egyik hétvégén lenn voltam a Kis-Duna-parton, apukám volt munkahelyén, és tv-ztem. Amikor az egyik zene csatornán hirtelen megszólalt egy szám. 

PLACEBO

(Nah nem ez a szám volt :) Csak az egyik nagy kedvencem. )

Szóval már megosztottam az első Placebos posztomban azt a számot, amit először hallottam.

A lényeg mégis csak az volt, hogy a tanulótábor után egy hónappal, egy tök véletlen kapcsolgatással találkoztam először a Placeboval.

Igazából nem hagyott túl sok nyomott bennem, félig-meddig megnéztem, aztán futottam is tovább pancsolni a többiekkel.

Aztán még egy hónappal később, amikor már eszembe sem volt a Placebo, "Kistöki" azért még igen, mert akkor kezdődött a suli, meséltem fűnek-fának a nyári élményeim, és sajnáltattam magam, hogy mennyire hiányzik.... :D

Egyik délután átmentem az egyik osztálytársamhoz, éppen verseket írtunk, vagy éppen rímekben beszéltünk, amikor hívott egy másik osztálytársam, hogy van-e kedvem elmenni vele egy hét múlva egy koncertre.

Nem igazán jártam koncertekre akkoriban, meg nem is nagyon érdekeltek.

Aztán megkérdeztem, hogy milyen koncertre, mire neki az volt a válasza, hogy nem hiszi, hogy ismerem, de egész jó kis banda, a nevük: Placebo

-Igen, igen, igen, megyek!

A lelkesedésem inkább azért volt, mert reménykedtem benne, hogy ott lesz "Kistöki" is, és nem pedig azért, mert Placebo....

"Édrienntől" kaptam két cd-t, hogy hallgassam meg őket, mielőtt elmegyünk a koncertre. Félig-meddig meg is hallgattam, aztán várakozásomba megint csak "Kistökire" gondoltam.

Placebo 2003.jpg

04 September 2003 - Petofi Csarnok (Budapest, Hungary)

Azt hiszem nem is kell mondani, hogy persze "Kistöki" nem volt ott, viszont én egy örök szerelmet kötöttem egy új zenével az életemben....

Azután pár napra megjelent az életemben "ExBFF", és rockerré varázsolt. Egyik napról, a másikra :D

Már nem emlékszem, hogy mikor volt már, de tudom, hogy nem sokkal a koncert után, rockerré változásom után felmentem a "tanulótáboros" főtanár lakásába, talán valamiből korrepetált, nem is tudom. De újra találkoztam "Kistökivel".

Mondhatni égő volt, hogy pár hónappal azelőtt még normális kislány voltam, aztán akkor meg egy csöves, szaggatott gatyájú, összefirkált rockert látott. Nem is értette, hogy mi történt velem, de jeleztem neki, hogy voltam Placebo koncerten is, és ő valóban nem csak nem rosszul láttam, de tényleg nem volt ott...

"Kistökit" azóta sem láttam....

Placeboval viszont azóta is tartom a kapcsolatot :D ............................................

Túladni.... 

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr144696572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása