Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Egy beteg naplójából: Már megint a mánia....

2012.11.15. 12:54 - Sangel

bradley or tom.JPG

Tudom, tudom, tudom! Ez már beteges.

És ezt most én sem értem, hogy hirtelen hogy jött így csak egy szempillantásra, de akkor is így volt.

Szóval az most úgy történt, hogy egyik nap Bradley Cooperrel álmodtam. Nem fejteném ki azért teljesen, mert hülyeség is volt, de lényeg, hogy meg akart fektetni, meg úgy nem tudom, hogy hogyan, meg miért, de engem akart.

Viszonylag sok érzelmes dologról beszélgettem vele, bár fogalmam sincs már, hogy miről, meg miként, és azt sem tudom, hogy miért, de egyszer csak hirtelen feltett nekem egy kérdés!

- Kit választanál? Engem, vagy Tomot?

Reflexből, kínzóan és kegyetlenül nekivágtam, hogy egyértelműen Tomot. Amin ő persze meg is sértődött és rosszul esett neki.

A helyzetet éppenséggel most így már ébren nem értem. Ad egy Bradley nem azt mondom, hogy nem jó pali, de nem álmodoznék róla. Tényleg jó pasi, de sosem jutott még eszembe, hogy olyan különlegesen is tetszene nekem. Ad kettő, mostanában Tomot hanyagoltam, mint fantázia, mert elég sok mindennel el voltam foglalva. Így nem értem, hogy hogyan is álmodhattam most Bradleyvel, és hogy villanhatott be az álmomba Tom úgy, hogy most nem elmélkedtem a "Tom"-os elméletemen.

Nah már most. Hogy ne legyek annyira őrült, amennyire most éppen tűnök, vagy még jobban annak tűnjek, elmagyarázom, hogy mi is az a "Tom"-os elmélet.

A képernyővédőm és hátterem Tom Hardy. Nah de álljunk meg. Azért annyira nem vagyok kattant, hogy azt képzeljem, valaha is akár megismerhetem, vagy akár még legyen is valami vele.

Szóval. Ha délután például szundítok egyet, akkor berakom a fülembe a kis fülest, és az Üvöltő Szeleket hallgatom álmomba.

És hogy miért is nem vagyok annyira kattant, mint azt mások gondolnák?!

Ezeket nem azért csinálom, mert annyira fanatikusan rajongok érte, és meg akarom woodozni őt, hanem mert ez egy egyféle marketing. Vagy nem is tudom, hogy hogy tudnám jobban kifejezni.

Áááh talán mondhatni agykontroll. Jött az a beteges gondolatom, ami amúgy egész jól működik, hogy: Ha mindennap, vagy éppen amikor olyan "szabad" időm van, amit akármivel kitölthetek, akkor sugárzom magamba Tom Hardyról és a szerepeiről az infókat az agyamba, hogy ne tudatosan, hanem tudat alatt egy olyan férfit találjak magamnak, amire vagy szükségem van, vagy éppenséggel szeretném.

Úgy gondolom, hogy ha eleget látok róla fotót, meg hallom a "hangját", ami nem az övé, de mégis ha meghallom ő jut róla az eszembe, akkor egyszer csak arra fogok ébredni, hogy egy olyan férfi mellett ébredek, amilyet igazán szeretnék.

Igazából ez "B"-nél is bejött. Csak ott sajnos az "asszony és gyerek" dologra nem gondoltam. Most már azt is vésem az agyamba, és úgy fogok tökéletes férfit találni magamnak, aki számomra tökéletes, hogy most már tényleg ő legyen az igazi.

És lehet, hogy ez most túlzottan megrögzöttnek hangzik, és betegesnek, vagy éppen hülyeségnek, de már egyszer bejött, és ahogy gondolom, amit nagyon akarunk, azt úgyis egyszer elérjük. Az eszközök úgyis csak eszközök maradnak, és amíg képes vagyok figyelni arra, hogy ne legyen fanatikus, addig használni is fogom.

Eddig amúgy egész jól haladok.

Már az álmomból is látszik, hogy kezd működni a tudatalattim :)

És amúgyis sok "Tom" hasonmást láttam azóta. Egyszer az egyikkel meg is fogok ismerkedni :D És az lesz az én végzetem :D

Le Páá

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr104908308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása