Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Fiatalság, bolondság.... 7.

2013.11.10. 16:19 - Sangel

nem szeretlek.png

Amikorra végre sikerül elhatározásra jutnom "MrKisfiú"-val, hogy mi lesz a sorsa, mindig valamivel levesz a lábamról. Nem tudom, hogy hogy csinálja, és hogy miért, de sikerül neki. Persze ez sohasem tart sokáig....

- Nah, de ezt nem értem, hogy érted? - Kérdeztem tőle, mert nem értettem az előző mondatát.

- Semmi

- Naaaaaaa

- :)

- Hmmm??

- Hmmm, hmmm

- Mi az a semmi?

- A semmi, az semmi

- Szívem. Ezt direkt csinálod? ... Jó mindegy..

- Ne mááár

- :/

- Szeetsz? :)

- Chhh.... Hát hogyne... Főleg ilyenkor....

A mai napig nem tudtam meg, hogy annak a mondatának mi volt a jelentése, amit nem értettem, és igazából nem is volt lényeges, csak játszadoztunk.

De mégis.... Hogy tehetett fel egy ilyen kérdést?? - Szeetsz? - Persze nyilván nem úgy értette, ahogy az van. De ez a szó tabu. A szívecske küldés tabu, az érzelmek tabuk. Egy, mert még korai, kettő, mert én már elmondtam neki, hogy itt nincs szó érzelemről....

De azért jól esett...

Nem igazán szokása a bókolás, nem tud becézgetni, és nem tud romantikus lenni. Azért a kevés romantikáért is meg kell küzdenem, ha egyáltalán sikerül.

De néha, amikor nem is számítok rá, akkor bedobja a nagy ágyút, nekem meg fel kell dolgoznom, hogy már megint, mit is csinál igazából...

De a jó pillanatok sosem tartanak soká... Elrontja, kifosztja, agyamra megy.....

- Mizu Anyus?

- Mizu Kisfiú?

- Aludnék veled, az a nagy helyzet

- ;)

- Nagyon is

- Hát ha ügyes leszel, akkor a héten még meg is történhet

- Huhhh, a jövőhét sokkal jobban hangzik....

- Nah felejts el, de tényleg, hallod...

Már felidegesített, 3 mondattal el is repítette azt a kis jót, ami tetszett. Felcseszett agyilag, és már tényleg ott álltam, hogy elkezdek csapkodni mérgemben....

- De most ha haragszol, ha nem... A most szombat nem lesz jó úgy, hogy ott is aludjak, max ilyen 2ig érnék rá...

- Agyamra mész.... Szívem akkor hagyjuk.... Én nem tudom máshogy megoldani, csak így.... Így is megmondtam barátnőmnek, hogy csak pár órán át számítson rám a szülinapján, nehezen de elfogadta... A jövőheti barátnőm ezt nem fogja tudni elfogadni, ő nem ilyen. Ott kötelező ott lennem végig. Szóval bukta ez a hétvége és a jövőhét is... Utána meg dolgozom, és az utáni hétvégén pedig az én szülinapom van....

Már le sem akartam volna írni ezeket neki, de úgy felhúzott, hogy folytattam:

-én nem vagyok már lassan képes arra, hogy basszus meggyőzzelek téged, hogy "aludj velem". Mintha basszus könyörögnék Neked...  tisztára ezt érzem... nem is értem, miért erőltetem. Nem kényszer a disznótor

- Nem errol van szo, csak vasárnap reggel dolgoznom kell, érted? Nagyon szeretném, de igy nem megy... Hidd el h nagyon szeretnem

- én mindig mindent megértek szívem... a szombattal is hozzád igazodom.... erről beszéltem.... h egy ideig ez megy... egy ideig meg tudom én oldani, hogy Neked jó legyen... de ez így nem jó!!!

- Nyugodj meg! ... Kérlek

- én nyugodt vagyok. rád bízom. itt vannak a feltételek, találd te ki!! majd én akkor igazodom...

-Figyi, szombaton at tudnek menni 1 re mondjuk. Azzal nincsen gond....De veled aludni akkor nem tudok...Es aaz meg nem jo ügye neked

- szívem... bármennyire is megmozgat ez az egész. vannak elveim, és feltételeim. Én ezt így tudom csak csinálni. Akkor beszéljünk 1 hónappal később, amikor már meg tudod te oldani, mert amit én szeretnék, az egyelőre nem jó. és ne fogd a munkára, mert azt pont megértem. De és most nem akarlak megbántani, de ebben látszik, hogy fiatal vagy, mert még nem ismered azt a szót, hogy áldozat. Én beáldoztam már mindent, hogy egy "aludj velem" működjön.... De én ehhez kevés vagyok! .... Nem csak én kellek hozzá!

- Tudom, es bigrespect meg koszi meg minden, de azert hadd ne érezzem mar magam szarul h nem vagyok annyira kiéhezett alpári disznó h mindent felredobok az alkalomert....munkat is pl....   Nagyon szeretném.... Hidd el.  Talalkozni is szeretnek veled

- Nem kell félredobnod a melót...

- Ne haragudj rám kérlek

- Nem haragszom

- De haragszol

- Nem rád haragszom

- Hanem?

- Nem tudom. Nem haragszom.

- Ezt jól megmondtad Husi :)

- Egyszerűen csak próbálok előrébb jutni, de nem megy .... Mintha mindig keresztbe akarnál tenni.... Mindig.... Nem direkt

- Nem akarok, hidd el

- Én elhiszem

- Elköszönök... Aludj jól Drágám....

Kiborította a poharat.... Tesze-tosza. Nem tudja mit akar, vagy azt nem tudja, hogy mit csináljon... De ennek így nincs értelme.

Annyira, de annyira szeretném, hogy ez működjön, de ehhez egyedül én kevés vagyok. És még egy nyamvadt "barátság extrákkal"-t sem tudunk összehozni, akkor minek erőltetném a többet?!

Fölösleges. Csak az időmet, az energiámat és az érzelmeimet húzza.....

De van benne valami, valami ami nem hagyja, hogy elengedjem....

Miért................................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr455623249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása