Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Hármasfogat....

2014.02.19. 21:29 - Sangel

hármasfogat.jpg

- Hello!

- Szia! Egy BicMac menüt kérek kólával, a csokis izével, van olyan kártyám is, már keresem... Lesz egy vaníliás és egy csokis kis shake.

- Akkor tehát lesz egy BicMac menü, kis csokis...

- Fagyival, nah csak eszembejutott :D

- Szóval lesz egy BicMac menü, csokis fagyival. És akkor lesz még mellé egy vaníliás shake, és egy csokis is? vagy az nem?

- Nah szóval akkor újra :D Lesz egy BicMac menü kólával, csokis fagyival (kártyás akcióban), egy csokis, illetve egy vaníliás kis shake. Jah és egy ketchup is.

- Vigyázz összezavarlak :D

- Nem tudsz ;) Én is vendégekkel foglalkozom ;)

- Nah és hányan vagytok fenn szingli fodrászok?

- Nem rég nyitottunk, most új a banda, nem tudom hányan szinglik ;)

- Nah és te szingli vagy? :)

- ...

- Hűséges vagyok! :)

- ...

- Nah de tényleg az vagyok!

- Nah persze :)

- Tényleg! Mi a neved?

- ...

- Nah most meg miért nem hiszel nekem?! Mi a neved?

- Sangel.

- Milyen Sangel?

- Találd ki Sangel ;)

- Naah! Azt könnyű lesz megtalálni facebook-on, nincs sok Találd ki Sangel! ;)

- :D :D

- Nah de tényleg! Felveszlek facebook-on és elhívlak valahova!

- Nah majd elárulom a nevem, ha feljössz egyszer hajat vágatni ;)

- De most vágattam le :/

- Nah akkor majd legközelebb!

Volt az egyik párbeszédem a mekis sráccal....

Csupán csak több, mint fél éve dolgozom a "Plázában". Mióta új cég vette át a fodrászatot, érdekes módon az összes "plázás" alkalmazott, biztonsági őr megismer... Köszön, stb... De előtte??? Előtte persze fél éven át senki sem ismert meg... Nem mintha sokat változtam volna, hogy még oka is legyen... Hejj :D

A meiks srác... Hát nem mondom, hogy nem hizlalta a májam :) Egészen jó kis pasi lenne, de kb 70 kiló vasággyal együtt... Nah meg mekiben dolgozik... A kettő már túl sok... Vagy legyenek tervei, és cselekedetei a jövőre nézve, vagy legalább külsőre legyen okés.... Tudom, kőszívű.... De én is próbálok tenni a jövőért, akkor hajrá! Ő is tegyen :)

Aztán rájöttem, hogy ez a második máj melengetős pillanat volt a héten, így tudtam, hogy lassan következik a harmadik.. Mert ez mindig hármasával jár együtt....

Két nappal a mekis srác előtt felhívott 'B'.

- Szió!

-Szió! Dolgozom, most nem jó, meg meglátogatott "Mikulás bácsi" is!

- Nah Neked mindig egyből erre kell gondolni... Nah szép....

- Jóóóólvan már, miért nem ezért kerestél? :P

- Háát igazából arra gondoltam, hogy elmehetnénk vásárolni...

- Vásárolni? Mi? Mit? :O

- Hát tudod.... Egy-két kelléket... :P

- Jah hogy szex shopba akarsz menni...

- Hát gondoltam felpezsdítjük a dolgokat.

- Oké rendben, jöv héten "Miki bá" elmegy, úgyhogy mehetünk ;)

 Lényegretörően ez volt a lényege a beszélgetésünknek. Hát... Meg sem tudtam szólalni, hogy ő akarja. Mert általában én voltam a kitaláló fél. Végre átvette az irányítást, és velem tervezte :)

Biztos tudja, hogy az összes nőcskéje közül csak én vagyok vevő az új hóbortjaira :)

Aztán esett úgy, hogy ma megesett, hogy 'MrKisfiú' bejelentkezett...

 

- Sangel?!

- 'MrKisfiú'?!

 
- Mi van veled Kedveském ?!
 
- Megvagyok, Köszönöm! Te hogy vagy?
 
- Szó szó. :) Van mar párod?
 
- nem, nincs, most nincs sok időm ilyenekkel foglalkozni
 
- Jaj, ez rossz,duma :)Dolgozol?
 
- lehet
igen, dolgozom, új a hely, új szabályok, új beosztás
nincs se időm, se energiám
És nálad mi a helyzet?
 
- Tehát ha jönne életed pasija, akkor se lenne időd vele foglalkozni? Elküldenéd? :)
 
- ez nem igaz, és nem ezt írtam. Én nem keresgélek. Nyilván, ha úgy adódna, hogy Ő találna meg engem, akkor tudnék szorítani neki helyet egyértelműen.
 
- Uhum
 
A hatalmas beszélgetésünk.... Mondjuk a vicc benne, hogy kb 1 órával előtte majdnem ráírtam, de meggondoltam magam... Nem fogok senki után sem futni. Főleg szinte 3 hónap kontakt nélküli idő után...
 
Hát felmérte a terepet. Szinte a fejem rá mertem volna tenni, hogy megkérdezi, hogy van-e valakim... És lehet, hogy eléggé elutasító voltam vele... De ha valaha is akar még valamit, akkor tepernie kell.. Innentől kezdve nem adom könnyen magam neki, ugyanúgy, ahogy 'MrHardy'-nak sem. Ha akarnak valamit, akkor igazán tegyenek le valamit az asztalra, mert én meguntam, hogy csak én tegyek valamit értük....
 
Ha meg nem lesz semmi, akkor meg nem lesz. Elvagyok most eléggé 'B'-vel, hogy ne rajtuk filózzak....
 
Egyszerre..................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr515821663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása