Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Fiatalság, bolondság.... 6.

2013.11.10. 14:41 - Sangel

együtt alvás.png

A 3 írás mentes napon nagyon elgondolkodtam, hogy egyáltalán van-e értelme annak, hogy továbbvigyem a "kapcsolatunkat" akármilyen formában is.

Mivel "MrKisfiú" még nagyon kisfiúcska, így a kapcsolat ellen döntöttem. Viszont mást még ettől függetlenül ki lehet hozni a dolgokból.

Egy egész napon keresztül azon gondolkodtam, hogy hogyan is tudnám a tudtára adni, hogy én csak "barátság extrákkal" kapcsolatot szeretnék és semmi többet. Míg végül kikötöttem a legközhelyesebb célzással, egy számmal.  A Dance I Said Dance című számmal.

Végül átküldtem neki 3 nap után.

Meg sem akarta nézni a számot, szólván, hogy telóról nem tudja megnézni és magyarázzam el, hogy mégis miért küldtem ezt a számot.

- meghallgatod majd egyszer a számot, és rájössz.. vagy nem

- Megőrülök tőled

- Az csak jó ;)

- Nem jó :((

- Kicsi Szívem! Nem adhatok mindent a kicsi szádba. Meg kell tanulnod Neked is játszani egy kicsit

És azt hiszem itt megértette, hogy amíg meg nem hallgatja a számot, addig úgysem fogok semmit sem mondani...

Hazament, meghallgatta, húzta egy kicsit az agyam, hogy nem érti, mire én felkaptam a vizet és megmondtam neki, hogy ennek itt vége, és feladtam....

- Kedvesem. Tudod h én benne vagyok...

Persze itt már egyből minden kell, meg jó meg minden.

Ezek után próbálta kideríteni az időt, meg a helyet, amire nem mondtam neki semmi biztosat, csak hogy tudatni fogom vele, amint kitaláltam.... És aztán hirtelen feltette a nagy kérdéseket, hogy mégis miért?

- Annak ellenére szeretnéd, hogy nem igazán tudom h mit akarok ? Meg annak ellenére h Te sem tudod igazán?

- Én ezt akarom. És nem pedig mást. Próbáltam sokféleképpen a tudtodra adni. De máshogy értelmezted. Nem hiszem hogy mint kapcsolat, mi jól kijönnénk.. de más azért még mehet - Válaszoltam neki őszintén.

Aztán kikötöttem egy feltételt neki.

- Nálam a barátság extrákkal csak úgy működik, ha együtt is alszom a "baráttal". Vagy így, vagy sehogy. Innentől kezdve rajtad áll.

Elfogadta a kikötésem és visszatértünk az idő témára. Már megint nem tudtunk megegyezni. Ki gondolta volna. Eddig is ez volt, most mért lenne másképpen.

Megpróbálkozott azzal a felvetéssel, hogy egyik nap korán jön és későn megy, mert itt aludni nem tud. És hogy sokat nálam lesz...

- Itt nem az a lényeg h sokat. Hanem az alvás! - válaszoltam neki.

És akkor feltett egy aranyos kérdést, amitől még egy kicsit zavarba is jöttem:

- Velem szeretnél aludni? :)

- Igen. Meg nekem ez így jó. Így vált be. És így szeretem.

Melegség töltött el. Másként gondoltam innentől az együtt alvásra, és nem tudom miért, de jól esett, hogy ezt a kérdést feltette.... De nem tudtam sokáig élvezni a pillanatot, mert megint jött a következő tátott szájas írása...

- és miért gondolod, hogy mint kapcsolat, nem jönnénk ki jól? ez kicsit rosszul esik bevallom

Tudtam, hogy itt megfogtam. Hogy én vagyok nyerő pozícióba, és innentől kezdve megint én irányítok.

- Mert idegesítjük egymást. Én téged, te meg azzal h én idegesítelek. Nem tudunk megegyezni. És mindig én engedek. Ezt egy ideig meg tudom oldani, de hosszútávon nem.

- Ez butaság! én teljesen jól elvagyok veled.

Erre már nem igazán válaszoltam. Ezt a beszélgetést itt, így abba is hagytuk....

De....................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr975623127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása