Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Levél....

2011.07.14. 15:09 - Sangel

Nem ismerlek!

És nem is tudom, hogy akarnálak-e ismerni. De szeretném, ha nem törnél össze.

Most azt hiszed, hogy te vagy a világon az egyetlen, aki így érezhet. Te vagy a világon az egyetlen ekkora fájdalommal. Te vagy a világon az egyetlen, akinek nem tudják jól megoldani a problémáját.

De itt vagyok én. Én ismerem, érzem és tudom. Ha ismernél talán én lennék a legnagyobb félelmed, a legutálatosabb személy és leggyűlöltebb. Hiszen én vagyok az ex. És pontosan tudom, hogy mi történik körülötted. Pontosan ugyanúgy átéltem azokat a pillanatokat, amiket most te élsz át. És lassan te is át fogod élni azokat a fájdalmakat, amiket én éltem át.

Annyira szeretnék Neked segíteni. Mert nekem nem volt senki, aki tudott volna. Nem volt egyetlen ember sem, aki megértsen. Hiába mondtam, hiába taglaltam, senki sem tudta micsoda ez. Én annyira szerettem volna egy embert, aki csak egy kicsit is megérti.

És a legnagyobb fájdalmadra, nekem meg van kötve a kezem. Nem segíthetek és nem ölelhetlek át a helyes tanáccsal karöltve, hogy elmondjam Neked, hogy most azonnal hagyd abba.

Ne!  Ne mondd, hogy Ő jó ember. Ne is gondold. Tudom, hogy szereted, hisz én is szeretem. Tudom, hogy fantasztikus mindenben, de hidd el neked ez nem elég. Tudom, hogy az összes ismerősöd szereti, még a családod is, de hidd el nem neked való. Tudom, hogy mindenki azt mondja, hogy összeilletek, hisz nekem is ezeket mondták. Mint ahogy azt is, hogy nagyon szeret. Ez igaz. De gyűlöletes.

Hagyd ott!

Tudom, hogy mindent megadhat neked és a tenyerén hordoz. Tudom, hogy ha mellette mész az utcán, mindenki irigykedve néz rád, hogy milyen pasid van. Tudom, hogy jobbat nem is kívánnál magadnak, egy dolgot leszámítva. De akkoris.... Kérlek!

Hagyd ott!

Tudom, hogy minden alkalommal elsírod magad, amikor magadra hagy az éjszaka előtt, vagy után. Tudom, hogy mindennap ordítanál vele, hogy dobd ki az asszonyod és maradj velem. Tudom, hogy már az összes megoldás fajta eszedbe jutott, hogy hogyan is lehetne a tiéd. De higgy nekem.

Nem fog sikerülni!

Túlságosan hinni akarsz, hisz én is hittem. Túlságosan vak vagy, hisz én is az voltam. Túlságosan szereted, hisz én is szerettem. Túlságosan megbocsájtasz, hisz én is mindig megbocsájtottam. És túlságosan, de nagyon nagy betűkkel, TÚLSÁGOSAN nem akarod elengedni. Pedig el kell engedned!

Küldd el!

Te még nem tudsz semmit, mivel vak vagy. Mégha azt is hiszed, hogy látsz, nem látsz. És annyira szívesen felnyitnám a szemed, csak hogy ne törj össze, pedig már összetörtél. El fogod veszíteni önmagad, és nem találod meg soha már a törött részeid összes darabját. Annyira nyújtanám a kezem, hogy segítsek kimászni a gödörből és megkeresni veled a darabjaid, hátha a sajátoméra is rálelek, de nem tehetem!

Légy erős!

De most kérlek légy erős! Kapaszkodj meg, ülj le és olvasd végig. Nem lesz könnyű és nem is lesz jó. De most erősnek kell lenned!

Nem fogja otthagyni....

Nagyon szeret téged, de nem fogja otthagyni. És amint elmondja neked a titkát a szerelme is lankadni fog idővel, hisz nem lesz már lelkiismeret furdalása, hogy nem tudod. És amikor már te teljesen kiborulsz ott is fog hagyni. Mint embert szeretni fog, próbálja majd tartani Veled a kapcsolatot és végignézheted vele újra, hogy egy következő lánnyal ugyanazt megcsinálja, amit Veled. Amit egyszer Velem is. Mire fel tudod majd fogni, már sikerül őt feldolgoznod, de nem lesz könnyű.

Nincs egyedül. Van egy lassan 7 éves lánya.... Bettinek hívják és gyönyörű. Szőkés-barna hajú, kék szemű gyönyörűség. Hála az égnek B-re ütött.

Ne! Még ne hagyd abba! Olvasd tovább!

Igen! A hátsóülésen a gyerekülés nem a munka miatt kellett. És igen! Nem azért nem mutat be a szüleinek, mert nem szeretne, hanem azért mert Téged /ahogy engem sem/ szeretnek a szülei, mi vagyunk azok akik a családi életét akarják tönkretenni. Igen! Neked nem lesz vele családod! Nem! Nem neki fogsz szülni gyereket! Nem is akar többet.

A-aaa!! Nem, nem, nem! Nem fog sikerülni rávenned, mégha ezzel is tenne jót a családjának, nem fogja otthagyni!

Próbáltam! De nem fogja! Gyáva, lusta és fél. 

Hogy hogyan is fogod tudni mind ezt feldolgozni?!

Ne beszélj vele sokáig, de még egy sms-t se válts vele! Nálam ez 3 hónap volt. Majd amikor már a 3 hónap alatt regenerálódtál feküdj le vele, de ne szeress megint bele, csak azt a sok feszültséget, ami a három hónap alatt összegyűlt benned, és hogy csak őt kívántad, hiába mást csókoltál, azt vezesd le párszor. Majd hallgasd meg és mondd meg neki, hogy gyűlölöd! Hogy egy mocskos féreg, amit megtett veled. Mondd a legcsúnyább szavakat rá és pofozd fel! De maradj jóba vele. Hisz egyszer még nagyon vert  utána a szíved. Keress egy férfit, aki tényleg férfi és szeress belé. Nem kell összejönnöd vele, csak egy kicsit érezd, hogy nem csak ő létezik. És majd miután ez mind megtörtént, akkor, de csakis akkor elmondhatod, hogy jól vagy. Hogy már nem kell!

Figyelj egy kicsit rám!

Tudom, hogy nem szeretsz, és nem ismersz. De higgy nekem! Próbáltam segíteni! Mondtam neki minden héten, hogy hagyja ott az asszonyt(én csak így neveztem), és maradjon veled. Vagy mondja meg most és 100%osan legyen a családdal. De döntsön!

Nem tud dönteni, és nem is fog. Minden alkalommal azt mondja, hogy ugyanaz történik, ami velem is volt. És hidd el szeretném, mégha azért fáj, de szeretném hogy sikerüljön valaki mellett megnyugodnia, és soha többet ne kelljen hazudnia.

De figyelj még kérlek!

Ne akard Őt!

Nem te voltál az első, akivel ezt megtette! Szerinted, ha a javadra is döntene, veled nem tenné meg ugyanezt? Szerinted évek múlva nem váltana le téged is egy jobbra??? Szerinted téged nem unna meg?

Sajnos van egy rossz hírem. De igen! Meg fog unni. És te leszel majd az asszony. És akkor már nem lesz lehetőséged egy új családod felépítened. Te már nem leszel fiatalabb. És végül egyedül maradsz megcsalva, megtörten, széttépve zokogva az ágyon, hogy elcseszte az életed!

Lépj tovább! Hagyd ott! Engedd el! Ne akard Őt!

Megkeserít...........

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr233067237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2011.07.14. 17:01:01

Mintha nekem írtad volna...

Sangel 2011.07.14. 17:32:32

Akkor sok erőt és kitartást, ha ez rád is illene!!!

Verde Lunaria 2011.07.22. 15:39:58

hát köszi.... :S
BIztos csak a mi generációnk ilyen üdődött.... Régen nem volt minden egyszerűbb? Vagy csak az idő szépíti meg a dolgokat?

Sangel 2011.07.22. 16:56:23

Nem volt egyszerűbb.... Még akkor sem. Nem változunk, még akkor sem, ha nagyon megerőltetjük magunkat. Még akkor sem, ha nagyon szeretnénk. De egyszer. Egyszer, mikor az idő már annyira megszépítette a dolgokat, hogy nem látjuk már a hibákat sem. Akkor és csakis akkor el fog jönni az a pillanat, amikor jó és egyben jobb utat választjuk....

Verde Lunaria 2011.08.25. 13:26:07

@Sangel:
Neked semilyen kedved van... nekem meg hullámzó a negatív és az isteni között... :) Szerintem nincs jó meg jobb döntés, csak egész jó. Viszont lehet szarul és baromi szarul dönteni. Ez a negatív. Pozitív meg...? Magasról sz.rni rá. :D


süti beállítások módosítása