Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Várlak!

2011.08.26. 12:38 - Sangel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kedves Idegen!

Szeretnélek szeretni. Szeretnélek kényeztetni. Szeretném, ha forró csókjaim közepette megállítanál és a fülembe súgnád, hogy én vagyok a szerelmed tárgya, az asszonyok asszonya, a vágyak vágya. Szeretném magaménak tudni azt az érzést, hogy érdemes érted felkelni. Szeretném a szeretlek szót minden pillanatban közölni veled, még ha meg sem szólalok. Szeretném, ha éreznéd a forró leheletemet a hátadon végigpásztázva a füledig, hogy minden porcikád megremegjen, akármikor is csak hozzád érek. Szeretném, hogy reggel a finom csókjaidra ébredjek, és ha kinyitom a szemem, akkor csak egy szerelmes férfit lássak, aki hűn szeret.

Szeretném megosztani veled az ágyam, a vágyam, álmom, a szerelmem. Szeretném megosztani veled a legutolsó félelmetes gondolataimat, melyek kimondása utána az öledbe bújhatok és megsimogatod a fejem. Szeretném megosztani veled a hatalmas űrt, amit akkor éreztem, amikor még nem voltál velem, és szeretném megosztani azt a mindenséget, amit akkor éreztem először, amikor először a szemedbe néztem.

Szeretném, ha minden pillanatom rólad, rólam és rólunk szólna. Szeretném hinni, hogy ez mind örökké fog tartani, és soha senki nem veheti el tőlünk. Szeretnék hinni a mesékben, hogy 'boldogan éltek, míg meg nem haltak'. Szeretném, ha a fájdalom fogalmát annyira éreznéd, hogy sose akarnál elveszíteni engem. Szeretném, ha boldogság szó rólam, rólad, rólunk szólna. Szeretném, hogy ha elmegyek, akkor egy rózsacsokor várjon a munkahelyem asztalán, és csak egy szó lenne az üdvözlőlapba írva, hogy: Hiányzol!

Szeretnék főzni neked. Szeretném minden vágyad kielégíteni, és minden pillanatodban tudni, hogy mire van szükséged. Szeretném, ha gondod lenne, akkor azt egyből el tudnád nekem mondani, és közösen tudnánk megoldást találni rá. Szeretném, ha éppen egy fáradt napodon hazatérsz és meglátsz engem, hogy mosolyra húzódjon a szád, mert egy üveg sörrel várva bekucorognánk a kanapéra és csendben csak összesimulnánk. Szeretnék csak úgy ellenni melletted, könyvet olvasva, míg te a meccsedet nézed. Szeretném meghívni a közös barátainkat egy jó nagy lakomára, és kacagva mesélni a legújabb vicces történeteinket.

Szeretném, ha szerelmünk gyümölcsöző lenne, és a legszebb csöppséget a világra hozni, aki a te szemedet örökölte, az én hajamat, és a te kezedet, az én számat. Szeretnék, úgy a szemébe nézni, hogy mindig te juss az eszembe, és rájönni, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy ezt meg tudtad adni nekem. Szeretnék egy szép életet leéli veled és a családunkkal.

Szeretnék a szemedbe nézni. Szeretném látni azt a csillogást, ami ezt mind megalkotja. Ami miatt érdemes felkelni minden nap, és várni, hogy eljöjj értem. Hogy tudjam, te csak rám vársz.

Szemedbe nézve is csak ránk gondolok....

Elmélyülve...........................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr833181791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2011.08.31. 13:56:45

Szőke herceg hétköznap olyan fél9-hn9 környékén megtalálható a Móriczon a 61es vili megállójában :D

Sangel 2011.08.31. 17:09:28

Hoppácska :D elég pontosan be tudod határolni :D :))) de meghagyom neked :P

Verde Lunaria 2011.09.01. 09:54:20

Hát mondom, hogy a főnöke vagyok..... :DDDDDDD
És házinyuszira meg nem lövünk

Sangel 2011.09.01. 10:56:44

Óóóóhhh, hát azt nem kell senkinek megmondani :D Amúgy is finom a friss nyuszi húsa :P

Verde Lunaria 2011.09.02. 11:57:30

@Sangel: :D
ezzel nem tudok vitába szállni
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


süti beállítások módosítása