Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Túl szigorú vagy határozottan hülye?!

2012.01.09. 10:07 - Sangel

IsayNO.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Létezik a hármas szám bűvölete. Amivel elméletileg mindent meg lehet oldani. Nah de aki használja, az túl szigorú vagy határozottan hülye?!

Maga a megfelelő időzítést az emberek általában elbénázzák, eltolják. Ki túl korán kezd valamibe bele, ki túl későn, de persze akadnak olyanok is, akik szerencsével határos módon mindent idejében elkezdenek, vagy idejében abbahagynak.

A hármas szám teóriáját még anno "B" tanította meg nekem. És amennyire jól használtuk egymás ellen, annyira rosszul használja valószínűleg a mostani életében. Persze a végén mi is elrontottuk a végére, de ez egyben az átka a hármas szám teóriájának. Hisz az emberi alapösztönt nem egyszerű eltörölni és mint mindenki, mi is valamelyest kapzsik lettünk, és nem tartottuk be az íratlan szabályokat.

A lényegét igazából példákkal tudnám csak megfogalmazni.

"B"-vel miután megismerkedtünk, ő csak 3 napra rá hívott fel először. Én csak 3 hét után voltam hajlandó lefeküdni vele. Csak 3 hónap után vittem haza, addig minden alkalommal panzióba kellett vinnie(nem egy olcsó mulattság :D ), És szintén csak 3 hónap után mutattam be őt a szüleimnek. És a legfontosabb, hogy csak 3 hónap után sikerült kinyögnöm, hogy szeretlek (ez nem szigor és taktika volt, egyszerűen nem tudott kijönni a számom, még ha úgy is éreztem) Miután beengedtem ily módon teljesen az életembe, adtam neki még 3 hónapot, hogy döntsön, kit akar maga mellett.(akkor még nem tudtam, hogy van egy gyerek is)

És itt kezdődik a kapzsiság. Nem voltam már szigorú, sőt teret engedtem az érzelmeimnek, és hát meg is szívtam. Az ultimátumból engedtem, míg azelőtt sosem, és tovább játszottuk a hős szerelmest.

Ha akkor ott tényleg ultimátumot adtam volna neki, akkor nem esek át a ló túloldalára, és nem adok neki még több időt, hogy folytathassa a hazudozást. És mivel egyszer már bedőltem a kapzsiság miatt, így a hármas számú teóriám vára elkezdett omlani. Itt engedtem vissza mégis az magamhoz, miután minden kiderült, itt kezdtem el depressziós lenni, és itt kezdődtek a hatalom átvételi problémák.

Hisz azzal, hogy feladtam a megrögzöttségem, úgy nyerte ő el a hármas szám teóriának a várát.

3 hétre rá megpróbáltunk szakítani, de nem ment, mert túl kapzsi voltam, és még mindig kellett. Rá három hónapra megalázva dobott ki a szülinapomon, rá három hétre volt karácsony, és akit szerettem az nem lehetett velem,  míg végül arra 3 hétre ott hagyott már immár véglegesen az egy éves fordulónkon.

Utána 3 hónapig nem keresett. Aztán felhívott. Kiderült, hogy 3 hete van barátnője (pedig ő úgy mondta, hogy most nagyon sokáig nem lesz senkije....) De persze 3 napra a hívásra lefeküdtünk.

És itt jött el újra az én időm. A következő 3 hónapban sikerült MELLETTE kilábalnom belőle, és átvenni az irányítást. Én kerestem fel, ha valami kellett, én mondtam meg az időpontot, és sikerült többé már nem sírni miatta. 

A lezárás utáni 3 hónapban próbáltam neki segíteni, hogy valahogy tegye rendbe az életét, és szinte már a rögeszmémmé vált, de hála az égnek 3 hónap után rájöttem, hogy menthetetlen. Így a mostani 3 hónap jelenemet már 100%-ig lezárva, nem törődöm vele hangulatban töltöttem.

3 hete nem beszéltünk (ami azért haladás) és lassan három hete nem is tudja, hogy itthon vagyok.

Nah de lényeg megint csak az, hogy az így is elég közel álló elveimhez most hozzácsapódott még egy elv, amit tartok és tartani fogok.

  • Próba cseresznye. / Ha nem próbálsz meg valamit, honnan tudod, hogy nem lesz az számodra hasznos vagy jó?!
  • Minden csoda 3 napig tart. / Ha el is baltáztad a próbádat és kellemetlen helyzetbe kerültél miatta, 3 nap után senki sem fog rá emlékezni (Kivétel Csömör)
  • És immár a 3. elv: Tartsd a hármas szabályt és sikerül mindent idejében megtenned.

Mivel nem ismerem a jövőt, így nem tudom, hogy csapódik-e még mellé még valamilyen elv, de eddig jól megy a hármas teória. 3 elv, 3 próba, 3 nap.

És csak egy jó tanács szingliknek: 3 napnál tovább ne várj senkire!

Persze hozzáteszem, hogy nem mindenre vonatkozik ez a szabály, így itt van egy nagyon jó kis elv/példa rá kedvenc sorozatom(unk)ból: How I Met Your Mother.

Barneynek volt ez az elmélete, tudjátok, hogy a kapcsolatok olyan, mint az autópálya. Miszerint, az autópályákon vannak kijáratok. Ugyanúgy, mint a kapcsolatokban is. Az első kijárat, a személyes kedvence volt a hat órás. Találkoztok, beszélgettek, szexeltek, és mikor a zuhany alatt van, te lelépsz. A következő kijáratok négy napnál, három hétnél, kilenc hónapnál, másfél év, tizennyolc év és végül az utolsó kijárat, a halál.

Ez sem egy rossz megközelítés.

De igazából egyetlen egy dolog, ami nagyon lényeges egy nő számára, hogy: 

Tudjon idejében NEMet mondani.

Puszi &Pacsi

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr843530656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása