Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

No Trust....

2012.02.14. 14:24 - Sangel

no trust.pngI Know You Read It....

Nah jó mégsem tudom, hogy olvasod. Csak feltételezem. És ha mégis igazam lenne, akkor szeretném, hogy egyfajta hiányt okozzon Neked az életem. Akarom, hogy tudjam valamilyen módon, hogy érdekel, de azt is akarom, hogy igazán Kabbe!!!

Nah de most ez nem lényeg, csak úgy kikívánkozott belőlem. 

Szóval már megint Valentin-nap van ma. És én megint fucking alone vagyok, és már megint csak irigykedem a párokra. De én ettől függetlenül szeretem a Valentin-napot. Mert ez is egy fontos ünnep azért :)

Hol is kezdhetném megfejteni az életem?! Persze, hogy ott, ahol a part szakad és hogy már megint miért vagyok egyedül.

1. Ilyen alkat vagyok.

2. Nem adom fel az Igazi megtalálását, így sok kapcsolatot élből kizárok.

3. Nem elégszem meg a jóval. Nekem a legjobb kell.

4. Elbizonytalanodtam, hogy egyáltalán létezik-e a nagy "Ő"....

5. Nah jó, azért még mindig tudom, hogy létezik.

6. Nem "B" az!

7. Mégha most megint csak sokat is agyalok rajta.

8. De ha jönne most valaki, még nevét is elfelejteném már, érzem....

9. Nah jó ez nem igaz, mert egy nem olyan régi randin sem tudtam elfelejteni, de hála az égnek volt annyi erőm, hogy ne beszéljek róla.

10. Ez vajon természetes, hogy egy kialakuló kapcsolatban az ember úgy érzi, hogy muszáj megosztania a másikkal, hogy milyen volt az exével?

11. És az meg még nagyobb baj, hogy engem érdekel is?

12. Csak mert a srác mesélt róla, és érdekelt, amit mondott.

13. Így megtudtam, hogy kibaszta el a hűséges mivoltát a srácnak.

14. Vajon miért nem volt még olyan férfi az életemben, akit nem csaltam meg?! - Jó itt azért hozzáteszem, hogy ki mit hív megcsalásnak. (A bosszú is annak számít?)

15. És miért csak egyéni bosszúból tettem?

16. Sosem mondtam el senkinek, hogy megcsaltam. De az érzés belül jó volt, hogy: - Nesze neked, ha ilyen vagy, akkor én meg olyan.

17. Én sem tudok arról, hogy valaki megcsalt volna (illetve ha olyannal voltam, akinek volt valakije, az nem volt meglepő :D )

18. Tudom, hogy engem is megcsaltak. De én nem akarom tudni.

19. Ha nem tudom, nem fáj.

20. Inkább hazugságban élek, ha megvan a szerelem, mint egy bizalmatlan kapcsolatban.

21. Nah már megint jó hülyeségeket írok ide.

22. De hogyha ez az igazság?!

Fúúú de vissza fogom én még kapni a élettől a rossz tetteimet. 

Remélem egyszer én is a jó útra fogok lépni....

Bizalom?!....(I don't have it)

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr254104553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idegszaggató 2012.02.16. 15:20:43

A 14. pont még nekem is fáj :)

Sangel 2012.02.16. 15:37:21

@idegszaggató: ez egy hirtelen felindulásból elkövetett megjegyzés volt :) amíg valakit szerettem, addig nem csaltam meg senkit :)


süti beállítások módosítása