Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Idegen ember, vagy ex szindróma?!

2012.03.16. 11:54 - Sangel

bathing_nude_in_red_wine_sm.png

A tegnap este egészen viccesre sikeredett. Mármint hát éppen akkor úgy gondoltam.

Kaptam egy kattanást, meg egy suhintásnyi löketet és elmásztam egy boltig. Vettem egy üveg édes vörös bort, meg egy kólát. Szerencsémre megtaláltam 'MsPrincess' anyukájának a kedvenc borát, ami tényleg elég ízletes volt.

Az okot a mai napig nem tudom, hogy miért. Nem is voltam lelkileg olyan rosszul, sem sehogy. De hát akkora divattá vált a fiatalok között a borozgatás, így én is el akartam már veszteni az "egyedül otthon iszok" szüzességem. Sikerült is.

Gyorsan lecsúszott az első pohár, aztán második, a harmadik, a negyediknél már 'exBFF'-et traktáltam a hülyeségeimmel. Ami valójában nem is volt olyan nagy hülyeség. Kielemeztem az életem és az ő hatását rám. Lecsúszott az üveg többi része is közben. 

'MsPrincess' és 'MsG' már a hadierőkkel kacérkodtak, hogy én mért iszom egyedül otthon. De akkor is és most is mondom, hogy nem volt semmi bajom.

Amikor már elfogyott a kis borom, és már 'exBFF' is egy órája hallgatta az ömlengésem, akkor persze találtam itthon egy fehér száraz bort, (hozzáteszem nem értek a borokhoz, sem az íz világukhoz) amit egy kis kólával megspékelve elfogadhatónak találtam.

Részegség. Hát már tényleg abban az állapotban voltam, és majdnem a nyakamba is vettem egyedül várost, hogy majd én elmegyek bulizni. De aztán valahogy az este végére meggondoltam magam, és inkább megnéztem a Kés Alatt következő epizódját. 

Térjünk is vissza a beszélgetéseimre.

'exBFF'-et 'B'-hez hasonlítottam. 

- nem is tudom 

- olyan vagy nekem, mint a 'B'

- egy olyan része voltál az életemnek, ami eddig a legmeghatározóbb volt

- de már nem tartozik oda

- és ilyenkor, ha iszom

- azt érzem, h kell még

- deeee valami oka csak volt h vége lett

Szegény azt sem tudta, hogy miket válaszoljon nekem. De legalább annyi eszem volt, hogy az elején tájékoztattam, hogy életemben először iszok egyedül, és hogy holnap, azaz ma bocsánatot fogok kérni. Ennyi még akkor is volt bennem :D

Úgy érzem, hogy már mindketten idegenek számomra. Nem tudják megoldani sem az életem, sem semmi problémám. De ebben az esetben most azt éreztem, hogy 'exBFF' olyan, mint egy idegen, akinek részegen úgy elmondod a világfájdalmadat és megkönnyebbülsz, majd másnap egy kicsit szégyenkezel, de túlzottan nem borítja fel az életed. Ami nagyjából így is lett.

- tudtad h mióta te voltál, azóta nem tartok egy legjobb barátnőt? hanem mindig 3-at tartok???

- hogy ne érjen többé olyan csalódás, mint te voltál?

- lehet pasikban is ezt kéne csinálnom?

- és a legnagyobb viccccc

- hehehehehehehe

- vonzom az Alexandra nevű lányokat

- és mindről azt hiszem

- h ő lesz a legeslegjobb

- és miután kinyilvánítom, elhagyom őket?

- én hagyom el őket

- nem ők engem

Ez is egy érdekes okfejtés volt :D 

Nah és itt már nagyon részeg voltam  és kijött belőlem a legféltettebb titok, vagy csak a pia hatására kombináltam ezt össze?

- annyi mindent bebizonyítottam már

- mégis fogalmam sincs h mi, de vmi hiányzik

- már lassan minden olyan embert meghódítottam, aki bántott....

- de még mindig nem vagyok egész

- tudom, h sosem leszek olyan vékony, mint akartam

- de már a társadalom elfogadott tagja vagyok

- de akkor mért vagyok még mindig belül ilyen nyomorék?

És talán itt jövök rá, hogy igazából tök mindegy volt, hogy 'exBFF'-nek vagy akárki másnak mondom, csak kellett, hogy valakinek mondjam.

De végülis a lényege ennek az egésznek az volt, hogy kipróbáltam, hogy milyen egyedül inni. Marha jól éreztem amúgy magam, de nem hiszem, hogy a közeljövőben csinálok még egy ilyen egyedül iszogatom bulit, az nem én vagyok :D

Iszogatni jó....

DenEMMA..............................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr554320034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása