Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

A végzet sziklái....

2012.06.05. 18:14 - Sangel

sziklák.jpg

- Szia! Kérhetnék egy .. utolsó szál cigarettát?

- Tessék.

........

- Csak tudnám, hogy mért nem tudom megtenni az utolsó lépést.....

- ??? Minek????? Fölösleges!

- De...

- Nincs de!! Ennyire gyáva vagy?

- Nem, de azt hiszem már elég volt..

- Van családod?

- Elváltam, van két gyerekem, de....

- Nincs de! Önző vagy. El sem tudom mondani, hogy mennyire. És velük mi lesz?

- Igazad van. De....

- Mondom, hogy nincs de. Egy önző gyenge alak vagy. Egyáltalán mi értelme lenne? Mi lenne a gyerekeiddel? Minek???

- Én már éltem eleget...

- Nincs olyan, hogy elég. Az életből sosem elég.

- De...

- Nincs de!!! Azért mert az életedben most nagyon lenn vagy, az nem jelenti azt, hogy ott is kell maradnod.

- De már megéltem a "fent".

- És az még mindig nem jelenti azt, hogy nem lehetsz újra fent. Csak nézőpont kérdése, és leginkább akaraté. Kezdj valami újba. Csinálj olyat, amit eddig még nem. Sírj, nevess, kérj bocsánatot, még ha nincs is igazad. Mindig újra lehet kezdeni.

- De már nem tudom helyrehozni négy év elcseszerintését.

- Akkor ne hozd rendbe. Mondom. Kezdj valami újba. Nézd ők is futnak. Fuss te is. Vagy menj el egy filmre a moziba. Menj kirándulni, vagy olvass....

- ... Igen, mondjuk olvasni szeretek.

- Hát akkor olvass el egy új könyvet, vagy újra  a kedvencedet. Te egy jól szituált ember vagy. Meg vagy borotválkozva. Szépen vagy felöltözve. Nem is értem.... Nem értem, hogy hogyan is merted ezt gondolni... Eldobnád az időd... Tudod, hogy mennyi ember odaadná a lelkét is azért az időért? 

- ...

- Ne légy ennyire önző. Tudod nekem is voltak elég rossza napjaim, de egyet megtanultam a Rocker korszakomból. Volt egy suhanc, egy kis csöves punk fiú, aki azt mondta nekem, hogy csakis azért nem lesz sosem öngyilkos, mert aki az akar lenni, az gyenge. Gyenge az élethez. Te most itt nem lehetsz gyenge.

- De már nem tudom visszacsinálni. Én rontottam el.

- Mit rontottál el??

- Tudod mi elváltunk régen a feleségemmel, ami nem is baj, mert nem illettünk össze. Azután megismerkedtem életem szerelmével.... És nem figyeltem oda rá. És megelégelte. És most már nem tudom visszacsinálni.

- Egy nőért??? Te normális vagy? Tudod, a nők olyanok, mint a buszok. Ha nem éred el, vagy lerobban, nem kell félni, jön a következő. És ha akarod, akkor neked is jön majd. Talán egy egetrengető szerelem.

- Öreg vagyok. Az apád lehetnék. 

- Szerelemben nem számít a kor. Sőt semmiben sem számít a kor. Mindig van esélyünk egy újra.

- De én már megéltem, amit kellett már. Sőt... Annyi mindent végigéltem fiatal koromban....

- Hát akkor most ezeket a szép emlékeket elrondítanád ezzel? Ne tedd....

- ....

- Nah de most komolyan. Most tényleg ennyire önző leszel, és hagyod, hogy nekem legyen lelkiismeret furdalásom, hogy nem sikerült lebeszéljelek róla? Ne máár. Most tényleg?

- Honnan vetett ide a sors elém? Hogy kerültél te ide?

- Én nem tudom. Te jöttél ide hozzám.

- Persze én jöttem.... De már napok óta keresem a helyet, hogy hova ugorjak. Sokat már meg is néztem közelebbről, hogy biztos legyen.

- Nah jóóóó, ezt most fejezd be. Megadom a számom. Inkább hívj fel egy rosszabb napodon. De most eredj. Szállj fel a hévre és indulás haza.

- Rendben.

- De aztán meg ne merjem tudni, hogy a Lágymányosi-hídnál leszálltál.

- Nem is tudnék.

- ??

- Már azt sem tudom mi a neve... Rákóczi-híd, Közvágóhíd, vagy valami ilyesmi. Nincs már Lágymányosi-híd.

- Jah tényleg... Nah jólvan. Nekem mennem kell. De aztán haza menj, és örülj a holnapnak. És ne merészeld ezt megtenni a lelkiismeretemmel :D

- Rendben. Szia!

- Szia!

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr904567117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2012.06.06. 13:26:42

Fikció vagy valóság?

idegszaggató 2012.06.07. 15:03:54

Tudok még pár embert, akiknek kellene a számod rosszabb napjaikra :)

Sangel 2012.06.10. 15:49:04

@Verde Lunaria: Jóh is lenne :D

@idegszaggató: lelkisegélyszolgálat.... Lassan tényleg úgy érzem, hogy az vagyok...


süti beállítások módosítása