Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Férfiak... HaHAha

2012.06.12. 14:13 - Sangel

társkereső.jpg

Nahát most húzhatnék egy vonalat körülbelül 2009 végénél, és ha az előtte és az utána levő időt tükrözném, pont a fordítottját kapnám meg. 

Most vagy benőtt a fejem lágya, vagy csak egyszerűen beleuntam, vagy tényleg majd egyszer a kiégettség színterére lépek.

Ugye hát azt tudni lehet rólam, hogy szeretem a kalandokat, és hogy volt is egy-kettőben részem, meg még lesz is, ha minden úgy alakul. De úgy a mostani kis életemben ez eléggé lecsökkent, meg jelen pillanatban nem is vonz annyira. 

Persze szeretnék kapcsolatot. Valakit, akihez odabújhatok, akinek befészkelhetek az ölébe, vagy csak felébredni mellette és megpuszilni a vállát, a hátát. De ez mind olyan tényező jelen állásomban, hogy nem esek hasra, hogy éppen nincs kivel.

Bár az utóbbi másfél hétben újra feltévedtem CSP-re, csakhogy nézelődjek egy kicsit, hátha érkezett friss hús, akit még nem rágtam át. Volt egy-kettő, akadt is pár, akivel még ki is kezdtem volna.... De...

Most tényleg egyre primitívebbek a férfiak????

Pár évvel ezelőtt még olyan könnyen ment neten az ismerkedés, nem volt ennyi aberrált barom, akiket ki kellett volna szűrni. Akkor még ha a pasi csak szexet akart, akkoris megtette a kötelező köröket és randikat. És még volt is olyan, akivel bele is mentem, mert mért ne.... De most?! Pfff....

Még az első komolyabb "beszélegtésem" nem is volt annyira necces. A pasi tetszett, bókolt, meg talizni akart, amivel nem is lett volna gond, ha nem írta volna a hülye mondatait levágósan. Beszélgetünk?,vagy esetleg...?? :) Meg hasonlók... Megmondtam kerek-perec, hogy semmi szexualitás nem érdekel. A második már sokkal konkrétabb volt, nah meg sokkal idősebb, úgyhogy az élből kocc volt. Még meg sem várta, hogy leírjam a kis frappáns kérdésemet, mire a lényegre tért:D Pedig olyan jól sikerült lett. A pasi 39 éves volt, ami már 4 évvel átesett a felső határon, de jó kis férfias vadállat volt, úgyhogy még ez-az belefért volna. Így a kérdésem ez lett volna: - Győzz meg róla, hogy a kor nem számít :D - Nah jó, most annyira nem lett itt olyan frappáns :D Már nem emlékszem annyira rá, de akkor tudom, hogy odaillet volna :D Így hát ő is ment a levesbe.

Aztán hát a sok szűrőn kiesettek után volt ma egy még röhejesebb :D 

Bókolt, meg csinizett, meg jófejkedett, korban megfelelő, szemszín stimmel, és még a horoszkóp is. Felvett face-en, hogy ott csacsogjunk inkább, aztán úgy egy kicsit megrekedt a beszélgetés, mert nekem meló volt, gondolom neki is. Aztán írtam neki egy viccet, hogy fellendítsem a dolgokat. A tipikus hülye női szokásommal, hogy: - Bocsi, ezt barátnőmnek szántam - Szánalmas :D De legalább a vicc jó volt :D Erre  ő felbuzdulva:

Én:

- A stewardess kérdezi az utastól:
- Parancsol vacsorát?
- Miből lehet választani?
- Igen vagy nem.

- :DD Bocsi, ezt barátnőmnek szántam

Ő:

- Azért jó :D

Én:

- És amúgy csak hétköznap, vagy hétvégén is dolgozol?

Ő:

- ...

073.JPG ( nem illeszteném be a képet, amit átküldött nekem) / Az álló farkáról küldte a képet, és hozzáteszem bár az olajat ismeri, de szegényke akárhogy fényezi, az nem nő nagyra :D/

Én:

- LoL

Ő:

- iiiiiiiiiiii

- bocsi

Én:

- LoL / Persze... iiiiii, bocsi... Azért ne keverjük a szezont a fazonnal :D Egy "véletlen" vicc és egy olajos f*rok között azért elég nagy a különbség... Véletlen.. hahaha.... :D /

Ő:

- ???

Én:

- Háát ez nagyon félre ment :D, bár nem túl biztató sehogysem.... hogy valakinek ilyet küldesz :D / Háhá :D Azért érzitek a ...-ot a sehogysem után :D /

Ő:

- Nem tetszik?

Én:

- Ez nem tetszés kérdése úgy gondolom. Ezt semmiképpen sem ilyen formában szeretem elsőre látni. ;)

Ő:

- Bocsi

Én:

- Én nem haragszom :D

Ő: Szóval gáz?

Én:

- Hát ciki, hogy egy ilyen képet kaptam tőled :D rötyögök rajta :D Még jó, hogy most nincs benn ügyfél :D

Ő:

- :D

- remélem más nem látta

Én: 

- Nem állt szándékomba kirakni az üzenőfalamra :D

Ő:

- kitegyem én ? :D

Én:

- Az enyémre köszi ne :D

- A tiedre nyugodtan, ha attól jobb lesz :D

30 perccel később a reakció:

Ő:

-Tetszel

Nah most erre mit reagáljak?! :D Jó pasi meg minden, de kicsi a micsodája, nah meg háát gáz :D Úgyhogy még valami frappánsat ki kell, hogy találjak, hogy hogyan koccoljam :D

Az ész megáll, fasz feláll....

LoL.............................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr404583181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása