Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

6 Days....

2012.08.02. 13:17 - Sangel

A rosszaság eléggé rámragadt a tanulótáborban. Volt ott minden, amitől a szülő féltené a gyermekét. Pasizás, csajozás, alkohol, cigi, drog.... Minden, mi szem szájnak ingere.

Talán azt tudnám mondani, hogy az egyik alkalommal nagy mákom volt, és nem ragadtam meg az alkalmat egy negyedik függőségre is.

Persze a tanárok elöl mindig bujkálni kellett. Dehát ez a suliban is így volt. Így mint minden rossz gyerek, mi is találtunk olyan helyeket, ahol nem kerestek minket a tanárok.

Az egyik ilyen hely volt a wc mögötti kis terület. Mivel a wc-ben volt ablak, amit ki is lehetett nyitni, és mert a földszinten voltak a slozik, így kimásztunk az ablakon, behajtottuk és mögöttük bandáztunk.

Általában odajártunk bagózni. Meg néha piázni is. Aztán egyszer valahonnan valaki szerzett egy kis zöldet, és megkínáltak vele engem is.

Előszörre nemet mondtam. Nemet mondtam, mert soha előtte nem próbáltam ki semmilyen drogot sem (de hisz csak 13 és fél éves voltam... Pff), így féltem még tőle. Aztán utána kérdezgettem "Kistökit", hogy milyen, meg hasonlók. 

Aztán következő ilyen alkalomnál már úgy gondoltam, hogy oké, akkor én is kipróbálom. De talán szerencsémre túl sokan voltak aznap és viszonylag kevés volt a dzsanga, így ebből a körből ismét kimaradtam.

dzsanga.jpg

Aztán még így visszagondolva szerencsém is volt, hogy kimaradtam ebből az élményből....

Mert nem csak, hogy most nem mondhatnám el magamról, hogy sohasem próbáltam ki semmilyen drogot, de még a függőséget is megúsztam... 

Már ha az előző háromból indulunk ki.......................................

Koncert....

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr114692192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása