Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Kitartok!!!!

2012.12.29. 12:52 - Sangel

kitartás_1.jpg

A kitartás már a mai világban gáz. Illetve felvett egy újabb jelentést....

Már nem kitartunk, hanem kitartottak vagyunk.

Pedig valamikor még a kitartást becsülték és a kitartottat szégyellték. Ma már inkább csak irigykednek, hogy sikerült kitartottnak lenni.

Én mindig is a lusta emberek közé tartoztam. De ha valamit igazán akartam, akkor semmi sem tudta elvenni a kitartásom.

Valamiért a kitartásom leginkább a kapcsolatoknak hódolt. Minden más alsóbbrendű volt. És itt nem csak a párkapcsolatokról beszélek, hanem a barátságokról, az ismeretlen megismeréséről és a megtartásukról.

Mostanában elég sokszor a fejemhez vágják, hogy olyan barátságokért küzdök, amik nem érdemlik meg a kitartásomat. Amit sosem veszek figyelembe. Mert ilyenkor olyan vagyok, mint egy kos : - csak fejjel a falnak.

Itt van "MsPrincess". Két kezem nem elég ahhoz, hogy megszámoljam, kik mondták már, hogy mért barátkozom még vele. Az idegen emberektől kezdve, akik csak egy sztori egy részét kapják el, a legjobb barátaimig ezt papolják nekem.

Én értem, hogy rossz irányba halad. Nem ott van a mércéje, ahol kellene, és azt is értem, hogy jelenleg nem jó ember. De valamikor még az volt. Amikor megismerkedtünk. Bár már akkor is megvoltak azok a tulajdonságai, amik most kiteszik a rossz oldalát. Csak akkor még kezdeti stádiumba voltak.

Én mondtam már nem egyszer neki, hogy amit csinál, az nem jó. Illetve marhára rossz úton halad. Rossz az értékrendszere. Annyiszor, de annyiszor megbántottam már, hogy nem is emlékszem már az összesre. De sajnos akárhányszor elmondhatom neki, hogy mi a jó és mi a rossz, valahogy nem érzi a rosszat rossznak, és a jó meg nem érdekli.

A mostani sztorija igazán kiakasztó. És még szerencse, hogy nem velem tette meg.

Van egy lány, "MsSLK", akit én régebb óta ismerek, mint "MsPrincess", de ők jobban jóba vannak, mint mi. Ez a lány többször cserbenhagyta már "MsPrincesst", néha olyan helyzetben is, ami megbocsájthatatlan. De ez a lány nagyon butuska. Aranyos, szép, de nagyon buta. És a hibáit be lehet tudni ennek. 

Nah már most. "MsSLK"-nak volt egy pasija, akivel 5-6-7 évig voltak együtt, nemtudom. De ő volt az első pasi az életében, és azóta sem nagyon volt, max 1-2... De az meg hosszú, hogy mi volt. Szóval. Ezzel a hosszú kapcsolatával szakítottak egy évvel ezelőtt, mert "MsSLK" kiment külföldre táncolni, és ezt a barátja nem tudta tolerálni. Azóta persze "MsSLK" vissza akarta hódítani a volt pasiját, de a pasijának már nem kell.

És itt jön a képbe "MsPrincess". Nah most tudni illik, hogy amelyik kerületbe lakom, ott az egész kerület fiataljai egy nagy társaság. Mindenki mindenkit ismer valamilyen úton-módon. Tehát "MsPrincess" is jóba van "MsSLK" volt palijával, aki viszont valahol hozzáfűződik egy szálon az én családomhoz, nah nem rokon, csak , nah mindegy ez hosszú. Szóval, Egyik nap felhívott "MsPrincess", hogy elmegy moziba "MsLamborghini"-vel, és velük megy "MsSLK-pasija". Mondtam neki, hogy ne menjen, menjen csak "MsLamborghini"-vel. Persze nem volt a válasz.

Másnap délelőtt felhívott még egy kicsit ittas állapotban és közölte, hogy lefeküdt "MsSLK-pasija"-val, de semmire sem emlékszik úgy berúgtak.

Nem ez volt az első alkalom, hogy egy barátnője pasijával lefeküdt. És én minden alkalommal leszidtam érte. De ez most nálam is kiakasztotta a mércét. Persze nem vesztem össze vele emiatt, csak elmondtam neki, hogy egy hülye k*rvának tartom emiatt. Amit ő meg is értett....

Hibát hibára halmoz és észre sem veszi. De ha én nem állok mellette, akkor ki fog? Ki fogja a helyes útra terelni, ha nem én? Mert hogy az összes barátja habiszti-guszti és nem törődnek vele igazán. Persze nem én vagyok a megtestesült szent, az igaz, a legjobb, de legalább próbálkozom...

Az egyetlen dolog, ami 100% biztos az életemben, hogy nem kezdek ki barátnők, ismerősök volt, vagy akkori pasijával. Ez olyan nálam, mint a drogozás.

Sosem próbáltam, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet, nagy a csábítás, de már presztízs kérdés is egyben. 

Nem hazudok. Egyszer előfordult az életembe, hogy ha nagyon úgy alakult volna, akkor lehet belementem volna, de nem úgy alakult. És a droggal sem hazudok, jó néhányszor csak egy cérnaszálnyira voltam tőle, de végül sosem úgy alakult. Tiszta a lelkiismeretem.

Míg a legtöbb barátnőm-ismerősöm ezt nem mondhatja el magáról. Én mégis megbocsájtom ezt nekik. Velem még nem tették meg, ami igazán számított volna. Igaz, volt nem is egy-két eset, hogy olyannal kerültek közelebb, akihez volt közöm már (a legjobbaknak mindnek volt), de egyik sem volt eget rengetően felháborító, így nem is érdekelt.

Viszont azt az egyet nem fogom tudni sosem megérteni, hogy hogyan képesek a barátnőik szemébe nézni úgy, hogy közben a másik pasijával enyelegnek, enyelegtek....

Miért nincs kitartása már a legtöbb embernek? Nálam ez egy elhatározás és kitartok az elveim mellett. Nem olyan könnyű persze néha, de annyira nem is megerőltető úgy gondolom....

Én kitartok, és nem kitartott vagyok. Néha fáj kitartani, de úgy gondolom, megéri.

Mert a legtöbb ember nem érti meg, hogy miért vagyok még mindig "MsPrincess" mellett. Most elmondom:

Azért vagyok mellette, mert az a 10% jó, amit ad a sok rossz mellett, az felülmúlhatatlan! És igenis hiányozna az életemből az a kis jó. Még ha nagyon nehéz is elviselni azt a sok rosszat.

"MrD"-vel szemben is azért lennék kitartó, mert van egy olyan oldala. Viszont itt érvényesül az a szabály, hogy tudni kell feladni is....

Inkább leszek kitartóan meggyötört, mint kitartott tudatlan.....

Tarts.............................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr1004986077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása