Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Életem leghosszabb percei....

2013.01.07. 19:18 - Sangel

várakozás.jpg

Taliztam ma "MrMMA"-val, és csacsogtunk egyet, elmondtam neki az egész "MrD"-s sztorit, és tanácsot kértem tőle, mert ő mégis csak férfi, meg már túl vagyunk az ismerkedési részlegen, így nincs tabu téma köztünk.

Már ő is, mint mindenki más (nem mintha sokan tudnák, szinte csak ő meg "ExBFF" :D ) uszít, hogy tegyem fel "MrD"-nek a nagy kérdést, hogy könnyebben tovább tudjak lépni róla. 

"ExBFF" is ezzel izélget, hogy tegyem fel, és ma már annyira nyaggatott, hogy mondta kérdezzem meg tőle, hogy filmezünk-e egyet szerelés után.

Tehát feltettem neki a nagy kérdést....

Aminek a válaszára még most is várok... Várhatom... Úgysem fog megérkezni... Így az este is el lett b*szva, mert most már kínos is lesz :D Tök jó :D

Egy dolog viszont jó lesz így benne, hogy most már nem csak magamtól kell továbblépnem :D

Bár, ahogy írtam már, hogy szokása néha nem válaszolni "MrD"-nek, azért még megtehetné... Most is lazán ki tudná vágni magát, mondjuk egy olyan válasszal:

- Áhh ciccc, ne hari, de ma hulla vok..

Vagy akármi ilyennel.

Nah mindegy, ez az én formám. Fene a nagy bátorságomat :D

Viszont mintha most egy kő esett volna le rólam, könnyebb minden. Ha válaszol, ha nem, mind a kettőnek meg lesz a jelentése :)

Szóval ígyis-úgyis én nyerek. Lehet, hogy nem őt, de a választ mindenképpen a kérdésemre :) Úgyis ő mondogatta mindig, hogy nála minden fekete vagy fehér.

"MrMMA" azt mondta nekem, hogy ha már úgyis veszett ügy lesz, vagy meleg :D (mért mondogatják ezt nekem?! :D pedig semmi ilyen nincs benne :D ), akkor legalább felkészülhetek egy jobbra :) /Enyhe célzás magára :D /

Olyan kis hülye :D De bírom, legalább jófej "MrMMA".

Nah Puszi & Pacsi

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr725003825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása