Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

A szőke hatalma....

2013.02.28. 23:03 - Sangel

Szőke.jpgTudni vélik, hogy egy jó ideje (évek óta) változtatgatom a hajam színét és formáját.

Még fodrász sem voltam, még a gondolat sem született meg, hogy az leszek, már vágtam a saját hajam, festettem, kipróbáltam mindent. De tényleg mindent.

Voltam szőke, barna, fekete, vörös, rézvörös, lila, pink, zöld, meliros, szakaszos, minden. Aztán voltam seggig érő hosszú hajú, bili frizkós, punk sérós, rövid hajú, kleopátra, sima hosszú, minden.

A sok színváltás és forma közben a fekete hosszú hajam tartott a legtovább, 2-3 évig folyamatosan. És amikor megszabadultam tőle, onnantól kezdve jött a káosz.

Ez a káosz több éve tart. És a legnagyobb gondom mindig az volt, hogy szőke nem lehettem igazán. Mert nem egyszerű megoldani. És mivel tudniillik, hogy szőke párti vagyok, és ha tehetném, akkor az összes embert a világon szőkévé változtatnám, így ez egy nagy fájdalom volt.

Aztán végül belementem az egyetlen módszerbe, amivel jó szőke lehetek (hihi), még pedig a lassú, folyamatos szőkülés.

Háromnegyed évig készült a szőke hajam, és immáron fél éve szőke vagyok.

Ma mentem fodrászhoz, hogy levágassam a hajam, mikor is jött a dilemma, hogy átfestetem a hajam rézvörösre, mert az olyan jó volt (mint az összes többi... pff :D )

Feltettem facebookra egy képet amin szőke, illetve vörös vagyok, és választás elé raktam az ismerőseimet, hogy melyik legyen. Két órás időintervallumot adtam, minek az eredménye kiakasztó volt.

Két óra alatt ott tartott az állás, hogy 10-10 arányban szőke és vörös. Hát sokra mentem vele.

Végül a tudatlansággal megindultam a fodrászhoz, bár a szívem a vörös felé húzott, de a tudatom mégis a szőke pártját fogta.
Majd a fodrászom az ötletemre annyit mondott, hogy maradjak szőke, ez a tuti. Így tehát nem váltottam.

Azóta megint jól érzem magam, új fazont vágattam, és örvendek annak, hogy nem voltam akkora bolond és nem váltottam le a szőkémet.

Igen! Ez az igazi! A Szőke! A Szőke az Igazi! :)

Puszi & Pacsi

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr565110872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása