Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Igaz barátok(5.rész)

2008.12.21. 00:00 - Sangel

A soha el nem feledett pillanat…

 

Egyre többet voltam Katussal, romlott a kapcsolata Danival és szakítottak. Már vele is járogattam bulizni, kihoztam a letargiából, elkezdtem vele foglalkozni, hogy milyenek is azok a bulik, ahová járok, hogy kell öltözködni… Persze ezeket én Szaszától tanultam meg…
Majd egyszer Katussal elérkezett az az idő, amikor együtt mentünk le Studioba… Itt már kevésbé foglalkoztam Szaszával és egyre inkább Katussal töltöttem az időm nagy részét…
Azt hiszem 2007 március eleje volt… Mint friss bulisok, főleg Katusra nézve, éjszakaival mentünk le Stúdióba… 1-es villamossal akartunk menni, de az mire odaértünk már nem járt, csak az éjszakai… Egyszer csak hallottuk:
-Hey girls, hey girls, where is the E-Club? – Először nem értettük mit kérdeznek, de aztán megmutatták papíron, hogy hova akarnak eljutni… E-Klub….Pfff, gondoltam… hát oda biztos hogy ne menjenek… Elráncigáltuk magunkkal őket… Egy holland csapat volt… Itt vett 180°-os fordulatot az életem, persze akkor még nem tudtam…

Nagyon jót buliztunk a hollandokkal, és Katusnak nagyon bejött az egyik srác közülük… Nekem különösen nem tetszett senki, meg még akkor barátom is volt, igaz csak két vagy három hete, de nem akartam gonosz lenni és kitartottam mellette… Időről időre egyre több időt töltöttünk a hollandokkal, akik szerencsére pont Csepelen voltak elszállásolva és még egy bő másfél hónapot maradtak.

Katus egyre többet találkozott Matthew-val és persze én mindig mentem vele, mert hát azért mégis… Egyik ilyen alkalommal Matt egyedül jött és hármasban maradtunk… Nekem elég kínos volt és ezt Matthew is látta és egyfolytába mondogatták, hogy idehívják Ramy-t. Én mondtam, hogy ok, mert nem volt úgy kivel beszélgetnem és hát vele jókat tudtam dumcsizni…

Külön váltak az útjaink és Katus Mattel én meg Ramyval mentem el sétálni… Nagyon hideg volt aznap este, így úgy döntöttünk Ramyval, hogy bemegyünk a lépcsőházunkba, és ott folytatjuk a beszélgetést… Én tudtam, hogy tetszem Ramynak és hát akkor nem is csak neki tetszettem, de Ramy mégis más volt…

Egyszer csak a falhoz szorított és a szemembe nézett, majd azt mondta: – Just one kiss… – Nemet mondtam, nem egyszer, hisz volt barátom és ezt ő is nagyon jól tudta… Kitartó volt és a szeme nagyon megigézett… Szívből nem akartam, nem akartam Mátét megbántani, megcsalni, mert nagyon rendes srác volt… De Ramy csak mondta és mondta, hogy " Just one Kiss"… Majd hagytam magam és megcsókolt…

Finom és lágy volt, a tökéletesség… A világ megszűnt körülöttem és már csak rózsaszínben láttam a dolgokat… Számomra nem volt kétséges, hogy igen megérte és csak Ő kell már nekem…

Telt az idő és Szaszának is bemutattam Ramyt, buliztunk is együtt, és jól éreztük magunkat… De még mindig Katussal töltöttem az időm nagy részét és Szaszát egyre jobban kezdtem hanyagolni, annyira, hogy kilépett szinte véglegesen az életemből… Így Katus maradt véglegesen és minden időnket innentől kezdve együtt töltöttük…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr682393386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása