Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Cél....

2009.03.16. 00:00 - Sangel

1 év és a cél egy álom miatt…

 
Vannak akik kitűzik a céljukat,és vannak akik teljesítik, de mégsem figyelnek az útra, mely valójában a lényeg… Azonnal, rögtön, most, akarom, muszáj – ezeket a szavakat használjuk,mikor a célunk elérésén dolgozunk, pedig nem kéne… Nekem is vannak céljaim, de a múlt és a hasztalan órák felvilágosítottak, hogy nem lehet mindent azonnal megkapni. Hosszú, fáradságos munka után talán kijelenthetjük , hogy elértük a célunkat…
Én elfelejtettem ezeket a szavakat, vagyis inkább kihúztam a szótáramból… Sajnos a reményt nem tudom kihúzni, de néha jól jön amikor minden összedől…
Egy év… Ezalatt sok minden történhet, de ha ügyes vagyok és van elég akaraterőm, és tudok elég erősen dolgozni a célomon, sikerülni fog… Én egy évet adok magamnak, hogy a pillanatnyi céljaimat elérjem, mert tudom, hogy ha kevesebb időt adnék magamnak, az út első negyedénél megragadnék, és abbahagynám a  küzdést…
Céljaim naivnak vagy éppen hülyeségnek tűnhetnek, de kinek a pap, kinek a papné….
Első számú cél, 12.-et lerakni, írásbeli érettségizni menni, majd elkezdeni a banki tanfolyamatot, azután szóbeli érettségizni menni, elérni minimum 160 pontot rajta, hogy felvegyenek a fősulira, időközben vezetni egy étkezési naplót, kondizni vagy épp tornázni járni, így lefogyni olyan mértékig, amennyire én szeretném. Ha elvégeztem a banki tanfolyamot, akkor azt alkalmazni is, evvel több pénzt keresni, kifizetni a fősulit , anyukámnak adni sok pénzt:), azután elkezdeni spórolni egy műcicire:P Háát igen, hiába is a sok jó terv és cél:D a mai napig akkor is szeretném a műciciket, és nem érdekel kinek mi a véleménye erről.
Ha ez mind sikerült, be fogom vetni a hálóm… Már lassan 4 hónapja nem pasizom, szval nem nagy dolog még egy évet várni arra, hogy ez mind megtörténjem és elérjem azt a célt amit talán a legfontosabbnak tartok… Több fontos ember lépet fel az életembe, köztük két külföldi és egy magyar… Most mondhatnám, hogy igen külföld, kijutok és vele leszek, valamelyikkel… De nem… az az egy magyar, akit a mai napig nem értek meg, akit a mai napig nem tudok hova rakni, hogy szerettem-e vagy csak egy fellángolás volt és utána jött a büszkeség, hogy visszakapjam… Nem tudom… Lehet szerelem, lehet bosszú de még a büszkeség is lehet…. De ha sikeresen bevégzem a céljaim, akkor biztosan megtudhatom…
És mi ez a nagy elszántság? – Ma a második álmom volt vele 3 nap alatt… Lehet véletlen, lehet nem… Nem tudom… De sikerült megint feltüzelnie és akaraterőssé tennie, hogy igen ő lesz az akit én akarok… Azért több mint két év, az több mint két év… És a mai napig vissza akarnám kapni, ha tehetném… Minden egyes alkalommal, mikor meglátom, érzem magamban a bosszút, mely mindig forrt bennem, de az csak álca és alatta a sóvárgó énem arra biztat, hogy csak egy érintésre is, de az enyém legyen…
Ember legyen a lábán, aki azt mondja rólam , hogy nem vagyok akaratos… És most az akaratomat,amit eddig nem használtam erre, most arra fogom használni, hogy a céljaimat elérjem!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr22396132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása