Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Lili Álen Milyen név ez?:D

2009.08.18. 00:01 - Sangel

Nah végre sikerült ide is eljutnom, hogy egy kis élmény beszámolót tartsak:P
 
Kezdem a SZIGET-es felfogással: – Miért legyek a barátaimmal, ha megismerhetek új arcokat?:D
 
Háát a felfogás be is teljesült:D De ne szaladjunk ennyire előre;)
Nah szóval! Szerda reggel! Ébredés, egy kis munka és készülődés! Hát ki más lenne, ha nem én, aki csak úgy megy el egy ilyen helyre, hogy extrém legyen a haja és a sminkje:D Szval hát belőttem a séróm és hajam sikeresen és mehetett is megszokott "pesti" stílusban a bkv használat a cél elérése érdekében!
Hát így indult az első nap:)
 
Megérkezés SZIGET-re! WOWWOWWOW:D
Már egy 2-3 órája sétálgattam, nézelődtem, feltérképeztem a SZIGET-et, összefutottam a barátokkal, elmentem Beatrice és Alvin és a Mókusok koncertre, majd megint sétáltam, amikor megint mentem egy kört és sikeresen "nem tudtam", hogy hol járok és kerestem a Nagy Színpadot, hogy újra Vikiékkel legyek!
Végre hallottam egy magyar hangot, egyből le is szólítottam. – Bocsi, nem tudod merre van a Nagy Színpad? – kérdeztem az arctól. – De, de! Gyere velünk, megmutatom! – Majd az arc átkarolt és elindultam velük! Hát hagy ne mondjam, hogy nem a Nagy Színpadnál jutottam ki:P Elvitt piázgatni a haverjaihoz egy sátorhoz:D Martin, ez volt a neve:D Majd megismerkedtem ott jó pár formával, volt köztük fiatal, velem egy korú, egyetemisták. Szóval belecsöppentem egy társaságba!
Egy pár óra után számot cseréltem Istivel, a kis vörössel:D, címszó alatt, hogy holnap akkor keressük egymást és összefutunk:P
Visszamentem mentem jó pár óra után a Vikiékhez, talán az utolsó pár óra volt, amit velük töltöttem ezek után:P
Vikivel Party Arénában:)
 
Második nap:)
Már azt is tudtam, hogy Meleg nem jön ki ma sem, mert dolga van, de szerencsémre már nem csak a Vikiék voltak kinn, hanem az új társaság is:P
Szóval! Megint új nap, megint új EXTRÉM haj és mehet a SZIGET:P
Megérkezett Bozontka a SZIGET-re:P
 
Hát ez a nap már nem sok koncerttel tölt el:P De nem is baj:D Megismerkedtem újabb formákkal, Zolival és a Zsófival. Ők is az Ádámék társaságába tartoztak.
Egy kis James Bond-ot is játszottunk nap közben, hogy hogy is kell behozni a SZIGET-re a piát:P
Először is Zsófival lebuktunk majd kiküldtek a SZIGET-ről, hogy kinn igyuk meg a Becherovka-t. Háát NEEEEEEEEM!!:D Nah figyuszd a James Bond-okat:D:P
1. Kezemben a táska, sétálok Zsófival a hídon befele.
2. Ahogy vége van a hídnak, felette van egy kamera, alatta állt az Ádám, mintha nem is ismernék, séta közben átpasszoltam neki.
3. Ádám a Zolinak, aki a kimenő sávban van.
4. Zoli le a hídról Istinek, aki a híd alatt várja:P
5. Istiiii, futáááás van:P
Háát így hoztuk be a piát:P
Nap többi részét Ádámmal, Istivel és Hééééjóóóó Martinnal töltöttem:P
Megismertük a "Híres Cicát"!:P Lazultunk egy kicsit náluk, majd jött a "Transzfeszcica" is, akinek állítólag szép a puncia, csak közelről nem látta még senki, mert kívülről olyan ronda:D Nah jóó nem leszek gonosz:D
Szerencsémre, Martinnak volt ott hálószákja,m be isw bújtam mellé, Ádám lábán a fejem, szóval LUXUS kényelem volt:P
Végül a "Kispárnámmal" hazamentünk:)
Amit sosem tennél meg egy átlag nap:P
 
3. nap! Végreeeeeee! Meleg kijön a SZIGET-re! ÉDRIEEEEEEEEENNNNNNN:P
Szóval! 3. nap és a 3. féle EXTRÉM smink és haj:P
Lila napot tartottam, ha még a képen annyira nem is látszik:P
 
Szóval! YEAH Édrieeeeeennnn megérkezett, és máár őt is bemutiztam a társaságnak! Majd együttesen indultunk Prodidzsááájra:P
Adrival elváltunk a többiektől, hogy egy jobb helyet találjunk a koncerten, de mit ne mondjak… SZAR volt Prodigy! Akárhonnan nézem, sajnos az volt:( Elbaszták a hangosítást, tök halk volt az egész, és a felétől még egy kicsit uncsi is volt…
 
Édriiiieeeennnnel Prodidzsááájon:D
Amikor már úgy határoztunk Adrival, hogy továbbállunk, még benyomtak egy jó számot, azt még végigtomboltunk, majd átnéztünk a Magic Sátorba(meleg sátor:))
Hatalmas műsor volt:) Majd SZIGET-es mappába lesznek azokról is képek:)
Folytatás:D Kajáltunk egyet! Háát mi ér a legtöbbet a SZIGET-en?:D Persze, hogy a Lávakövön sült Hotdog:P Kapsz egy hatalmas hotdogot és te töltöd meg zöldséggel… Nem is kell mondanom, hogy mennyire megpakoltuk zöldséggel:P kétszer nagyobb lett a hotdog és az utolsó falatokat már csak lenyomod a torkodon:P és csak 600 FT:P
Végül Édriii hazament én meg csatlakoztam Istiékhez. Hát ott már punnyadás volt.
Nah István, ő punnyadt a legjobban!! xD:D
 Még egy kicsit ültünk a gumikerékbe Ádámmal , majd hazamentünk. A "Kispárnámmal" :D
 
4. nap! És YEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH eljött a PLACEBO nap!!!!!!!!!!!! a legeslegjobb nap!!!!!!!!!
Kedvenc színben persze:P PINK:)
 
Háááát máár nem is tudok mit mondani erről, akkora volt!
PLACEBO koncert! Felfogás: Sziasztok, léptem koncertre, ígyis-úgyis elhagylak titeket, szóval nem is megyek veletek:D Elöl leszek:D
Meg is indultam. Hát nem nagyon tudtam előre menni:( Volt egy hülye picsa, aki nem akart előrébb engedni, címszó alatt, hogy úgysem tudok előrébb menni! Kikerültem hátulról… De így sem jutottam sokáig:( De végül amikor megkezdődött a koncert a tömegnyomással, befurakodtam a 3. sorba, majdnem Brian elé:P Ennyit róluk:P
IMÁDOM!!! Brian!!!!!! (L)
 
Iszonyatos koncert volt! Bár az első 10-15 percben alig láttam, mert belefolyt a szemembe az összes sminkem:P de üvöltés, táncolás, tombolás ment ezerrel! Le sem lehet írni, hogy mekkora katarzis érzés volt az egész. A legboldogabb perceim közé sorolom a koncertet:) Én a kis PLACEBO rajongó:)
Koncert után:P
Háát keményen lefolyt a sminkem:) De megérte!!!!!!!
Koncert után csatlakoztam a többiekhez. Elmentünk hárman a Jack Daniels sátorba, rockot hallgatni. Roptunk párat, majd a szokásos 3-4 körül hazaindultunk a "Kispárnámmal", Ádámmal:P haza! De útközben kiderült, hogy elvesztettem az igazolványaim, a pénzem és a bérletem:( Szóval egy hatalmas napnak mindig vannak kiütközői… De nem is ez volt a legdurvább!! XD Hazafele elaludtam a héven, és mentem egy nagy kört xD hehehehehehehehe
 
5. nap, utolsó nap:( Nagyon semmit sem terveztem erre a napra, csak a csavargást:P
És megint EXTRÉM:P
 
Háát ez a nap az ismerkedésekről szólt és az újonnan szerzett haverokról:)
Megismerkedtem Martin barátnőjével, Ádám bátyjával, Zoli barátnőjével, Papával, a magas sráccal és Turbo Negro koncert után Masával is:P
Leginkább a sörkertes ücsörgés, nevetgélés, beszélgetés volt a jellegzetes, de nagyon jó volt:) Masa jégkásával etetett:D Közben a szarás, a kurvázás, a szex után persze számukra kihagyhatatlan téma volt a japán cuccos dolgok:D Hát ezekhez nem szóltam hozzá:P
Ádám, a bátyja és Masa( a kis Packman gonosz:D)
 
El van a gyerek, ha játszik xD :D
 
Itt már a vége felé közeledünk:(
 
Szó szerint: Hatalmas forma:D kétszáz doboz sörrel előtte xD hehe
 
Így tiltakoztak a külföldiek, hogy ne legyen vége a SZIGET-nek, és legfőképpen ne zárják be a Jack Daniels sátrat:D xD
 
Hááát el tudom mondani, hogy élmény dús volt ez az öt nap. Rég éreztem magam ilyen jól, mint most:) Csak pozitívat tudok elmondani róla, és azt, hogy JÖVŐRE UGYANITT, UGYANEKKOR, UGYANILYEN JÓFEJ EMBEREKKEL:)
 
I LOVE SZIGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr862397566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása