Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

112

2010.03.16. 00:00 - Sangel

Hogy értsd:)

Fragma: Toca’s me – I need a miracle

If you’re gonna save the day

And you’re hearin what I say

I feel your touch, your kiss

Is not enough

Ha megmented azt a napot,
És hallod, amit mondok,
Érzem
az érintésedet, a csókod
Ez nem elég.

And if you believe in me,

Don’t think my love’s for free

I won’t take nothin less

Than a deeper love

És ha hiszel bennem,
Ne hidd, hogy a szerelmem ingyen van.
Nem fogok többet tenni,
Mint egy mély szerelem


Chorus:———————-

Lemme tell you

You know I,

I need a miracle

I need a miracle

It’s more than physical

What I need to feel from you

Engedd meg nekem, hogy elmondjam,
Tudod, te tudod, hogy
Nekem szükségem van egy csodára
Nekem
szükségem van egy csodára
Több, mint testi vágyat kell, hogy érezzek irántad.


Lemme tell you

You know I,

I need a miracle

I need a miracle

It’s more than physical

What I need to get me through

Engedd
meg nekem, hogy elmondjam,

Tudod, te tudod, hogy

Nekem szükségem van egy csodára

Nekem
szükségem van egy csodára
Több, mint testi vágy,amin át kell mennem.

——————————-
Tell me that you understand

And you take me as I am

You’ll always be the one

To give me everything

Mondd el nekem, ha érted
És olyanná leszek, amilyen vagyok
Te leszel mindig az egyetlen,
Aki megad nekem mindent


Just when I thought no one cared

You’re the answer to my prayers

You lift my spirits high

Come on and rescue me

Csak amikor azt gondoltam,
hogy ez senkit sem érdekelt,
Te vagy az imáimra adott válasz
Magasan
emeled a szellemeimet,
Gyere és ments meg engem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr762401313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása