Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Parazita....

2011.07.29. 19:47 - Sangel











Nem! Nem, nincs "B" again.

Undorító! Undorító vagy! Hallod??? Undorító, mocskos és szédítő.

De most nem tudsz megfogni. Engem már soha! Soha,soha,.soha többé. Elítéllek és magamat is, hogy valaha is szerettelek. Mert egyszerűen undorító vagy.

Szerencsétlen "K". Nem veszed észre mit teszel vele? 

Nem... Nincs kedvem rólad írni. Sem róla. Nekem ez már nem ér meg több gondolkodást. Ma átjön Huss és Ms. G. Velük kitárgyallak elmondom nekik, hogy fasz vagy és utállak, hatalmas nagy :D smile-val! Mert tőlem te már nem érdemelsz meg törődést.

Van egy lánya a barátnődnek, aki kezd megszeretni téged, mint új "apuci", hát nem érted? Itt már nem csak "K"-ról van szó "B"!!! Nem érted? Hát akkor basszd meg. De basszd meg rendesen. Engem ez így már nem érdekel. Nem fogok "K" lánya miatt is én aggódni. Én ebből már kiszálltam. Te már nem az én problémám vagy.

És még támadsz, hogy nem kell mindent tudnom? Nem kellett tudnom, hogy van a "régi énem" ="K"-nak lánya? Rájöttem... És ahogy én rájöttem más is rá fog.... És te egy fasz leszel csak, aki tönkretette az én életem, majd az asszonyáét, a gyermekét, a barátnőjét,"K"-t és a lányát. 

Nem érzed féregnek magad, hogy egyetlen hazugsággal tönkreteszed 5 ember életét?

Hátha nem, akkor nem. De tudd, hogy gyűlöllek. Tudd, hogy ők is gyűlölni fognak. És nem az fog fájni, hogy "M", én, "K" vagy a lánya gyűlölni fog. Hanem az fogja igazán megkeseríteni az életed, hogy a lányod fog gyűlölni. Mert fel fog nőni, és rá fog jönni, hogy miket csináltál. Rá fog jönni, hogy az apja egy nagy hazug csaló, aki szívesen teszi tönkre mások életét.

Ez kell neked??? Ez??? Hát akkor cseszd meg!!! De igazán cseszd meg!

Így sem az én dolgom lett volna istápolni a kapcsolataid, hogy segítsek a következő nődön, hogy ne érdekeljen velem mi volt, és mit tettél velem, csak abban segítsek, hogy mit csinálj az új áldozatoddal. Nekem gyűlölnöm kellene az új nőd. Ehelyett mit teszek? Túl teszem magam a hülye sérelmeimen., és lelkiismeret furdalást okozok magamnak, hogy nem tehetek semmit "K" érdekében, hogy neki ne fájjon úgy, ahogy nekem fájt.

Hát most lehullt a lepel. lehullt. És megtudtam, hogy neki is van egy lánya. Nekem nincs több erőm, ezzel foglalkozni, hogy te, hogy teszed tönkre mások életét!

Innen viszlát....

Sohasohasohasohasohasoha.....................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr943110467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2011.08.19. 16:18:46

Küld el neki, így, ahogy megirtad. Jobb lesz....

Sangel 2011.08.20. 10:49:47

Nem küldöm, mert nem kell :) Túl sok energiát feccőltem bele én már az ő életébe :) csak kiadtam a gőzt itt egy kicsit!

Verde Lunaria 2011.08.25. 13:18:37

@Sangel:
Az jó :) az nagyon kell :)


süti beállítások módosítása