Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Végtelenségig örökre..../4/

2011.10.23. 13:12 - Sangel

Tiesto: In The Dark

Hogy mihez is kötöm ezt a számot?! 

Igazán változó. Az évek alatt változott a jelentése. De legelsősorban Barna jut róla eszembe. Ő szerette még nagyon ezt a számot. Bár igazából ő csak egy bulis haver volt. De egy átlagos buli eleje mindig eszembe jut róla. Nem tudom megfogalmazni, hogy miért, csak egyszerűen bevillan a kép, amikor ott a állunk a Rio előtti gödörnél, iszunk, hülyülünk, és élvezzük az életet. 

Jelen pillanatban most, ha nem is teljesen "B"-hez kötöm, de azért hozzá is, avagy csak mert még mindig részeg vagyok, és túlcsordulnak az érzelmeim, és még írni sem tudok, de egyszerűen párhuzamot húzok a tegnapi este és 2010 január elejével.

Tegnap végre eljutottam Jambe. A csajok, akikkel voltam nem igazán élvezték a helyet, amit nem csodálok, nem az ő korosztályuk (az enyémnek se kellene, hogy legyen, de én IMÁDOM!). Idei első Jam volt, és már tudtam, hogy még mindig a kedvenc helyem. Nem, nem überli Holdudvar, se más hely. Itt úgy minden egyben van, hely, emberek, piák, Férfiak, Nők és úgy minden.

A csajok leléptek máshova bulizni, természetesen nagyon nem izgatott, mert mindig is feltaláltam magam. Belebotlottam 4 szilikonos 30 fölötti gyerekes anyukákba, aki szintén nagyon jól érezték magukat és úgy összejófejkedtünk, táncoltunk, hülyéskedtünk. Aztán elmentem pasizni, mert hát nem állhat meg a világ, hát miért is.

Megtaláltam azt a fazont, akiről első pillanatról tudtam, hogy jó éjszakát fog nekem okozni. Össze is boronálódtunk. Természetesen semmi sem volt meg benne, amit szeretek a férfiakban. Kopasz volt, barna szemű, horvát, és valamennyire tudott magyarul. De én már olyan részeg voltam, hogy nagyon még ezek sem érdekeltek. Főleg a 3-4-5-6-7 nem tudom mennyi pia után, amit elém tolt. Csak részegebb és részegebb lettem, közben ugye vártam 'szomszéd K'-t meg a barátnőjét, és folyamatosan csak részegültem.

Megtaláltam 'szomszéd K'-ékat, természetesen "enyhén" ittas állapotomban nem hiszem, hogy a legjobb társaság lehettem, a sok hülyeséggel, ami csak úgy folyt belőlem (hétfőn bocsánatot is kell kérnem tőlük :D). Közben 'horvát, pékségem van, 39-es kopasz' már hazafele akart menni. Hát mentem én velük, Úgyis arra mennek haza, amerre én, legalább kidobatom magam velük otthon. Természetesen folyamatos szófosásom volt, és olyan hülyeségekkel traktáltam szegény 'horvát, pékségem van, 39-es kopasz'-t, hogy én kapcsolatot akarok, engem nem lehet megfektetni, vigyen el randizni, és hogy az idő úgyis hoz mindent, nem kell elsietni semmit. /megj.: csak úgy ég az arcomon a bőr, hogy mekkora egy hülye piii vagyok ilyenkor :D/

Természetesen a sok beszédnek sok az alja, vagy ez esetben inkább még a semmi is jobb. Persze, hogy elmentem vele. És itt jut eszembe 2010 január eleje.

Abban az idényben az volt az első Jam-es éjszakám, és akkor is szerettem meg a Jam-et. Kimondom, hogy sosem voltam jó kislány (bár az utóbbi 1 évben, már visszafogottabb lettem), és hát voltak olyan barátnőim, akik szintén nem voltak jó kislányok. Szóval aznap éjszaka úgy indultunk meg Jambe, hogy bepiálunk, bepasizunk, leitatjuk magunkat, majd egy jót szexelünk. Ami hát így is lett.

Az érdekesség! Akkor összeszedtem egy kopasz 36-7-8-9 nem tudom mennyit, aki tovább itatott a nem éppen túl józan formámra, majd arra lakott, amerre én hazahozott, aztán mégsem, hanem hozzá.... És hát hogy 'az Isten nem ver bottal', úgy hát nem áldotta meg túl nagy limbivel, ahogy 'horvát, pékségem van, 39-es kopasz'-t sem.

Tehát összefoglalva: Az évi első Jam. Jó buli. Jó sok pia. Kopasz, aki itat, majd hazavisz, aztán mégsem, és a limbi sem túl nagy, sőt kicsi. 2010 és 2011 kontra. Jól indul....

És most itt ülök, még mindig valamennyire részegen és azt hajtogatom, hogy nem megyek most jó ideig bulizni, és inni sem.

De!

De ha már ennyire nagy a hasonlóság. Akkor talán el kellene jövőhéten is mennem Jambe?!

Hisz 'kopasz V' utáni hétvégén ismerkedtem meg 'B'-vel. Az az éjszaka is pontosan ugyanúgy indult, ahogy az az előtti.

Szeretnék még egy 'B'-t, de nem elcseszettül. Igazából inkább arra az érzésre vágyom, amit akkor éreztem. 

"Well it seems

Like the world around is just breaking

And it feels

Like there's no one else around you

And it's quiet

There is a silence in the darkness

And it sounds

Like the carnival is over


As you walk

In the crowded empty spaces

And you stare

At the emptiness around you

You wanna go

To the city and the bright lights

Get away

From the sinners that surround you


Cause I'll be there and you will be there

And we'll find each other in the dark

And you will see and I'll see it too

Cause we'll be together in the dark


Cause if it is coming for you

Then it's coming for me

Cause I will be there

Cause we need each other in the dark"

Szeretnék ott lenni, hogy a lehetőséget ne vegyem el magam elől. Egyedül. Egyedül arra várva, hogy együtt leszünk a sötétben.

Minden fájdalmas nap után következik egy álmokkal teli más világ, ami fényt hoz a jövődbe....

Morfondírozva............................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr413323761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2011.10.25. 16:34:46

Most volt időm olvasgatni NORMÁLISan.
1. Te kiszőkültéll képen is :)
2. Irigykedem a jó buli miatt
3. Tessék elmenni hétvégén is bulizni, jó lesz az!
4. Mindig kell egy silálny, hogy a jókat értékelni tudjuk. ;)

Sangel 2011.10.26. 10:11:40

1. Igen-igen :) És most hosszú feketét akarok :D
2. Gyere el velem egyszer bulizni :)
3. Háááát megpróbáljuk lehet :)
4. Ez pontosan így van!!!! ;)


süti beállítások módosítása