Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Végtelenségig örökre..../12/

2011.12.02. 11:27 - Sangel

Tiesto: Forever Today

A legjobb classic és electro keverék (: Mindig libabőrös leszek tőle....

A legszebb szülinapi ajándékom mondhatni 'exBFF' volt. Úgy elrepült az idő, hogy észre sem vettük és eltelt 4 és fél óra. Viszonylag zökkenő mentesen vettük az akadályokat, amik kettőnk közt álltak, és kifejtettük a véleményünket, hogy akkor mi hogy gondoltuk, és hogy mennyire fiatalok voltunk még ahhoz, hogy megoldjuk a problémáinkat. Természetesen nem volt elég ennyi idő 3 év kivesézésére, így nem is volt "cirip-cirip".

Egy pár percet késve megérkeztem a Westend bejáratához. Láttam, hogy ott ül a korlátnál és bambul előre. Tipikus 'exBFF'-es bambulás volt, tátott száj bamba tekintett, és már szinte hallani lehet, hogy kattognak azok az agytekervények. Izgultam, hogy mi lesz. Vajon előveszi a régimódi stílusát, és a lenéző tekintetével néz rám?! Vajon egyáltalán volt értelme ennyi idő után találkozni? - Csak ezek jártak a fejembe. De mikor megindultam a körforgó ajtóval és meglátott, elmosolyodott és én is elmosolyodtam. Üdvözöltük egymást, és elmondta, hogy neki pontosan ugyanez a mondat járt fejében, hogy ha felmerem húzni a szemöldököm, akkor megy is innen. De hála az égnek mosolyogtam.

Megint kattant valami, mint múltkor 'FerdeF'-nél. Már megint valami a helyére kattant. És jól is éreztem magam mellette, és ahogy láttam ő is velem. Bocsánatot kért, ami nagy szó, szólván, hogy :

- Tudod sokat gondolkodtam rólunk, a régi dolgainkon, és beismerem, és nagyon sajnálom, hogy nem viselkedtem túlzottan a legjobban veled. Sokszor olyanokat tettem, amit feléd nem kellett volna, és a problémáim ostora sokszor csattant rajtad. Bocsánat!

Természetesen nem vártam el, hogy bocsánatot kérjen, mert ami történt, az megtörtént. Túl léptünk rajta. De persze, hogy jól esett. De nem ez volt a lényeg benne. 

Tudta, hogy akkor volt a szülinapom, és mivel nem tudta mit csináljon, inkább úgy döntött, hogy meghív engem, mint szülinapi ajándék, mert nem tudta, hogy mit vegyen nekem. Amit nem is csodálok, hisz már én sem tudnám, hogy mit vennék neki. Bááár, a tegnapi találkozó óta lenne pár ötletem. 

'B' már hogy is ne, drusza 'exBFF' párjával, hogy én mennyire örültem neki.... De a srác igazán szimpatikusnak tűnik nekem így első látásra. Inkább azt a szót használnám, hogy FÉRFI! Jól esik, hogy helyrejöttek körülötte a dolgok, és minden rendben megy nála és családja körül. Már rájuk fért.

Persze a visszaemlékezések nem maradhattak el. 

- Emlékszel, amikor felgyújtottuk a szobrot...

-... és megdobáltuk tojással halloweenkor?

- Emlékszel hányszor mondtuk, hogy Ercsibe akarunk "utazni"....

-... a Kapufából?

- Emlékszel amikor Szenteste a Béke téren ittuk a pezsgőt vagy a martinit....

-...miközben otthon úgy tudták a szüleink, hogy az éjféli misén vagyunk?

- Emlékszel hogy mennyit sétáltunk....

-... hogy meg tudjunk otthonról lógni, hogy cigizhessünk?

Emlékeztünk....

A tali vége fele előkotort valamit a táskájából és megmutatta, hogy még mindig megvan. A párja már többször rászólt, hogy vegyenek már neki egy újabb tolltartót, mert az már ütött kopott. De 'exBFF' mindig nemet mondott rá, mivel azt anno még tőlem kapta(nem feltétlen ezért) és Happy boxos, szürke, kicsi és bárányos. Pont olyan, amilyen neki a legtökéletesebb. És háát én is meséltem neki, hogy minden macis tárgy megvan, amit tőle kaptam, amiket külföldről hozott, a képkeret, a macis szappan, a szobrocska, minden kis kacat, de mégis sokat jelentő, legfőképpen az én kis "kacatkáim". Nah meg a saját kézzel festett képkerete. Szörnyű ronda. Citromsárga, sötétkék és piros. Nagy, sok helyet elfoglal, de csak két kép fér bele, nincs szépen egyenesen festve a vonalak, egyszeriben ronda. De az ÉN RONDA képkeretem, amit tőle kaptam karácsonyra. És amennyire rondának tűnik, annyira szép emlék az én szememben:)

Annyi, de annyi mindenről nem beszéltünk még, még 2050-es fogadalmat is elfelejtettem megkérdezni tőle, hogy emlékszik-e, annyira rövid volt ez a 4 és fél óra, de én úgy érzem, hogy lesz még időnk bepótolni ezt a három év kimaradást.

Örökké a mában élünk mind ketten, mert a múltat nem piszkáljuk, a jelent élvezzük és a jövőt fejtegetjük....

Barátság..................................................

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr713431273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása