Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Best Thing I (n)Ever Have

2012.01.06. 13:22 - Sangel

Úgy gondolom, hogy ez egy igazi példája annak, hogy ki az igazi előadó.

Természetesen lehet kifogásolni, hogy jól van összevágva, és megrendezetten "szeretgeti" az embereket. De azt mondom, hogy hiába kap ő ezért jó pénzt, mégis sokak még fele ennyit sem tesznek meg. 

Beyoncé nem tartozott a kedvenc előadóim közé nagyon sokáig. Talán a fiatalságomnak tudható be, vagy csak nem láttam a szememtől, de visszagondolva valahol legbelül mindig is tudtam, hogy közel fog állni egyszer hozzám a 'művészete'. Talán most Lady Gagával vagyok így. Még most el sem tudom képzelni, hogy valaha szeretni fogom, de ki tudja?! Lehet évek múlva őt is szeretni fogom. Mint Ahogy így tudatosul bennem, hogy a mostani száma nagyon jól sikerült és fejet hajtok előtte: https://www.youtube.com/watch?v=X9YMU0WeBwU&ob=av2e            

Nah de visszatérve Beyoncére.... Nem azért kedves a szívemnek mert mindenki őt szereti, mert populáris, és mert hát ő ugye /mások szavával élve/: Nagy sztár. Hanem azért tűnik ki a tömegből, mert nem riherongy, nem pucérkodik, és ha nincs is rajta szinte semmi, akkoris úgy oldja meg, hogy az nem k*rvásnak, hanem szexinek mondható. Míg szerintem, és ez tényleg csak az én vélemény, a mai közkedveltekről ugyanez nem mondható el. Mint pl Rihanna.... Ő is a nőies és csinos vonalat kezdte el, és aztán most már kirívó, csicsás és egyben k*rvás klippjeitől már a falra mászom. Hiába jó a zenéje, de rossz a promója felém.

Szóval ma végig sírtam ezt a videóklippet, és úgy hiszem, hogy ha egyszer én lennék az egyik ilyen szerencsés lányzó, akivel így szemtől szembe kerülne, még talán össze is esnék az izgatottság és a gyönyörtől.

Best thing I (N)ever have :)

Ha egyszer valaki megkérdezné tőlem, hogy melyik sztár lennék, ha én lehetnék, egyértelműen őt választanám!!!!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr183524058

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Azt utálom... 2012.01.06. 14:30:07

...a legjobbban SzSz-ben, hogy a vele való kicsike találkozásokkor megszűnik tér és idő. Mint most ebédnél is. És fogalam sincs, hogy ő is érzi-e ezt a mágnesességet, de én igen. Annyira nagyon, hogy mindennél jobban vonz, még ha az agyam tiltakozik is...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása