Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

5 Days....

2012.08.03. 23:50 - Sangel

Talán mindenki ismeri a 'felelsz, vagy mersz' játékot.

Egyesek persze kifejezetten utálják, egyesek el vannak vele, nah és vannak az olyanok, mint én, akik szeretik, és mindig mindent bevállalnak.

A tanulótáborban az egyik éjszaka átjöttek hozzánk a srácok és játszottunk egy kicsit....

Néha nem is értem, hogy hogy-hogy lógtak velem. Hisz sokkal fiatalabb voltam náluk, nah meg idegesítő is. Pont abba a korba voltam akkor, aki tényleg mindenkit idegesített :D Még magamat is :D

Aztán elkezdtünk üvegezni, miután mindenki megérkezett. Pár kör után persze én is sorra kerültem. Először csak feleltem. Már nem emlékszem a kérdésre, sem a válaszra. De azt tudom, hogy nem hazudtam. :D

Aztán még pár kör érkezett, amikorra már mindenki a szexualitást vette alapul. Akkor rám is került megint a sor, és akkor már mertem.

Itt következett be a második csókom életemben, ami az egyik szobatársammal következett be. Egy leányzóval.

LOL. Nem hogy csaj volt a második csókom, de még 3 évvel idősebb is volt nálam. Belegondolni is borzasztó :D De legalább jóba voltam a csajjal, és akkor nem tűnt hülyeségnek :D Mármint nem úgy. :D

Aztán sodródtak tovább a dolgok, és megint én következtem. A lány pörgetett, akivel azelőtt smároltam. Ő nem tudott az én kis érzelmeimről "Kistöki" felé.

- Felelsz vagy mersz?

- Merek.

- Smárolj a ......

Itt egy kis szünet következett. Végigjárt a tekintete a tömegen. Volt ott idősebb srác, fiatalabb srác, csúnya srác, nah meg "Kistöki".

-.... A "Kistöki"-vel.

Azt hiszem egy pár százassal magasabb lett hirtelen a szívverésem, és köszönetet mondtam neki belül, hogy 1 nem cseszett ki velem, nah meg, hogy hmmm....

Első csók.jpg

Felálltunk mind a ketten. Persze azt is tudni kellett, hogy "Kistöki" alacsonyabb volt nálam. És ez volt az egyik fő ok arra, hogy mindketten szakadtunk a röhögéstől. És amikor próbáltam egy kicsit lehajolni, akkor mégjobban szakadtunk. Aztán láttuk, hogy ez így nem fog menni, szóval az egyik heverőre, így féloldalasan felállt, hogy mégis már ő legyen a magasabb. Rámtámaszkodott, és még mindig szakadtunk a történteken.

Aztán egy pár pillanat, és megtörtént.

Nem is tudom, hogy hogyan tudnám leírni, hogy milyen volt.

Azt hiszem sohasem történt meg utána az, hogy egy plátói "titkos" szerelmemmel ilyen helyzetbe kerültem volna.

Úgy gondolom ott fenn valaki nagyon rendi akart lenni velem... Nem is tudom....

Viszont utána már csak csöndben üldögéltem, és merengtem az első legboldogabb emlékemen....

A beteljesíthetetlen szerelem egyetlen beteljesült momentuma volt................................

Után....

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr114695212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása