Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Ami hamar, az hamar....

2012.12.23. 22:43 - Sangel

pár férfi egy nő.jpg

Ami hamar jött, az hamar is ment.

És hamar tovább is léptem.

Szóval tartozom még egy olyan sztorival, hogy szülinapom.

Amit nem fogok részletezni :D Nem fogok, mert ami nagy durranás volt, azt úgyis mindjárt elmondom, a többiről meg röviden annyit, hogy nagyon-nagyon jól éreztem magam :)

Szóval "Szép kezű, 36-os, barnával" egy éve sms-ezünk. Legalábbis is, ha ő bulizni van, akkor küld egy sms-t, hogy: Alszol? - Én meg nem írok vissza rá. Viszont ha én vagyok bulizni és kedvem van, akkor én dobok rá üzit, hogy: Merre? - Amire vagy reagál, vagy nem. De sosem sikerült egy időben a másikat felkeresni. 

A szülinapomig. Amikor is már a többiekkel nálam iszogattunk és hívott is "Szép kezű, 36-os, barna", hogy mit csinálok, meg hogy tali meg stb.

Megbeszéltük, hogy Jambe tali, onnan majd együtt haza.

Végülis ez is lett belőle. Ugyanúgy történt minden, mint egy évvel ezelőtt, ahogy anno le is írtam. Csak most bejelöltette magát facebook-on, szóval könnyebb a kommunikáció.

Mivel "MrD" dobta a csontom, ezért írtam is egyből "Szép kezű, 36-os, barnának", hogy ünnepek után egy kis tűzoltás jól jönne. Amire természetesen igen volt a válasz.

Így hát továbbléptem. Nem várok senkire. Annyi időm nincs, hogy veszett ügy után fussak, még ha valaha is behozható lenne. Azt már meguntam.

Amúgy meg taliztam "FerdeF"-fel is a hónapban. Ott már az asszony várandós. Még egy ok, hogy pfúúú de katasztrofálisak a férfiak.

Nah de visszatérve a lényegre. "MrD" lehet, hogy nagyon megfogott, de be kell, hogy lássam, annyira nem, hogy egyedül töltsem a napjaimat.

Még 8-10 évvel ezelőtt, amikor még "ExBFF" nem ex volt, akkor kitaláltuk, hogy szenteste megyünk az "éjféli misére", persze helyette csak piázgattunk a téren, meg sétálgattunk. Mikor a barátságunk megszakadt, akkor az egyik haverommal helyettesítettem a szenteste sétálgatós-csacsogós részét.

"MrColos"-ról azt kell tudni, hogy nagyon odavoltam érte még 17 éves koromban (azt hiszem), és mielőtt mi megismerkedtünk, azelőtt két héttel jött össze a barátnőjével, akivel amúgy a mai napig együtt is van. Így a mi sztorink nem lett love sztori. Viszont az évek alatt egy kicsit összegabalyodtunk. Persze én már egy ideje unom az egészet.... Így az utóbbi egy évben nagyon nem is beszéltünk, meg nem is taliztunk.

De tegnap este rám írt face-en: - Idén sem szakítjuk meg eddigi hagyományainkat? :))

Írtam neki, hogy ha úgy alakul, akkor oké. De egyelőre nem tudom, hogy van-e hozzá kedvem. Bár, hogy "MrD" így pofára ejtett, így minden lehetőséget meg kell, hogy ragadjak a gyógyulásra.

Így könnyen megy az egész....

Politika.......................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr574979263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása