Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Who's???

2012.12.27. 22:41 - Sangel

remény.jpg

Van valaki, aki az utóbbi egy hétben az egész blogomat 10x végigolvashatta....

Kíváncsiság persze hajt, de a remény, az még rosszabb ennél is.

Mert bármennyire is hamar a hamar, de azért még ott motoszkál a fejembe, hogy: "Mi van, ha "MrD" az?!"

Nah ez az abszolút lehetetlen :) De az a hülye érzés még mindig ott szállingózik bennem.... Valahogy el kellene pusztítanom.... De bármilyen megoldást találok rá, az nem hat, vagy csak ideiglenes....

Tegnap monopolyztam "MsG"-vel és "MrYellowAlfa"-val. Ma "ExBFF"-fel és "MrYellowAlfa"-val. Közben szenteste óta folyamatosan itt vannak az unokahúgaim, voltam Szerbiában rokonságnál. Igazából egy szabad pillanatom sem volt. Még "MrColos"-t is lemondtam, mert nem értem rá. Aztán holnap meló estig. 29-én "Szép kezű, 36-os, barnával" tali, valszeg most összehozzuk és itt is alszik. Aztán már itt is a szilveszter....

De én még így is azon töprengek, hogy "MrD". De nem úgy, hogy: - Úúúúhhh de jóó lenne összejönni vele, vagy akármi.... - Csak szimplán rajta jár az agyam. Remény az haldoklik, meg tisztában vagyok a dolgok állásával. Csak egyszerűen nem is értem magam, hogy hogy engedhettem el ennyire magam. Most meg is böjtölöm.... Sajnos....

Viszont egy jó tanulság volt, hogy továbbra is egy "kibaszott" kőszívű lény leszek, aki telibe.... Nah értitek...

Viszont újabb fejtörés....

"Szép kezű, 36-os, barna" azt címezte nekem, hogy legyek "szexi"(azaz szexi ruci).... Pfff..... :D LOL

Ma próbálkoztam H&M-be keresni valamit, ha már van egy kis utalványom oda.... Persze semmi olyat nem találtam. Pedig felpróbáltam vagy 15 cuccot.... Én!! Én, aki gyűlöl vásárolni.... Nah mindegy....

Úgyhogy "Szép kezű, 36-os, barna" bekaphatja a szexi ruháját :D Én nem vagyok az az alkat :D Majd bedobok egy kis nővérkés jelmezt, azt játszok vele.... De a szexiség... Hát ahhoz előbb jól kéne éreznem magam a bőrömben... De attól most nagyon nagyon távol állok...

Majd kivágom magam.....

Szóval nem tudom, hogy ki az, aki itt döntögeti a statisztikámat, de hogy ha te vagy "MrD" (amit kétlek), akkor kabbe :D Pedig jók lettünk volna együtt :) 

Majd jön jobb is :P

Puszi & Pacsi

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr444984186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása