Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Pfheeejjjj....

2013.01.08. 00:13 - Sangel

no electronics.jpgGyűlölöm az elektronikai cuccokat.... Az összeset kihajítanám már az ablakon....

Kezdődött egy éve, amikor sorra dőltek ki a telefonok mellőlem... Az összes elromlott, még az olyan is, ami atombiztosra volt tervezve...

Ugye "MrD"-vel úgy ismerkedtem meg, hogy helyre akartam hozatni az asztali gépem. De annyira nem akartam rá költeni, így nem érdekelt annyira a dolog... Aztán 2 napra, hogy meggondoltam magam, hogy megcsináltatom, bedöglött a laptopom...

Így már muszáj voltam felhívni "MrD"-t, hogy csinálja meg....

Azóta megcsináltattam az asztali gépem és a laptopomat is. Aztán ugye kitaláltam, hogy kell wifi, de azt is húztam, mert nem akartam rá költeni, de annyiszor levertem szilveszterkor a sok zsinór miatt a gépet, meg mindent, hogy muszáj volt megcsináltatnom.... Itt kezdődött igazán a mulatság....

Amikor átjött "MrD", hogy megcsinálja a wifit, kiderült, hogy a laptopban nem jó a wififogó, vagy akármi, nemtom, nem érdekel.... 4 és fél órán át próbálta megcsinálni, nem ment, így elvitte a laptopot...

Aztán közölte, hogy valami még mindig nem stimmel. Felhúzta így rá a windows 7-et, hogy azzal majd működni fog... Működött is, bár nem tudom, hogy amiatt, vagy sem.. Magyarázott valamit... Nah de én és az infó... pfffff, nah mindegy.....

Áthozta a gépet, hogy most már újonnan jól működjön minden. Majd ugye be akartuk állítani a hálózatot, hogy tudjak egyszerűen a két gép között navigálni.... 2 és fél- 3 óra bütykölés után úgy volt, hogy sikerült megcsinálni...

Aztán mikor már elment, én megpróbáltam belépni a laptopról a másik gépbe. Nem tudtam, mert dupla jelszót kért, és a beállított jelszót nem fogadta el (erről a jelszóról lenne még mit mesélnem...). Face-en mondta az instrukciókat, hogy mit csináljak vele, de az sem működött....

Teháát megbeszéltük, hogy ma átjön és megcsinálja... Meg is volt beszélve az este 11... Ugye az előző posztomhoz hozzáillesztve, a filmezést lemondta (nem meglepő).

Aztán egy órával ezelőtt le akartam tölteni egy filmet, hogy elüssem az időt, és egyszer csak bummmmmm....

A laptop hirtelen kidobta a kék hátteret, rohadt hangosan zümmögött, vagy sípolt?!, de ez nem a kék halál volt, hanem valami más, valami nagyon ijesztő.... Gyorsan bekapcs másik gép, írok "MrD"-nek, hogy: - Legyél itt!!! A laptop elromlott.....

Szóóval most úgy állunk, hogy nem csak hálózat nincs, de a laptop is bekrepál nálam... 

Mért van az, hogy az utolsó utáni lehetőséget megadtam "MrD"-nek és áthívtam nagy bátran, hogy filmezzünk, ő meg lemondta, és még így sem "szabadulok meg" tőle...

Van elég barátom, még sok is... És bármennyire is szimpatikus, de nem barátkozom olyanokkal, akiktől még egyszer többet akartam.... (az más, ha volt valami és utána egy barátság féle alakult ki...) Mert az sosem jó, mert kínos, még akkoris, ha továbblépek....

De wááááááááá, ma letudtam volna végre ezt az egész ügyet, és tovább tudtam volna lépni, most meg így.... Pfffffff

Báár az igaz, hogy akárhányszor történik valami valamelyik géppel, akkor egyre inkább messzebb kerül tőlem "MrD", és nem őt hibáztatom, hogy nem működik semmi sem, csak egyszerűen már sokkkkk, hogy mindennel a baj van :D

És akárhonnan is nézem, amíg nem tudtam, hogy létezik, addig semmi bajom nem gyűlt meg a gépekkel, illetve a szgépekkel.

NEM Ő TEHET RÓLA, én vonzom be.... De háát ilyen az emberi agy, akaratlanul is összekapcsolja a furcsaságokat....

Még az elején, amikor megismertem, még vicceskedtünk is "ExBFF"-fel, hogy majd direkt hibákat csinálunk a gépbe... :D LOL... Háát basszus.... nem kell...

De elegem van!! Marhára elegem van!!! Jóó lenne, ha máár nem lenne többé gondom a hülye elektronikával...

Amúgy tönkrement két hosszabbítóm is az utóbbi két hónapban... Eddig sosem fordult ilyen elő velem... LOL....

Meg amúgy tök rendi "MrD". Mert először összecserélte a laptop töltőmet :D Jóó véletlenül, de tök jó, mert ennek legalább vékony a bedugókája... De most máár szándékosan cserélte ki a laptop táskámat :D

Szóóval az úgy volt, hogy van 3 macskám, és szeretnek mindenre ráfeküdni... Takarítani utánuk meg lehetetlenség.... És ilyet szól:

- A tied volt a kicsit macskaszőrös, hordozópánt nélküli laptop táska, ugye?

- Igen.. :$ - Fúúú de szégyelltem magam, hogy elfelejtettem legörgőzni... :S

- Jó, mert kicseréltem neked egy másikra.

- ??? Miért?

- Van egy ügyfelem, akit annyira nem kedvelek, meg ő nem is törődik a táskával, meg minden, így kicseréltem egy újra. Annak van hordozópántja, meg új.

Hááhááá :D Jófej dolog volt tőle. :)

Deeee ez nem azt jelenti, hogy nem vagyok kiakadva a hülye laptopon... Egyszer nem fenyegetőzés lesz, és tényleg kivágom az ablakon... 

Azt mondta "MrD", hogy valszeg meg tudjuk oldani a laptop cserét okosba... 

Sosem fog már véget érni a szgép körülötti sürgés-forgás??? Máár tényleg unom... 

KÉREM VISSZA A RÉGI ÉLETEM!!!!

Le Pá................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr205004483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása