Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Pasikban gazdag Boldog Szülinapot magamnak :)

2013.12.02. 12:46 - Sangel

boys happy birthday.jpg

Igazán letörten indultam neki a szülinapomnak. Ami egy kicsit aggasztott, hogy de hát mégis csak szülinapom van, mégsem tölthetem én ezt szomorkodva, így elhatározásra jutottam.

Szombat este végül csak összeraktam magam egy kis bulira 'MsG'-vel és a hugicájával. Ami végül nem is lett túl nagy buli, igazából mentünk és szinte már jöttünk is haza. Visszafele még megálltunk a mekiben kajálni egyet és körülbelül ennyi.

Úgy gondoltam, ha már nem rúgtam be, nem döntöttem ki a ház falát, és nem táncoltam egy hatalmasat, akkor valahogy szebbé varázsolom az éjszakámat!

Ráírtam az összes tartalékomra, hátha valamelyik teljesít egy szépet.

'MrKisfiú' kocsmatúrán volt, ezért nem válaszolt, 'B' aludt, ezért nem válaszolt. 'B2' nem aludt, de a múltkor én sem válaszoltam neki, így most ő nem válaszolt nekem. Aztán 'SzépKezű36-osBarna' meg nem időben válaszolt. Így arra jutottam, hogy rádobok face-en egy üzit 'MrD'-re és arra a pasira, akivel találkoztam a társkeresőről és nem volt meg köztünk a kémia, 'MrKémia'. Mind a ketten szintén aludtak....

Először 'SzépKezű36-osBarna' jelentkezett be olyan 3 körül. Annyira be volt rúgva, hogy mint kiderült, az első 5 percben azt sem tudta, hogy kivel beszélget (jó azóta rájöttem, hogy ő pont nem tudta az új számom, mert mostanában face-en tartjuk a kapcsolatot). Ott jöttem rá a dologra, hogy valahol nagyon el van tévedve, amikor 8x próbálta összerakni azt a mondatot, hogy bejelölne engem facebook-on, ha lehet.

- Te most kajak nem tudod kivel beszélsz?! Szívem lassan csak két éve vagyunk ismerősök a facebook-on, és elég sokat beszélünk ott! :)

Mire végre rájött, hogy végül is kivel beszél, addigra teljesen becukisodott, és már olyanokat mondott, hogy miért szeret engem, hogy velem jó "úgy" lenni, és hogy még beszélgetni is lehet velem.

- Azért SZERETLEK, mert veled lehet beszélgetni! - mondta egyszer csak.

Jóóóóó, be volt rúgva, nah de berúgva se mondjon már ilyet az ember fia, amikor mi csak "barátok" vagyunk egy-két extrával :)

Miután nem tudott meggyőzni róla, hogy menjek át hozzá( nem akartam már átmenni, befáradtam addigra, és késő volt már... Előbb kellett volna kelnie....), úgy letettük a telefont. Majd 2 percre rá megint felhívott és belesúgta a telefonba:

- Gyere át Szívem!

Nem mentem át, inkább lefeküdtem aludni.

A sok szülinapi köszöntésre keltem, hogy fél7kor már nővérem zaklatott telefonon, a sok pittyegésre minden facebook üzinél és bejegyzésnél... Már a hajam téptem, hogy nem tudok aludni, így felkeltem. Sok olyan ember köszöntött fel, akik az utcán nem is köszönnének, és sok olyan, akiken meglepődtem, és volt jó néhányuk, akiktől nagyon is jól esett....

Aztán kora délután beindult az élet. És az én kedvem is egyre jobb lett.

A sort 'MrKisfiú' kezdte meg. Felhívott. FELHÍVOTT.... De hogy minek?! :D Megmagyarázta, hogy ő annyira berúgott éjszaka, hogy nem hogy át, de még haza is csoda, hogy hazaért... A szülinapi köszöntése nem volt túlzott, és miután kibökte azt az egy mondatát, már mondta is tovább a sztoriját, aztán letette....

Már nem lepődök meg rajta, és lassan már tényleg nem is érdekel.. Túl kevés, túl későn. Igaz a mondás :)

Aztán 'MrD' bejelentkezett, hogy aludt. Igen meglepő volt, hogy ilyen normálisan és pozitívan állt hozzám, és még fel sem kellett nagyon hoznom, már utalt rá, hogy valamikor "filmezhetnénk" egyet. ;) ezt is sikerült visszaépíteni ;)

Ezek után 'MrKémia' is bejelentkezett, hogy aludt, de mizujs?! - Csacsogtunk egy sort, közben a gyerekekkel játszottam, és nem is igazán voltam ott teljesen.

'B'-től nem vártam volna soha, hogy felköszöntsön szülinapom alkalmából, mert nem is tudja magától, mikor van. És az egyetlen szülinapom, amiről nem feledkezett meg, az az volt, amelyiken szakított is velem.

És ezért is lepődtem meg már estefele, amikor megláttam, hogy csörög a telefonom és 'B' volt az. Felköszöntött, és magyarázkodott, hogy miért nem válaszolt az sms-emre...

- Szívem! Van két ujjad és mellett másik nyolc, 5 betűt könnyen letudsz ilyenkor írni, még hogy: Nem jó! - Mondtam neki.

Aztán megmondtam neki, hogy ne magyarázkodjon, nincs rá szükség, és kb leráztam, mert a gyerekek kb akkor mentek haza, és nem értem rá vele csacsogni.

Utána 'MrD'-vel beszélgettem, megint olyan volt, mint régen, csak most semmilyen lángocska nem bitorolta a gondolataimat, és tiszta fejjel tudtam válaszolgatni neki.

Sikerült kihoznunk egy esti talit belőle, és hogy átjön majd 10 után, mert addig dolgozik. Nekem még jó is volt így, volt elég dolgom előtte, és ő is amúgy is mindig késik, úgyhogy időben pont jók leszünk.

Közben elkezdtem újra beszélgetni 'MrKémia'-val, és csak lebeszéltünk egy gyors talit 9-re.

De mire már le is beszéltem 'MrKémia'-val a randit, 'MrD' írta, hogy lehet tolni kell holnapra a talit, mert nem biztos, hogy meg tudja oldani.

Gyorsra zárva a dolgot. Taliztam 'MrKémia'-val, csacsogtunk egy két órát, de a kémia még mindig nem volt meg, aztán nagy nehezen búcsúkor csak megcsókolt. Ami annyira nem volt rossz, de nem borította el tőle az agyamat a rózsaszín köd sajnos.

Hazaértem, és 'MrD' írta, hogy akkor mégis csak tud jönni. Pont jókor ( :

Kaptam az sms-t 'MrKémia'-tól:

- Nah megvolt a kémia?

- Finom, puha volt a szád :) - Tereltem a témát.

Végül face-en folytattuk a beszélgetést, és mint kiderült, neki tetszettek a dolgok, és próbálta kitalálni, hogy hogyy tudjuk majd megoldani a talikat, ha ennyire idő hiányban szenvedünk. Én meg imádkoztam, hogy csak menjen már aludni, mert mindjárt itt lesz 'MrD' és nem akarom az idejét rabolni a beszélgetéseimmel.

Az imáim meghallgattak, 'MrKémia' ment aludni, 'MrD' meg megérkezett.

Nem kellett sok és már le is tepert, úgy ahogy régen, igazából minden olyan volt, mint régen, és jó volt minden benne. Basszus tényleg jól csinálta azt, amit csinált, és nem véletlen volt, hogy 'B' óta ő volt az egyetlen, aki így felpezsdített. De hála az égnek most már nem érzelmileg, csak testileg.

Időben fogta magát, és hazament, nem kellett arra várnom, hogy tessék, menjél már, hanem pontosan tudta, mikor van annak ott az ideje. Valahogy érzi, hogy hogyan kell az időt kezelni ;))
 Összebújtunk, beszélgettünk, majd 20 percen át simogattam a haját, és a lazulás után hazament. Perfekt!

A jó ég tudja már, hogy mikor feküdtem le mosollyal a számon, de már biztos, hogy rég volt.

Így az idei szülinapom végül is amennyire rosszul indult, annyira sikerült is feldobnom, feldobatnom :)

A tartalékok mindig a legjobb eszközök a boldogsághoz vezető úthoz....

Felpezsdítve................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr405670763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása