Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Goodbye 2013, Hello 2014

2014.01.05. 14:29 - Sangel

Goodbye 2013 Hello 2014.jpgA legutóbbi bejegyzésem óta sok minden történt, és közben semmi.

Az év utolsó hónapját négy nap túlórával, azaz 34 órával végeztem, amit nem fizetnek ki, ingyen ajándékoztam annak a cégnek, aki 2014 január 2-án végül felmondott nekem.

Nah jó, egy kis túlzás van benne, illetve nincs, de nem olyan vészes. A lényege az, hogy a szalon december 31-én bezárt, és nem tudtak máshová áthelyezni. Így a 2014-es évemet munkanélküliként kezdem.

Aztán ott van a pénz dolog is, van, volt, nincs éppen. De majd csak lesz. Megoldom, ahogy eddig is.

Mindennap csörög a telefonom, a vendégeim keresnek, hogy hova tovább, hogy oldom meg, mikor dolgozok már. A választ még nem tudom, így próbálom elnapolni a hívásaikat, címszó alatt, hogy majd értesítem őket.

Körülbelül 2 hónapja folyamatosan minden egyes nap minimum 1, de van amikor 10-en megkérdezik tőlem, hogy akkor most pontosan mi is lesz. NEM TUDOM!!! És már idegbeteg vagyok ettől a kérdéstől, hányinger kap el, hogy csak HAGYJATOK MÁR VÉGRE BÉKÉN!!

De nem tehetem, mert a vendégeimet nem ereszthetem szélnek, értük dolgoztam az utóbbi fél évben, és a megszenvedett munkám gyümölcsét nem hagyhatom megpimpósodni... Csak most nem....

Aztán ott vannak a fiúk. Hát ott is rengeteg változás történt, és közben sehol semmi.

'MrKisfiú' csontja végleg dobva lett, mert ő dobta az enyémet, én meg nem mentem utána... Néha még lájkolgatja a képeimet, egy Boldog Karit üzivel is megspékeltük a dolgokat, majd aztán ennyi.

'MrKémia', nah ő nagyobb falat volt. Találkoztunk még párszor, de az a kémia sosem jött össze, mintha egy kutyát meg egy macskát próbáltunk volna összeboronálni, és nem érdekelt volna minket, hogy a kutya azért csóválja a farkát, mert játékos kedvében van, a macska meg azért csóválja, mert tiszta ideg.... Nem ment, és nem is fog. Feladtam, nem hajtom.

Aztán itt van 'MrD'. Levágtam a haját! Úhhh, nah az kemény volt.... Tudniillik, hogy én lámpalázas típus vagyok, ő meg makacsul imádja a profin levágott haját, mindene a haja... Jó kis összeállítás, de győzedelmeskedtem, és marha jó lett a haja. De a dolog itt meg is állt, nem lesz egy jó darabig semmi köztünk, de nincs is rá szükség úgy gondolom. Az a hajó tavaly már elment.

'B' kérdése érdekesebb. Beszélünk, viszonylag sűrűn. Illetve annyira nem sűrűn, de az utóbbi évekhez képest egész sokszor. Érzelem nuku, barátság ON. Plusz egy kis extra. Pont elég ő nekem most egy kis szórakozásra.

Aztán itt van az ász a kezemben, mégsem tudok vele játszani.... 'MrHardy'. Igen, 'MrHardy' visszakerült a képbe. Karácsonykor, 26-án rálestem az adatlapjára, és nem láttam már a "barátnős" képeit, így gondoltam egye-fene, megpróbálom... Írtam neki:

- Kellemes Ünnepeket :)

És válaszolt rá... Nah erre nem számítottam...

- Szia :) Köszönöm! :)

Kellemes Ünnepeket Neked is! :) De biztos boldog karid volt, ahogy múltkor leírtad :)

Most nagyon megleptél :) Hogy vagy? Mizu? :)

Enyhén örömtelien fogadta az üzimet. Egész jól hozta a beszélgetős formáját, és utalgatott rá, hogy mi ketten.... De a játék nem változott, a hiba nem esett ki a játékból, még mindig besípolt a lépéseknél, és nem jutottunk előrébb.

Még mindig megvan az a hibája, ami miatt gallyra ment a múltkor is a dolog, és én képes voltam elfelejteni. De kb 5 perc alatt a tudomásomra hozta megint, így kevésbé húzott már a dolog.

A beszélgetésünk után pár napig nem beszéltünk, majd bejelölt ismerősnek, és még egyet beszélgettünk. A helyzet változatlan maradt, engem meg már nem izgat, és ezt ő is észrevette... De fogalmam sincs, hogy egyáltalán van-e már erőm, vagy egyáltalán kedvem érte küzdeni....

Pedig időközben még közelebb került a "Tökéletes" címszóhoz.... Már nem csak zenében, filmekben a legjobb.... Tudomásomra jutott, hogy rajzol. Igazán jól rajzol, és még az is lehet, hogy ő egy művész (álmaim karaktere). Nem tudom mivel foglalkozik, csak találgatok. De egyszer felrakott face-re vagy 20-30 portré képet, amit ő rajzolt, és elállt a szavam. Lenne mit tanulnom tőle.

Lenne mit, mert mostanában azért sem írok annyit, mert elkezdtem megint rajzolgatni. Most a pasztellkréta világa ejtett rabul, és imádom. Csak a felszerelésemet kellene még bővítenem.

Aztán a munka, pénz, fiúk után a barátokat most kihagyom, nincs semmi extra ott, a családos sztorikat meg nem szeretném elmesélni, így végül már csak a fogadalmaim maradtak meg...

Nem tudom mennyire lehetséges, hogy újév 5. napján tegyem meg őket, de eddig még nem jutottam el odáig, hogy elgondolkodjak rajtuk.

Idén semmi sincs úgy, ahogy kellene lennie.

Szilveszter éjjel, éjfél előtt pár perccel 'MsVerde'-vel, 'MsG'-vel és 'MsParagrafus'-sal ott álltunk a Deák kellős közepén és vártuk, hogy az óra éjfélt üssön, körbekémleltük a környezetünket, és véltük felfedezni, hogy a pezsgőnk eltűnt, mint a kámfor. Valaki képes volt ellopni a koccintós pezsgőnket.

Az idő persze ilyenkor nem áll meg, mi pezsgő nélkül maradtunk, viszont a lopós bagázs nem. Legalább nekik volt egy jó szilveszterük.

Aztán 'MsG'-vel a Deák kellős közepén odafáradtunk egy bokorhoz és "átpisiltük" magunkat 2013-ból 2014-be.

Ezek után még gondolni sem tudtam a fogadalmaimra, nem hogy még megtenni őket, így most megpróbálom pótolni őket:

- Diéta!

- Beszedni mindig a gyógyszerem!

- Valamit sportolni!

- Egészséges étkezés!

- Minden hétvégén halat enni! (imáááádooom a halakat)

- Nagy Ő? Elhatároztam, hogy idén nem fogadom meg, úgy döntöttem, hogy majd Ő akkor jön, amikor akar. Engem most ez nem érdekel.

- Munka. Kitalálni magam, hogy mi lesz magammal, meg hogy. Újra összetákolni a céljaimat!

- Jobb ember lenni, kevesebb sértő tulajdonsággal!

- Megpróbálni nem kategorizálni az embereket!

Azt hiszem mára ennyi elég is lesz.

Vagy lesz belőlük valami, vagy sem....

Elválik.....................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr165735701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása