Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Double shot, it's fuckin' fair....

2014.04.08. 08:09 - Sangel

két lövés.jpg

Péntek este azt hiszem a legboldogabb emberek közé tartoztam.

'MrHardy' nem kicsit bejelentkezett. Találkozni akart, és nyüstölt, hogy majd akkor vasárnap elém jön a munkába és találkozunk végre.

Persze a munka eléggé lassan telt, mind szombaton, mind vasárnap is, és tűkön ülve vártam a vasárnap 6 órát. 

Vasárnap fél6-tól elkértem magam a munkából, hogy legyen egy kis időm készülődni és helyre tudjam rakni magam, hogy valahogy ki is nézzek majd. Bízva abban, hogy fél 6kor nem rohamoz meg a tömeg minket, hogy még egy, meg egy egy utolsó utáni hajvágást kérnének tőlünk.

Hála az égnek egész jól alakult, negyed 6tól a forgalom leállt, egy-ketten maradtak, amit a többiek meg tudtak csinálni. 

Én felosontam, kivasaltam a hajam, megszépítettem az orcácskámat, és belőttem a ruhatáram egyik ékes darabját magamra. Jól éreztem magam a bőrömben, és már vártam az árgus szemeket a kollégáktól, hogy úhh milyen jó pasival van randim. Mert el kell ismerni 'MrHardy' igazán fényes darab. Bár ez nálam csak a slussz poén, mert nem ez az, ami leginkább vonz benne.

Időközben megtudtam, hogy nem hétfőn, a szabadnapomon lesz fizu, hanem még aznap este behozzák. Örömködtem, hogy még a fizu is házhoz áll, és még lesz egy jó randim is.

17:50, a fizu érkezik:

- Bocsi, de muszáj készülnöm. - szóltam a főnöknek, hogy nem megyek le.

- Semmi gond, csak nem bulizni mész?

- Nem-nem, randim lesz.

- Nah az se rossz.

- Jó lesz, ha meg nem, akkor meg megyek bulizni :D

Lőttem el a poént, és valahol így is gondoltam. Kinyitottam a borítékot, és nem hittem a szememnek, hogy ennyi pénzzel gondolta kiszúrni a szemem. Majdnem 200 óra melóért, kevesebbet kaptam, mint a 8 órás minimálbér.... 

Nem gond.. Lesz egy tökéletes randim. Most nincs semmi, ami elronthatná a kedvem.

18:01, végre befejeztem a csinosítgatásomat, összekaptam magam, és már éreztem a forróságot belül, a zavart, a félénkséget, hogy már csak pár lépés, és az utóbbi 3 évből a legjobb randim fog szárnyra kelni hipp-hopp.

Búcsúzok, kilépek a szalonból, és keresem, hogy vajon merre is lehet 'MrHardy'. Nem látom. Biztos az épület előtt van, de azért felhívom. (Ha már megadta a számát, így október óta végre...)

- Szia, merre vagy? :)

- Most jöttem ki fociról, ma már nem megyek sehova. :)

- ???

- Gondoltam este rádírok majd, de ha most már úgyis felhívtál :)

- Jah?! Jó... Akkor szia!

Mivaaaaan??? Este majd rámír?? Mégis mi?, meg hogy???? Hogy gondolta??? Mégis hogy a fenében gondolta ezt? Mivaaaaaaaaaaaaan???

Azt hiszem itt offolva lett a téma egy életre. Ezt elkúrta. Nem kicsit, hanem kib*szottul nagyon.

Én aztán tényleg a végletekig egy türelmes és elfogadó ember vagyok. Akit nem érdekel a pénz, az egzisztencia, és az iskolázottság. Még a szexet is mellőzni tudom, hogy ha meg van benne az plusz, mint 'MrHardy' esetében is. Művész....

Nah de, hogy ha ennyire szétszórt, és megbízhatatlan, akkor azt már marhára nem tolerálom. Mert ez az egyetlen dolog a világon, amivel ki lehet kergetni, ha valakivel valamit megbeszélek, és az nem úgy történik. Ha nem ér semmit az adott szava....

És már hirtelen bele is kerültem az örvénybe, ami iszonyatosan le is húzott, mert 'MrHardy' megszűnt létezni számomra, viszont a fizu... A fizu az valós. Ebből kellene megélnem valahogy. Ebből kellene kifizetnem a számláimat... Még azokat sem fogom tudni...

Felhívtam 'B'-t és elpanaszoltam neki magam....

Ennyi jár......................................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr425984851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása