Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Virradás....

2011.06.14. 10:48 - Sangel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Talán már nem is csak napok, vagy hetek, de hónapok óta most először írok egy kicsit könnyed, illetve jobb hangvételű bejegyzést.

Be kell vallani, hogy elfáradtam. Elfáradtam abba, hogy állandóan fájdítom a saját szívem. Olyanokkal fájdítom, amihez már abszolút nincs közöm, illetve nem szabadna, hogy közöm legyen. Talán az én hibám, hogy ennyire rosszallóan, idegeskedve vagy éppen áthatolhatatlanul vettem minden egyes lépést körülöttem. Talán én hibáztam akkor, amikor kijelentettem, hogy nem jöhet jobb. Ezzel persze nem azt mondom, hogy jöhet. Csak annyit, hogy jöhet más is. Egy másmilyen. Tudod. Tudod, olyan, amit még nem próbáltál.

A szürke napjaim közt, melyek hiába voltak színesek, de én mégis csak szürkén éltem meg, azok közt talán a tegnapiban jelent meg az első fénynyaláb. Az a fajta fény, ami megszínesítheti a közeljövőbeli napjaimat.

Ahogy Huss, vagy Ms. G. mondaná, a tegnapi napomat "B"2-vel töltöttem. De ne is szaladjunk ennyire előre....

Az egyik éjjeli szórakozásom közben megláttam egy férfit. Nem az én karakterem volt. De valamiért mégis csak nagyon vonzott. Barna szem, barna haj, több, mint 190 magas és alkatra pont a megfelelő. Nem sikerült befognom. De a sors úgy hozta, hogy az internet csodájára mégis csak találkoztunk. Nem történt semmi köztünk, csak beszélgettünk.... De mégis először azt éreztem, hogy van élet a kék szem-szőke haj opción kívül is.

Persze Huss és Ms. G elnevezte őt is.... "B"3-nak.... Amivel én nem értek egyet. De hát ők tudják, hogy ki hasonlít és ki nem "B"-re. Én ilyen téren elfogult vagyok.

Nah de visszatérve "B"2-re.... Több, mint egy hónapja nem beszéltünk, nem találkoztunk, és így tovább.... De tegnap rám írt, majd nála aludtam. Hónapok óta nem aludtam együtt senkivel Huss-on és Ms. G-n kívül (ők is csak mint barátnők :))."B" óta persze volt olyan, amikor nem otthon töltöttem az éjszakát. Ez nyilvánvaló. De most mégis ez most más volt. Itt összepakoltam a kis fogkefém, a kis otthoni alvós ruhám és minden mást és átcsoszogtam hozzá. Hála az égnek nem lakik messze.

Nem tudom, hogy mi lesz a sorsunk, nem is firtatom. Lehet, hogy ez egy egyszeri alakalom volt, az is lehet, hogy lesz még több is. De itt az volt csak a lényeg, hogy jó volt valakit átölelni az éjszaka közepén, megpuszilni a vállát, és kifordulva aludni tovább.

Lehet másképp is! Ebből csak ezt vontam le. És igenis jó tudni, hogy nem kell életem végéig "B" árnyékában élni! Még ha "B" alteregók fogják is körülvenni az életem. Mert végső soron egyik sem lesz ő.

Nem jelentem ki, hogy nem fogok már sosem találkozni "B"-vel. Vagy egy-egy rosszabb napomon nem fogok kiborulni azon, hogy ő mennyire tökéletes, vagy hogy hiányzik. De azt most már nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy van élet NÉLKÜLE is!!!!

Virrad az új világ napja, napkeltével nyugtázd napod, és állj bátran a jövő új kihívásaira várva....

Szembesült........................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr522982626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása