Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Napló.... /"B" utoljára/

2011.09.21. 14:49 - Sangel

Szóval. Feladtam "B"-t. Megírtam neki sms-ben, hogy: 06-20-...-..-.. X.Y! Ms. G.-re hivatkozz. Azt hiszem ezzel most befejeztem. Ha anyu tud jó dokit, hívlak. Többé barátilag sem szeretnék benned csalódni. Szóval SZIA!

Büszke vagyok magamra, hogy sikerült lezárnom őt. Már csak kis "ö" betűvel. Persze a ténylegesen gond csak az, hogy most hiába írtam, mondtam, vagy tettem, a jövőt én sem ismerem, de most legalább jobban, tökéletesebben és erősebben el tudom mondani, hogy nagyon, de nagyon sokáig, vagy örökké ez lesz az utolsó konkrét bejegyzésem róla.

A bili ott borult ki, hogy a segítségére volt szükségem a sulimmal kapcsolatban. Ezt jeleztem neki péntek este. Nem reagált. Oké rendben hétvége... Hétvége a család-é, nem tud reagálni, persze hozzáteszem, hogy csak egy nyamvadt sms-t kellett volna küldenie, de mindegy, megérthető: "nem tudott". Eljött a hétfő és csak vártam és vártam. Semmi, egy mukknyi válasz sem érkezett. Majd megbarátkoztam a gondolattal, hogy megint nem lehet rá számítani és ennyi. Majd szerda este, 5 napra az sms-re, felhív, hogy tudok-e neki segíteni a nyamvadt 3-as bmw-jével kapcsolatban. Hát mondanom sem kell, hogy eldobtam az agyam. Meg is mondtam neki, hogy válaszolni luxus, még annyit sem tudott 5 nap alatt, hogy bocs nem, de bazzeg azért ami neki kell fel tud hívni este.... Mondom Talán, nem tudom, nem is érdekel, hogy tudok és rátettem a telefont. Másnap elküldtem a segítséget neki a nevet meg a telefonszámot, és ezt írtam neki, amit a fentiekben leírtam.

Utána hívott. Sajnos vagy nem sajnos pont nem volt nálam a telefonom, így nem tudtam felvenni. Írtam neki egy sms-t, hogy: "Vannak nálam, 20 perc és szabad vagyok." megmondva neki, hogy azért ne egyoldalúan, ő is mondhassa el a véleményét. 1 hét telt el azóta, természetesen nem keresett, nem hívott vissza. Most már a véleménye sem érdekel. Elbukta. Nincs több, hogy reagálhasson rá. Nem fogom felvenni neki. Pedig jönne ő még az én utcámba. De már az én utcám sorompója nem fogja beengedni.

Szóval hát így történt, ez történt. Nem mellesleg, lefeküdtünk 1 hónapja és baromi szar volt. Azt hitte, hogy ami a baszott nőinek jó, az nekem is. Hát kurvára nem és ezt meg is osztottam vele, hogy még egyszer ne merjen így hozzámérni, mint a baszott nőihez. 

Talán ennek a kettőnek a következménye az, hogy a pohár nem csak betelt, de el is tőrt, oly annyira, hogy még összeragasztani sem lehet.

Egy önző, megbízhatatlan szar alaknak tartom. És nem sikerült bebizonyítania ennek az ellenkezőjét....

"B"! Ha ezt egyszer olvasod, akkor cseszd meg!! Cseszd meg de rendesen! 

Szar ember vagy!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr83243556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2011.09.21. 16:24:57

És most én remélem, hogy ez most jól esett :D

Akkor most hajrá Szőke Herceg!

Sangel 2011.09.21. 16:26:41

Kösszii :D Hááát remélhetőleg egyszer csak becsönget :D

RDorka 2011.09.22. 13:34:47

Elkezdtem olvasgatni a blogod, nagyon tetszik, tök jókat írsz. Reagálva erre: nagyon szomorúnak tartom, hogy manapság majdnem minden második pasi ilyen paraszt. Egyszerűen nem tudom megérteni őket, hogy ez miért jó nekik....

Sangel 2011.09.22. 23:41:58

És képzeld a legjobb barátja ugyanezt csinálja :D Otthon gyerek asszony, mellette 2 éve barátnő :)))) De háát a mai férfiak sajnos vagy ilyenek, vagy olyan köcsögök, mint a VV5-ben z a buzi gyerek Christophel vagy hogy is hívják :))) és az összeesküvőkről is tudnék mit mesélni :D


süti beállítások módosítása