Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Minden csoda három napig tart, kivétel....

2011.11.11. 12:48 - Sangel

Minden csoda három napig tart, kivétel Csömör. 

Ezt annyira igaznak tartom, annyira valódinak, és annyira elkeserítőnek, hogy tényleg minden csoda három napig tart, kivétel Csömör. Miért kell lassan négy év után is tartania?!

Talán tényleg igaz volt a jóslat és "Szöszke" lesz a végzetem? - Hát ezt nagyon is kétlem. 

De akkor is azt érzem, hogy még mindig nincs lezárva. És erre évente egyszer kapok egy jelet, hogy ez tényleg így is van. Most nem akarom részletezni, hogy mi történt Csömörön, annyi is elég, hogy kínos, kínosabb és még annál is kínosabb dolog, mint amire akárki is gondolna.

Körülbelül másfél éve nem beszéltünk "Szöszkével", sőt az sem mondható beszélgetésnek. Csak rám írt egy szilveszterkor, én már K.O. voltam, ő meg nagyon be volt rúgva. Barátnőm írt neki vissza....

  • -Kolbász
  • -Szia, "Ms. G." vagyok, most nem tud idejönni a géphez, alszik.
  • -Hiányzik....

Persze másnap mikorra már kijózanodtam, addigra hiába írtam rá msn-en (még tényleg akkor azt használtuk :D), hogy mizujs, meg ilyesmik, elég lerázósra vette a hangulatot.

Eltelt azóta kb másfél év, az oda-vissza 'Boldog Szülinapot' kívánságon semmi párbeszéd nem volt köztünk, nem hogy még Csömört felhozzuk témának... Ha-ha-ha.... :/

Így tehát tegnap kiírtam face-re, hogy: 'Telihold....' - majd rá következőleg jöttek a lájkok, kommentek és egyszer csak kibukott "Szöszkéből", hogy: - Akkor ma kurunk!!! :DDDDDD

- Szépen fejezte ki magát. 

1. utálkozás és oltogatás után és legfőképpen másfél évnyi 'no beszéd' után, hogy írhat hozzászólást.... Nem értem....

2. Több, mint három éve tényleg nem volt egy kedves szavunk egymáshoz, nemhogy még táncra felhívás.... Nem értem....

3. Nem rég végre összejött egy csajjal és boldogságban él.... Nem értem....

4. 4 nappal ezelőtt vele és az öccsével álmodtam.... Nem értem....

5. Miért hozza fel témának Csömört, és miért flörtöl.... Nem értem....

Hát még most sem értem. Valószínűsítem, hogy be volt rúgva, mert pár órával kipostolta, hogy lájkoljon, aki szereti a vodkát, én meg csak azt iszok és belájkoltam.... Gondolom az alkohol kihozta et a nem túl fényes énjét, és szórakoztatta magát....

De akkoris... A nője nem rúgja seggbe, hogy mit flörtölget másokkal fb-n? Vagy legjobban talán még az is mondható, hogy az egyik "fél"-exével?

Nah mindegy. Csak egyszerűen mai napig nem tudom eldönteni, hogy mi volt az oka, amiért nemet mondott végül rám, és miért mentünk szét. 

A kártya még akkor utána azt rakta ki, hogy a 'Világ Szeme' rajtunk van, és mind a három kirakásnál az volt az utolsó, és egyben fő lap.... Majd azt is kirakta, hogy a 'haverok' szedtek minket szét, amit elég valószínűnek tartok. 

Nem is foglalkoztatna ez a témakör annyira, ha nem érezném azt, hogy még mindig nincs lezárva úgymond 'Csömör- Szöszke'.... És ezért is olt mindenki a mai napig Csömörrel, aki ott volt....

Pedig én nem is voltam szerelmes, csak fiatal....

Múlt...............................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr293370516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása