Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Végtelenségig örökre..../9/

2011.11.22. 00:05 - Sangel

Tiesto & Maxi Jazz: Dance4Life

-Nem foglak bántani, csak szétbaszom a koponyádat!

Nem kell egyből a legrosszabbra gondolni. 'Modell Aguilera'-val töltöttem a mostani hétvégémet. Egy kicsit valahogy ránk ragadt ez a filmbeli mondat, és úgy a meghökkentő durvasága is. Azt hiszem egyelőre abba kellene hagynom ezeket a hétvégi bulikat. 

Szóval! 'Tatto lány' lemondott, én meg lemondtam. Így hát maradt a kettes szórakozás 'Modell Aguilera'-val. Fél egyre át is érkeztem hozzá, össze is öntöztük a lábosnyi koktélunkat, elővettük a merőkanalunkat és neki álltunk az ivászatnak. Kapcsolgattuk a tévét és a Duna tévén megakadtunk. Éppen a Ragyogás ment, de az 1980-as, Jack Nickolson-os kiadása. Még sosem láttam, sajnos akkor sem. De a nyitó mondat,amit a film közepén láttunk, amit mindketten élből megjegyeztünk, ez az abszolút brutálisan ható mondat volt. Elcsodálkoztunk rajta, hogy a mai silány horror filmekkel ellentétben, egy abszurd kameraszöggel mekkora émelygést és iszonyodást tudott szerezni 'anno' egy film. Tehát a mostani célunk, hogy megnézzük még a héten az elejétől a végéig ezt a filmet, mert még 'értelmét' is látom.

Érdekes felfedezést is tettem vele szemben. Valószínűsítem, hogy soha nem lesz a legjobb barátnőm, és valószínűsítem, hogy maradunk "bulis barátnők", de azt az egy dolgot is biztosra veszem, hogy nem hiszem, hogy lesz másik barátnőm, aki ugyanilyen rajongással végig tud hallgatni egy klasszikus zenét, mint én. Mint felfedezés, ő is felfedezte, hogy mi vagyunk egymásnak az egyetlenek, akiknél megtehetjük, hogy klasszikus zenét hallgassunk. Az egyetlen emberek, akik tudják értékelni, akár egy kis zongora szólam 'nagyságát' is.

És nem mondom magam egy nagy tudású klasszikus zene szakértőnek, mert eléggé lyukas az agyam, hogy megjegyezzem az előadókat és műveiket, de ahogy 'Modell Aguilera' mondta nekem, abszolút hallásom lehet, és emiatt élvezem annyira az igazán jó, remek és egyben mesteri műveket. Neki is az van, és szerencséjére még ki is tudja magát fejezni. Lazán leénekelné ezt a mostani nem is tudom, hogy hogy hívják Megasztár győztest, aki elég sokat térdelhetett azért, hogy ő nyerje meg ezt a showt. 'Eltolvajolta Renáta' betolvajolta magának a térdeléssel a győzelmet. /nem kell velem egyetérteni/ Szóval akárhányszor énekel nekem 'Modell Aguilera', minden egyes alkalommal végigfut a libabőr rajtam. És imádom a hangját. És jó benne, hogy pontosan átérzi a rajongásom, mert megérti, hogy mért Marylin Manson, Nickelback frontember, vagy akár Tankcsapda frontember rajongásom megfogalmazhatatlan. És hogy akármennyire is perverznek hangzik, de azt hiszem csak egyszer kellene nekik a fülünkbe énekelniük és több gyönyört kapnánk, mint egy orbitálisan nagy szextől.

Miután már halál részegre ittuk magunkat és felfedeztük az összes művészet utáni vágyunkat, megindultunk bulizni. Kleorig nah meg Ötkertig jutottunk el. Mert hát ezek legalább csak öt percre voltak tőlünk..... Nem igazán néznék vissza semmilyen felvételt rólunk, ha készült volna. Elég égőek lehettünk az üvöltözéseinkkel, nah meg rohangálásainkkal egyik helyről a másikra, vagy vissza. 

Mármint ez nálam nem akkora gond, mert most én elhatározom, hogy elég volt az utóbbi időben az ivászatból, én nem fogok inni. De 'Modell Aguilera' nem tudom, hogy mennyire lesz képes.... Nem akarom elfogadni, de eltekintek az ő függőségeitől.

Talán ilyenkor tudatosul a legjobban az emberben, hogy tényleg igaz, hogy az igazi művészek mind drog vagy alkohol függők, vagy éppen mindkettő. Mert ha szemtől szembe kerül valaki egy ilyen emberrel, aki tud festeni, zongorázni, csodás tehetsége van az énekléshez és minden ilyen művészeti ághoz, akkor szembesül vele, hogy elvont, és egyben függő. 'Modell Aguilera' is függő. Bár most esküszik, hogy próbál javulni és egy hete nem csinált semmit, csak (CSAK) ivott. De kíváncsi leszek, hogy mennyire fogja bírni. Én nagyon remélem, hogy sikerül majd magát kikúrálnia, főleg, hogy lelép anyjához Dubaiba másfél hónapra. Ott biztos nem fogja így tolni, mint itthon.... Szex, pasik, nők, alkohol, drog.... Hosszú a lista, de hiszek a javulásában....

De mégis jó tudni, hogy van egy ember, aki nem érzi kínosan magát, ha bekapcsolok egy kis klasszikus zenét mellette. Ami persze betudható a fiatalságomnak, és hogy másmilyen társaságokban lógok, de akkoris jó tudni, hogy egy ember már van!

Degradálás nélkül írtam ezeket a sorokat, és tudom, hogy mindenkinek meg van a saját stílusa, véleménye....

Nyugtató.................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr833402264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása