Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Háháháááá, szegénységi bizonyítvány....

2011.12.02. 11:51 - Sangel

 

 

viber-free-calls-on-android.jpgCsak röviden és egyszerűen. Tegnap felhívott 'B', szokásos kis dumcsizgatásra. Csak hogy a tegnapi nap nem volt annyira szokásos. 

- Nah és.... ráérsz ma?

- Nem, ma nem érek rá. Sőt már a héten egyik nap sem érek rá, mondjuk eddig sem értem rá.

- Jah jólvan.... És mit csinálsz?

- Hát ma talizom 'exBFF'-fel, holnap egy pasival, SZOMBATON ÜNNEPELJÜK A SZÜLINAPOMAT, vasárnap meg csajos napot tartunk. Jah meg hétfőn taliztam 'FerdeF'-fel, kedden 'Huss'-sal taliztam, tegnap meg levágtam a 'SzomszédK' anyukájának a haját. 

- Látom sok a program.

- Ahha sok-sok, de muszáj ha ki akarok menni.

- Jah értem, nah de és már biztos?

- 'B'! Nem tudom. Majd kiderül. Hagyjuk a témát. Mesélj inkább mizujs?

- Nincs nagyon semmi, itthon vagyok, nem kellett ma melóznom. Nah de most le kell tennem, fél 4-kor visszahívlak, az jó?

- Igen. Akkor puszi, szia.

- Szia.

Letette. Nem említette, mert nem tudta. Pedig direkt hangsúlyozva mondtam, hogy a SZÜLINAPOM. De még rá se hederített. Erre 'SzomszédK' azt mondta, hogy ez az ő szegénységi bizonyítéka. Persze én még reménykedtem benne, hogy van annyi esze, hogy utánanéz és amikor felhív, akkor felköszönt. De nem is hívott vissza, és felköszönteni sem köszöntött fel.

Most már tényleg nevetséges....

Háhhháháááááá..........................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr463431378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása