Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

I'm than Mike....

2011.12.04. 23:04 - Sangel

I miss you, I'm so alone without you.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hirtelen úgy érzem most magam, mintha én lennék Mike a Jersey Shore-ból, akit mindenki magára hagyott....

Pedig tudom, hogy nincs erről szó, mert mindennek meg van az oka, csak talán kezd egy kicsit sok lenni, hogy 'Huss' és 'Princess' is lelépett, én meg egyedül maradtam. Igaz 'Ms G' még itthon van, de most rá mérges vagyok, és még nem durrant ki a lufi kettőnk közt. Így még nincs nyíltszínen, hogy haragszom rá, csak érzi ezt az egészet, ezáltal így ő is lőve a listáról. 'exBFF', hmmm, jó kérdés. Talán túlságosan beleéltem magam. Nem keres, nem reagál, mintha visszamentünk volna 4 évet az időben, mint amikor még jóba voltunk, de már le sem szarta a fejem, mondván, hogy nem ér rá. Ami most persze teljesen más értékű, és én vagyok a hibás, hogy az érzelmeimet most pont rá akarom kivetíteni, de ez leginkább 'Huss' és 'Princess' nélkülözése miatt lehet.

Probléma 1:

'Ms G'. Igen kibebaszottul rosszul esik, hogy az én szülinapom volt, és arra nem volt senki képes, hogy a szemembe megmondja, hogy nincs kedve oda menni, ahova én akartam. Hozzátenném, hogy minden egyes kibaszott alkalommal elmentem arra a rohadt Hajógyári-szigetre, pedig gyűlölöm, mert egy fos. Régen sokat jártam oda, de már kinőttem belőle, nekik sem ártana már kinőni belőle. És nem hogy még bunkó lennék, kiegyeztem volna egy Ötkerttel és Kleorral, ami nincs is messze, és nem Jam. Pedig kötelességük lett volna még Jambe is lejönni, ha nekem oda van kedvem menni, mert én több éven keresztül mindig lementem arra a kibaszott Hajógyári-szigetre.... Hát kössz.... Helyette inkább mindenki kussban várt, hátha meggondolom magam. Hát megbaszhatják, inkább nem mentem sehova, és most csöndkirályt játszok. És ez esetben nem én fogok veszíteni. 

Probléma 2:

'exBFF'. Azt hiszem, kezdem megint elveszíteni az irányítást. Igazán el akartam hinni, hogy ő változott többet, és én vagyok az, aki nem. De itt nagyon sokat tévedtem. Persze változott, helyrejött az élete, szép a jelenje, és szerintem a jövője is szép lesz, ami az én esetemben sajnos még nem változott. De belülről?! Azt hiszem nem változott. Igaz elhagyta a rossz szokását, de ugyanaz az a fölényeskedő, mert én jobban tudom típusú ember maradt. Akivel szemben senkinek sem lehet igaza, csak neki, és minden áron neki kell vezetnie az embereket, ő egyszer sem hunyászkodhat meg. Így érzem. És amennyire hülye vagyok és szeretem őt, ugyanúgy beállnék a régi jól bevált birka sorba, hogy parancsolgathasson nekem, mert a szeretet igenis nagyúr. Nem hiszem, hogy értelme lenne ezt folytatnom vele. 3 nap elég sok idő, hogy valamit is nyissunk a másik fele. Én kétszer nyitottam, le sem szarta. Tehát úgy gondolom ennyi elég volt. 

Probléma 3:

'Huss'. Hiányzik. Tudom jól, hogy soha nem fogok úgy beszélgetni vele, mint 'exBFF'-fel valaha, mert az valamiért mindig is különleges lesz, de mégsem ugyanaz. De nagyon hiányzik 'Huss'. Már ott akarok lenni mellette Ausztriába, és el akarom magam sírni neki, hogy k*rva szarul esett 'Ms G'-től a szülinapom, hogy 'exBFF'-t még a mai napig sem értem, és el akarom neki mondani, hogy 'B' mekkora egy szerencsétlen faszkalap. El akarom mondani, hogy ki akarok törni innen. Elég, ha ő mellettem van, csak ott legyen.

3 probléma, és mindnek egy a kulcsa. 'Huss' már megint nincs mellettem, és félek, hogy nem sikerül kijutnom hozzá. Akkor nem tudom, hogy mi lesz. Nem kényszeríthetem 'exBFF'-re a szeretet zsákomat, nem formálhatom át olyanra, amilyennek én képzelem őt el, nem lehet 'Huss' és 'Princess' egyben. Nem és nem és nem.

Legyen már itt az a pillanat, amikor felülök a vonatra és búcsút intek Magyarországnak....

Hiányoztok.........................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr863437651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2011.12.07. 08:48:32

minden este lefekvés előtt képzeld el, hogy becsomagolsz, kimész a keletibe, felülsz a vonatra, és hogy igen, ez így lesz.
Mert akarattal minden menni fog.
Sikerülni fog!
Sikerülnie kell :)


süti beállítások módosítása