Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Aztaaaaaa....

2012.01.09. 12:46 - Sangel

 eskuvoi-szokasok.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát most egy kicsit le vagyok döbbenve. Gyorsan és egyszerűen:

'FerdeF' megházasodott. Pontosan egy napra rá, miután én kimentem Ausztriába.

Örülök neki, és nem bánt, hogy csak most face-ről tudtam meg a képei közül, hisz a magánélet mindig is tabu volt köztünk. De ez most azért egy kicsit megdöbbentett. Tökre örülök nekik, mert szerintem összeillenek, bár csak képről láttam még az asszonyt, de aranyosnak tűnik. 

De ilyenkor megáll az ész. Ha nekem nem lett volna annyi dolgom 2 nappal a kiutazás előtt, akkor még össze is jött volna 'FerdeF'-fel a mi kis "talink". Hát hogy nem sül le a bőr képéről, hogy az esküvője előtt három nappal még mindig másfelé kacsintgat. :D Mármint engem nem zavar, és valószínű, hogy valamikor a közeljövőben nyélbe ütjük azt a kis "talit", csak hát ilyenkor örülök neki, hogy vele nem alakultak máshogyan a dolgok, és csak ari kis "talik" lettek belőle.

Egészségedre 'FerdeF'! Kívánok neked szép, hosszú, boldog házasságot :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr173531281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása