Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

A baráság fontosabb.... Vagy mégsem?!

2012.05.29. 21:30 - Sangel

no miracles_1.jpgAzt mondják, hogy a barátság fontosabb, mint a szerelem. Hogy a szerelmek jönnek-mennek, de a barátok maradnak....

Ezt a butaságot azok az emberek találták ki, akik éppen "elveszítőben" voltak egy baráttal.... Ahogy most én is.

Most ott állok, hogy nem tudom eldönteni, hogy melyik oldalra álljak. Arra, hogy igaz, vagy arra, hogy nem.

Az eddigi életemben úgy gondoltam, hogy az emberek elsődleges célja az, hogy megtalálja élete párját és a többi mind csak adalék, illetve kiegészítő. Így tehát ha az életem jövője múlott volna rajta, akkor egyértelműen és kizárólagosan a szerelmet választottam volna.

Aztán most történt az, hogy történt egyszer. Átkerültem a másik oldalra, amikor köztem és a szerelem közt kell választani. Illetve nem kell, mert még nem tudom, hogy mi lesz. De sanszos ez a lehetőség is....

"MsPrincess". Elég csúnyán összevesztünk egy hónappal ezelőtt. És azt hittem, hogy ez az egy hónapos szünet most jót fog tenni nekünk. Hogy majd minden úgy megy tovább, mintha mi sem történt volna. De egyszerűen nem. Érzem itt legbelül, hogy amíg a "szerelmével" akar lenni, addig én nem tudok a képben lenni.

És nem azért, mert valami akadálya lenne. Hanem mert nem bírom elviselni, nem tudok elbánni a gondolattal, hogy ők ketten együtt. Sajnos ehhez most nem tudok háttér információkat írni, de legyen elég annyi, hogy minden rosszat, amit el tudunk képzelni, azt a pasija megtestesíti.

Tudom, tudom, tudom. Nem az én dolgom. Tanul majd a hibáiból. Hadd járja a maga útját. Csak támogassam.... Meg a hasonló hablaty.... De ez nem így van!

Ha valójában két ember közt olyan a barátság, amilyen köztünk van, akkor ez nem így megy. Vagy csak nálam. Egyszerűen nem tudom végignézni, ahogy a vesztébe rohan. És számtalan módon próbálkoztam már megoldani a helyzetet, de mindegyik hasztalan volt és lesz is, amíg meg nem tudom győzni, vagy ő nem győződik meg róla, hogy ez nem neki való kapcsolat.

Ez az egész legalább annyira fáj, mintha velem történne valami rossz. Rossz szájízzel kelek, rossz hangulatban fekszem ha csak erre gondolok. Fáj, hogy nem tudom megváltoztatni, és fáj, hogy nem tudok olyan erős lenni, hogy mellette tudjak maradni.

Ezt is próbáltam már. De tönkrementem majdnem benne. Idegőrlő volt úgy élni, hogy minden pillanatban azon járt az agyam, hogy mikor vagy hogyan is lehetne ennek az egésznek vége. Úgy, hogy semmi esély sincs rá, amíg a jó szerencse közbe nem szól. De persze az nem akar. Meg akarja leckéztetni "MsPrincess"-t, hogy tanuljon a hibáiból. De félek, hogy túl nagy árat fog érte fizetni....

Ma jött vissza Belgiumból. Még nem beszéltünk... Nem válaszolt a levelemre, amit lassan már egy hónapja írtam neki. Az öccsétől tudom, hogy itthon van. Még nem is keresett. 

Abban reménykedtem, hogy ha egy hónapig távol lesz, addig valami csoda történik és megszűnik a kapcsolata a pasijával.... De a facebook mindent elárul, ha még nem is akarják közölni azt velünk.... Tehát megtudtam, hogy minden maradt ugyanúgy, mint eddig. És próbáltam megbirkózni a gondolattal, hogy befogom a szám és többet ér a barátságunk.....

De már most, hogy még nem is beszéltünk, már most fáj és nem bírom. Pedig azon gondolkodtam, hogy valahogy kibékítem, hogy behízelgem magam és jóvá tesszük azt, ami eddig volt.... De nincs erőm....

És a legrondább egy ilyen helyzetben mégis csak az. Hogy ha esetleg valamikoris az fog történni, amit a barátnő mondott, száműzve a filmeket, sosem az történik, hogy visszarohanunk a másikhoz és azt feleljük: - Igen te megmondtad, bár hallgattam volna rád! - Hanem az ellenkezője... A kapcsolat ugyanúgy marad... Azaz megszüntetve.....

Sosem adtam az ultimátumokra, és sosem döntöttem a hozója mellett, most mégis a lelkem kényszerít arra, hogy én adjak ultimátumot.....

De nem akarom.....

Fáj........................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr914553772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2012.06.01. 12:16:52

Egy valamit megtanultam.

Megbocsátani meg kell tudni, és megérteni is meg kell tudni.

Viszont! Elfogadni nem kell. És ha ezek mind kölcsönösek, akkor nem kell ultimátum.
Főleg olyanoknak nem, akiket nagyon szeret az ember.

Ne adj utlimátumot. Barát légy, ne ellenség. Én értelek értelek, csakhát... na :)

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.06.11. 13:50:22

Jártam már hasonló cipőben. Az "ex"legjobb barátnőm a tipikus kigyúrt, roma szar alakokat kedvelte, ők voltak az ideáljai. Aztán már simán csak a szar alakok. Tönkretették, én meg végignéztem. És persze jártattam a számat, aztán feladtam és nagyon jól tettem. Amikor elmondtam a magamét, úgyis azt kaptam, hogy igazam van, persze, de ebből nem tud kilépni. Ilyen a szerelem. Megszűnik a józan ész, sajnos.
Szerintem, ha a kapcsolatotoknak meg kell szakadnia, akkor ne a szerelem miatt legyen! De az a helyzet, hogy szerintem iszonyatosan ritka az a barátság, ami valóban egy életen át tart, előbb - utóbb véget ér...

Sangel 2012.06.11. 15:16:26

@Csokiscsülök: @Verde Lunaria:

A lényeg, hogy nem válaszolt a levelemre, helyette bosszúból nem talizott velem, majd most megint egy hónapra lelépett.... De kibékültünk... De úgy érzem ez még csak a bemelegítő körünk volt :/

Csokiscsülök: Tudod én még hiszek a mesékben... Mint ahogy elhiszem, hogy létezik a Nagy Ő, úgy azt is, hogy van életen át tartó barátság... Kisebb szünetekkel persze :)

Yaled · http://csokiscsulok.blog.hu 2012.06.11. 15:35:11

Jó Neked! Én már nem! De persze attól még lehet ilyen barátság, valószínűleg csak én kaptam egy kiábrándító pofont.
Most rajta a sor. Amint már nem bír a hiányoddal felkeress! Csak az a kérdés, hogy a folytatásban nem lesz e egy tüske benned, vagy esetleg benne... és lehet e úgy folytatni, mintha semmi sem történt volna.

Sangel 2012.06.11. 21:54:26

Igazából ha a tüskéken múlna a kapcsolatunk, akkor már négy évvel ezelőtt vége lett volna, vagy el sem kezdődött volna?!

Amúgy a bosszúja az az volt, mint vmeik nap kiderült a telefonban, hogy itthon volt 1 hetet, amiről tudtam, de hát én, mint a nagy büszke, csak az öccsénél jeleztem, hogy hát mi a túró van... Nem reagált rá, csak az utolsó pillanatban, amikor tudta, hogy már nem tudunk talizni. Amúgy azóta beszélünk. Meg fogunk is. De amíg az a **** az életében van, addig biztos le fogunk nyomni pár fightot....

(Am... Higgy csak az Igaziakban, mm mindenben! Léteznek :) )

Sangel 2012.06.11. 22:30:37

@Csokiscsülök: Még..

Amúgy meg a a pofonok kellenek, hogy jobban tudjuk értékelni, amink van :)


süti beállítások módosítása