Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

I fucked Police....

2012.06.10. 15:46 - Sangel

fuck-the-police.jpg

Hát az úgy volt, hogy….

Szóval több, mint másfél éve van jogsim. Szerencsére már jártasan kerültem be a forgalomba a jogsi keltekor. Sokat gyakoroltunk még anno ’B’-vel előtte parkolókban, elhagyatott helyeken, meg ilyesmik. És azóta is szinte mindennap használok kocsit.

Ezáltal nem igazán szoktam neccesebb helyzetekbe kerülni. Nah meg azért sem, mert én az az idegesítő sofőr vagyok, aki dudál, ha nem tetszik valami, ha meg olyanom van, akkor képes vagyok 50-nel menni a belső sávba, ahol az a legmagasabb megengedett szabályos sebesség. És telibesz*rom, hogy ki mit gondol. Persze én is megszegem néha a szabályokat, de azért mégsem annyira… Csak ha már unom a banánt.

Aztán így volt egy olyan esetem, amikor jobbról a külső sávban végigelőztem a dugót, és a felüljáró előtt be akartam pofátlankodni az „én” sávomba. Be is vágtam egy rendőr elé. Ami nem is lett volna gáz, hogy ha előttem kettővel ne lett volna egy kis koccanás, és ne satufékeztek volna be elém, és aztán én is bevágva a rendőr elé. SATUFÉK. A rendőrautó 2 cm-re kb ha megállhatott mögöttem :D Nem volt gáz, egy kis dudálás, aztán annyi.

Aztán történt múltkor úgy, hogy már egy órája jeleztem, hogy szeretnék kiparkolni a kis helyemről, és megindulni haza. Elég szoros helyről akartam kijönni, ezért már vagy fél órája kinn volt a kocsi eleje az indexszel, hogy nah engedjen már ki valaki.

Amikor nem láttam, hogy jönne valaki, meg is indultam. Csak hát volt aztán egy motoros, aki úgy gondolta, hogy lesz*rja, hogy ki akarok jönni, nah meg hogy indexelek, nah háát mert ő menő csávó, ezért még egy kisebb ívet sem kanyarintott a b*zi motorjával, hogy kerüljön, ha esetleg nem látnám…

Nem is láttam… Pont a holttérből siklott mellém, majd ezerrel nyomta a dudát, amikor majdnem elütöttem… Gyök kettővel… Szerencsétlenségemre rendőr volt, a vállán láttam a kis jelzést…

Naná, hogy félreállított, aztán levágta nekem a dumát, hogy meg is halhatott volna… Gyök kettővel… Nah meg a parasztkodással, hogy a f*szért nem engedett ki… Végül elengedett… Gondolom, mert mellettem volt az egyik ismim, és így volt tanú, hogy nah háát azért az úgy nem úgy volt….

Úgy látszik fuckolom a police-osokat…. Mert még mindig soha nem ellenőriztek engem. Még a gyök kettős sem kérte el a jogsim :D

Ez van !

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr994576891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idegszaggató 2012.06.11. 14:43:22

Szóval ha ,,olyanod van" akkor mindent lehet, de neked mindenütt legyen elsőbbséged. Egoizmus rulez :D
A dugóelőzésnél nálam nem lenne esélyed, az meg ciki, ha jobbról előznek.

Sangel 2012.06.11. 15:13:03

@idegszaggató: Az a helyzet, hogy 100-ból 95-ször mindig szabályosan közlekedem. Persze anyázom közben meg dudálok, ha valami barom nem tud vezetni :D Az az öt meg.... Kinek nincs öt?! :D És pechemre a két neccesebb eset pont a jardosokkal volt :D

Egoizmus rulez :D Ez tetszik :D


süti beállítások módosítása