Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

10 days....

2012.07.29. 18:30 - Sangel

Most egy következő sorozat üti fel a fejét....

Mivel 10 nap múlva Placebo koncert lesz, így 10 kedvenc számukkal ékesítem a blogom.

És a 10. nap végére egy ígéret is kiderül ;)

Egy kis kortörténet....

Az aztán úgy volt, hogy....

2003. július 05-én, azt hiszem, már nem emlékszem pontosan... De megérkeztem életem legjelentősebb táborába. Bár a neve hallatán mindenki úgy gondolná, hogy ide egy gyerek sem szeretne menni, én mégis könyörögtem azért, hogy visszamehessek....

Tanulótábor....

Édesanyám megelégelte a rosszaságomat akkoriban, és elküldött ebbe a táborba, hogy javítson egy kicsit rajtam. Pechére ennek pont az ellenkezőjét okozta, miről eleinte mit sem tudott....

Volt ebben a táborban sok rossz tanuló, pár menő, pár nem menő arc, nah meg én....

Aztán kezdtem megismerkedni velük. És ahogy telt múlt az idő, azaz a második nap már szerelmes is voltam :D

Jó.. Azért tegyük hozzá, hogy 9 évvel ezelőtt azért még nem ismertem annyira ezt fogalmat... De... De... De...

Ha azt nézzük... Akkor végülis a legnagyobb szerelmem volt és még mindig az.

Mert Az úgy történt, hogy....

Szóval kerülgetem a forró kását, de belepottyanok. Plátói volt a szerelem.. Első látásra... Kis deszkás menő srác, aki nem csak alacsonyabb volt nálam, de még annál is jobb fej, mint én valaha is leszek/lehetek :D (Nah jóó ennyire azért nem szánom magam :D)

Szóval belebolondultam ebbe a srácba... És a mai napig is tartó 3 legnagyobb függőségemet okozta....

Az első a kék szem... 

A második a dohányzás....

A harmadik pedig.. Természetesen a PLACEBO..... (persze ezt akkor még nem tudtam... :))

Szóval itt van egy kép, amit most találtam :D 

Kiss Ádám.bmp

És ez még a tizede sincs annak, amit róla írtam... Nem hiába... Már akkor is bolond voltam :D És már akkor is szerettem ezt leírni :D

Örök szerelem ez, mondom én :)))

Ígérem....

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr884686961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása