Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Művek-műveletlenek....

2012.11.20. 13:38 - Sangel

Kotta.jpg

Azt szeretném, hogy találjak egy olyan embert az életembe, aki olyan, mint "ModellAguleira". 

Egyszerűen hiába próbálom, keresem, vagy próbálok mást rávenni, de senki sem olyan, aki azt mondja nekem: - Igen! Hallgassunk egy klasszikust. - Vagy leülne, és eljátszana nekem egy dalt zongorán. Vagy csak énekelne. 

De az is elég lenne, ha csak azt érezné, amit én.

Félek, hogy sosem találok még egy olyan embert, aki olyan, mint ő.

Persze megpróbálhatnám megint helyrerakni a kapcsolatunkat, bátorkodni és megerőltetni magam, hogy de igenis közösen meg tudjuk oldani a problémákat. De sajnos ez nem így megy, illetve nem így fog menni.

Nekem sajnos túl nagyok az ő "kicsinyke" problémái. Már nem tudok harcba szállni a droggal, az alkohollal és a bulikkal. Egyszerűen belefájdul mindenem, ha továbbpróbálkozom. Lehet gyenge vagyok....

És ennek a gyengeségnek meg is lesz böjtje. Lehet tényleg úgy fogom leélni az életem, hogy egymagamba fogom értelmezni az igazán nagyszerű műveket. Lehet sohasem fogom tudni így már megosztani valaki mással a véleményem. Nem, mert nem fogja megérteni....

És persze az is az én hibám, hogy nem járok olyan társaságokba, ahol ez a "trendi", ez az alapelv. De az is lehet, hogy ők nem akarnak engem befogadni.... Lehet ehhez meg én vagyok kevés...

Bár tudnám, hogy merre, és hogyan találhatnék rokonlelkeket. Mert tudom, hogy léteznek. Tudom, hogy nem csak a filmekben léteznek ők. Tudom, hogy rengetegen vannak, akik értik a művészet nyelvét... Csak engem nem akar senki megtanítani rá....

Az is lehet, hogy ez csak egy összeesküvés elmélet, és az is lehet, hogy csak rossz helyen keresgéltem eddig....

Én próbálom nevelgetni magam.... Próbálom megszeretni az igazi borokat, az igazi zenéket és az igazi műveket.... De nincs aki vezessen... És egy vezető nélkül lehet bármekkora is az internet hatalma, akkor sem fogom tudni egyedül megépíteni magamnak az utamat, hogy egyszer elérjem a célom. Bár az is lehet, hogy már egész jól építgettem eddig....

De az a pár zeneszerző és könyvíró, akiket én is ismerek, vajmi kevesek ahhoz, hogy azt mondhassam, IGEN, én ezt tudom és érzem.... 

És most lehet azt mondani, hogy fiatal vagyok még, van még időm... 

De Tomi óta, azaz 4 éve.. elég keveset tudok felmutatni.. 

Csak egy embert szeretnék....

Ízléssel........................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr834916341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása