Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

FUCK már a szülinapokba!!!

2012.11.27. 11:38 - Sangel

birthday.jpg

Azt eddig is tudtam, hogy az ősz és a tél elég húzós kiadásban. Mert ugye itt az év vége, meg jön a tél, amire fel kell készülni, meg a mikulás és a karácsony....

Aztán vannak a névnapok és a születésnapok.

Elég gyengén augusztusban kezdődik meg a hajcihő.

Aug elej: 'Huss' névnap, Főnök névnap, 'KosarasK' névnap

Aug közepe: Nővérem szülinap

Szept közepe: Ramy szülinap, Tomi szülinap, 'MsPrincess' névnap

Okt elej: 'Huss' szülinap

Okt közepe: 'Tattolány' szülinap

Nov elej: 'MsFighting' szülinap ('MsG' legjobb barátnője, és az én barátnőm is), 'MsG' szülinap

Nov közepe: 'MsPrincess' szülinap

Nov vége: Nővérem névnap, 'SzomszédK' névnap, 'ExBFF' névnap, 'KosarasK' szülinap, Nővérem barátja szülinap, 'MsEccavú' szülinap (volt munkatárs :) ), 'Mr.MMA' szülinap (róla mesélek majd)

És akkor december 1: SZÜLINAPOM

Dec eleje: 'MsG' névnap

Dec 6: Mikulás

Dec közepe: 'ExBFF' szülinap

KARÁCSONY, SZILVESZTER

Szóval az lenni volt úgy, hogy:

Megkezdtem november első hétvégéjét 'MsFighting' szülinapjával. Jót buliztunk, berúgtunk, tutti volt.

Aztán következő hétvégén 'MsG' szülinapját megszerveztem hozzám. Hozzáteszem panelbe lakok, bár 72 nm-en, de 18 ember viszonylag sok a három macsekom mellé, de megoldottam. Csináltam egy kimondott iszogatós ‘MsG’ társasjátékot, megittunk vagy 15 pezsgőt csak a játék alatt, és a többire már nem is emlékszem :) 

Utána persze 'MsPrincess' szülinapját ünnepeltük egy budai puccos helyen, ahol szintén nagyon berúgtunk, legalábbis én biztos :D Kiosztottam pár két méteres benga 30 feletti állatot, meg a kidobókat, hogy aki 30 felett tartósan szingli, az biztos, hogy kattos, és azért szingli.... :D Van ám vér a pucámban :D

A mostani hétvégén 'KosarasK' szülinapjára mentem. Ahol még két ismerőse is tartotta a szülinapját. Egy kávézó felső része volt kibérelve. Ott is voltunk vagy 30-an. Ott éreztem a legjobban magam. Bár csak két vodka-narancsot ittam, és nem igazán rúgtam be, de jó volt velük lenni. Megismertem régi ismerősöket, akikkel addig még sosem beszéltünk, de facebook-on persze az ismerőseim voltak. Nagyon jókat nevettünk, és iggggazán jóól éreztem magam.

És aztán vagyunk most a jelenbe... Ma el kellene mennem 'MsEccavú' szülinapjára.. Az utóbbi 3 évben mindig ott voltam... Nem most kellene kihagyni... :/

Csütörtökön van 'MrMMA' szülinapja... Innom kéne vele, de nincs kedvem... Csak nem tudom, hogy hogy mondhatnám le... Már megígértem... Amivel amúgy nem is lenne "szinte" semmilyen probléma, de ---> folytatás:

Pénteken van nővérem barátjának a szülinapja, amire kötelező elmennem, és amúgy el is akarok menni, általában jók szoktak lenni a szülinapjai... Nah de ott is inni fogok...

Így aztán jön a szombat... A szülinapom...

Szóval akkor úgy fog kinézni???

Péteken melóból elmegyek nőv.barátja szülnapjára, onnan haza, korán kelek, főzök,takarítok, mert jön a nagy rokonság az én szülinapomra. Utánuk gyorsan átjön 'MsG', hogy befesse a hajam, majd jönnek a többiek és irány tovább bulizni, inni... 

Szóval ha most tényleg elmegyek minden szülinapra a héten, akkor 9 szülinapot nyomok össze kevesebb, mint egy hónap alatt... És csakis az olyan emberek szülinapjára mentem, megyek, akik tényleg fontosak....

Háát 'bassza meg' az év többi része, mert akkor meg sehol semmi, punnyadás... Anyun kívül senkinek nincs az év többi részében semmi... Hogy nekem ez most így jön ki, és eddig is így volt... Ez már SOKK!!!

És ugye a legnagyobb problémám mégis csak nem az, hogy ennyi szülinapra vagyok hivatalos, ahol kötelező a megjelenés... Hanem, hogy az enyém szinte a legutolsó... 

És az előtte lévő szülinapok miatt, annyira kimerítem magam, hogy az enyémre sosincs már erőm.... Még mindig nem zsíroztam le senkivel, hogy akkor biztos, hogy jön-e, meg hogy legyen... És kedvem sincs...

Annyi erőt feccöltem bele a többiek szülinapjába, meg szervezésbe, hogy az enyém már nem érdekel...

Utoljára a 18. szülinapom volt jó. Mert ott még az enyém volt a legfontosabb magamnak...

És most... Most tényleg sírhatnékom támad.. Mert 7 éve várom a 23. szülinapom... Mióta nővérem betöltötte a 23-at, azóta várom. Mert neki a szememben az volt a legszebb/legjobb éve. És azt szerettem volna mindig is, hogy nekem is az legyen. Mert régen mindig rá akartam hasonlítani....

És most ott tartok, hogy mindenkinek tökéletes volt a szülinapja... És az enyém?! Enyém? Az egyetlen egy fontos szülinap, amit régóta várok... Kedvem sincsen hozzáá :( 

És igenis ez most szarul esik....

Szarul esik, mert helyettem még sosem senki sem rendezte meg a szülinapom... Pedig én aztán olyan nagy bulikat raktam a seggük alá, hogy évek óta csak azokról beszélnek... És most, amikor tényleg nekem lenne szükségem rá, akkor mindenki hátat fordít....  És bár felmerülne valakiben is, hogy "Meglepi" szülinap... Tudom, hogy ők nem szerveznek nekem olyat... Mert annyira nem hatja meg őket ez az egész, mint engem az övéké....

Persze mindenki el fog jönni, meg jól is fogjuk érezni magunkat, legalább is remélem... Csak most egy átlagosnál jobbat akartam... Mint mondjuk a 18... Vagy csak egy kicsit többet, mint általában.. Olyat, amilyet én szervezek nekik.... De háát IJ... Ez van...

Igen! Szarul esik!

Majd lesz valahogy... Legfeljebb felhívom 'Szép kezű, 36-os, barnát', ha már egy éve nem tudjuk összehozni azt a kis "talinkat"....

Lö Pá...................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr334927892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása