Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Fiatalság, bolondság.... 2.

2013.11.01. 23:56 - Sangel

Mi.jpg

Miután hazaértem az első randinkról "MrKisfiú"-val, pezsegtem, repkedtem és egyből már a második randit vártam....

Még írtam neki a randi után, hogy hazaértem, és tudatosult bennem, hogy tényleg lett egy "közös" dolgunk, méghozzá az elköszönésünk :) 'X' mondja: Pu :), 'Y' mondja: Szi :)

Másnap egész nap várakoztam, ahogy ezt illik. Vártam, hogy írjon akár egy sort is. De nem írt. Egész álló nap azt lestem, hogy mikor fog végre bepötyögni egy nyamvadt kis szót is egy üzibe Nekem. De nem tette.

Este küldtem neki egy : -Chhhh - üzenetet.

Igazából utána elbeszéltünk egymás mellett (Bár a mai nap után már nem tudom) és megsértődtem, ő meg mit tudom én....

Másnap átgondoltam a helyzetet és próbáltam jófejkedni: - Nah mizu Kisfiú, kibuliztad magad? - írtam neki. Az utánalevő kis beszélgetésünk nem volt túlzottan színvonalas... 3/4 óránként örültem, ha jött valami válasz....

Mivel láttam rajta, hogy passzív, így küldtem is neki egy igen hosszú kis levelet:

Figyi Szívem!

Érzem rajtad a passzivitást :) Ezzel semmi gond sincsen. Fiatal vagy, még nagyon sok időd van csajozni. És én ebben nem foglak meggátolni.

Nagyon szépen köszönöm azért azt a kis randinkat, nagyon jó volt újra 17 évesnek lenni. Rég éreztem már azt a fiatalos kis ragyogást, amit veled érezhettem.

Hidd el Nekem, könnyen beléd lehet szeretni, és el fogod tudni csavarni majd annak a lánynak a fejét, akinek csak szeretnéd. Hisz az enyémet is sikerülhetett volna.

De egyre kérlek meg! És ezt fogadd meg. Maradjon meg ez a kisfiús rajongásod. Ezért a nők odavannak. Hogy nem tárgyként kezeled őket, és ígérd meg Nekem, hogy nem fogod engedni összetörni a kicsi szíved. Mert te még olyan kis ártatlan vagy.

Hiszel a jóban és az igaz szerelemben.

Azt hittem én is ilyen vagyok. Hogy nincsenek meg nekem az elfogult gondolataim, hogy képes vagyok még rózsaszínben látni a világot. És amikor melléd kerültem, rájöttem, hogy sajnos már túlzottan is fekete-fehérben látok… De te egy nagy szivárványt látsz még.

Kérlek, hogy rajongj. Mert igazán ez hiányzik a mai nőknek. Hogy valaki megfogja a kezed, amikor beütöd és azt mondd, hogy: - jujj nem fájt? :O szegénykém – még akkor is, ha mindketten tudjátok, hogy egy szál haja sem görbült meg a másiknak.

Az ilyen apróságok nagyon fontosak.

Féltsd a nőket a tűztől, éreztesd velük, hogy számítanak, és tudasd velük, hogy melletted biztonságban vannak.

Mert erre mind képes vagy. Amikor először magadhoz rántottál, tudtam és éreztem is, hogy biztonságban vagyok. Hidd el, kevés az az ember, aki ezt meg tudja adni a másiknak. Ezt a biztonságot az utóbbi 4 évben csak 30 felettiektől éreztem. És most tőled..

Nah ne hidd, hogy istenkirálycsászár vagy ;)

Ne menjen fel az egód. Mert ez, ami te vagy kb 2 év és eltűnik a semmibe. De ha ügyes leszel és betartod azokat, amiket mondtam, akkor bármelyik nőt megkaphatod majd, aki elég értelmes Hozzád.

Amikor elmeséltem a barátnőmnek, hogy egy 22 évessel fogok randizni, az első mondata az volt: - jajj Szívem, ne már, szegény kisgyereket meg fogod rontani… - És hidd el, rettegtem tőle, hogy ez is fog történni… Légyszi ne hagyd majd, hogy egy nő is megrontson!

Tanulj sokat az életről, a nőkről és mindenről, hogy továbbra is a jó úton haladj!

Nah elköszönök!

Légy jó!

És köszönöm még egyszer azt a szép kis rajongós estét :)

Pusszi

Nah ezek után már nem kellett sokat várni a válaszára, egyből írt. Tudtam, hogy egy ilyen levélre csak jó válasz érkezhet, és itt megfogtam őt.

A válasz ennyi volt:

a passzivitás oka, hogy telefonról utálom írni

de elfogadom, és megfogadom a tanácsaidat

azzal a kitétellel, hogy én nem szeretném megszakítani a kapcsolatunkat

de elfogadom, ha neked ennyi volt

Erre már nem válaszoltam neki. Egy kicsit érezze, hogy milyen mégis az, ha valaki nem válaszol. Nem bírta...

- Már nem is válaszolsz? - Jött a kérdés.

Egy kicsit még húztam az agyát, aztán végül megadtam magam neki, és tovább csacsogtam vele.

Amennyire azt hittem, hogy megfogtam, és én irányítok, ott rá kellett jönnöm, hogy egyszerűen bármennyire is szerettem volna, nem tudtam minden momentumát uralni a beszélgetéseinknek. Valahol mindig bebotlottam, és átvette a "vezetést"....

És ez így ment még egy teljes hétig....

Kérdés....................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr1005609891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása