Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Fiatalság, bolondság.... 5.

2013.11.09. 13:45 - Sangel

randi.jpg

A második randi. Már vége is lett. Nem tartott tovább, mint másfél óra.

Szinte fölösleges is volt. Ezért bekocsikázni és hazakocsikázni, és még csak egy padon is ültünk....

Persze voltak olyan részei a randinak, amit élveztem, és információkat is megtudtam.

- Szerinted van ennek értelme? - Tettem fel a kérdést.

Már a randin éreztem, hogy ennek itt, így, ebben a formában nincs sok értelme. Nincs értelme érzelmeket belefűzni. Nincs értelme játszadozni, mert minek?!

- Nem tudom. Egyelőre nem tudom. Csak sodródjunk, és meglátjuk mi lesz belőle. - Jött rá a válasz.

Hazamentem, szurkolódtunk még egy kicsit utána chaten, és aztán hagytam az egészet.

Kíváncsi voltam, hogy ha én nem írok rá, akkor ő fog-e.

Megint én jártam rosszul. 3 napig nem írt semmit, még egy árva 'Sziát' sem.

Ezalatt a 3 nap alatt azt éreztem, hogy egyre inkább csak távolodom tőle, hogy nincs rá szükségem, és nem éri meg az a kicsi jó, amit nyújtani tud, azért, amennyit én lélekben és gondolatokban feladok.

A 2. írás mentes napon elmentem egy másik fickóval randizni. 21 éves volt. Még fiatalabb, viszont sokkal, de sokkal öregebb.

Ferrero Rocher-val várt. Kinézett vagy 30-nak. Idővel kiderült, hogy csak idősebb barátnői voltak, sok 30 feletti. Elvitt a Stexbe iszogatni, aztán elsétáltunk a Nyugatiig gyrosozni, és az esőben visszasétáltunk. Nőnek éreztem magam mellette. Kinyitotta a kocsi ajtót, levette a kabátomat, a helyes oldalán mentem mindig, és erre nagyon ügyelt, ő ment be mindig először az étterembe, ő fizetett és igazából minden ugyanolyan volt, mint "B" mellett.

A randi után hazavitt.

Éreztem, hogy egy ilyen Férfi kell magam mellé, aki nőként kezel, és nőként tisztel.

De nem tetszett. Helyes volt, jó volt, jól éreztem magam. 5 órán át randiztunk és végigbeszélgettük, minden a helyén volt. De ezt én már egyszer végigcsináltam.

És ekkor döbbentem rá. Azt akartam, hogy ez "MrKisfiú"-val legyen. Hogy ő ilyen legyen. Megint rájöttem, hogy van valami "MrKisfiú"-ban, ami miatt nem tudom elengedni.

De már az érzelmeim olyan szinten csorbultak, hogy nem tudtam, hogy mi tévő legyek.

Megváltoztatni úgysem fogom tudni, és nem is akarom, és valószínűleg pont ezért is mozgatja a fantáziám. Mert olyan betöretlen, és nem tudja, hogy mi kell a nőknek....

Érdemes-e..........................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr965621922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása