Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

I'm dancing in the Sun....

2013.12.04. 21:00 - Sangel

Boldog.jpg

Bonyolítom az életem, mégis nekem oly egyszerűnek tűnik. Másnál kiverem a biztosítékot, én meg így érzem magam kellemesen.

Ma reggel 'B' keltett 9kor, hogy ma ráér. 10-re már nálam is volt.

Eleinte furi volt újra "úgy" hozzáérni, nem is ment egyszerűen. Neki sem. Elnevettük magunkat már az első csóknál is, és abszolút nem éreztem azt, hogy ez már valaha megtörtént. Még mindig elrejti az agyam a múlt emlékeit, és még mindig nem érzem azt az érzést, amit egykoron éreztem.

Próbálom keresni, kajtatni, hogy mégis merre van a rég múlt szerelem, de egyszerűen nem találom sehol. Úgy látszik teljesen regenerálódtam már, és töröltem minden érzést, elfelejtettem minden érzést, és az a kicsi seb, amit hagyott, az 7 lakat alatt őrzött páncélteremben van, aminek még én sem tudom a kódját.

Úgy tűnik még 'B' sem. Nem tudja újra előhozni, és ennek nagyon örülök.

Belecsaptunk a lecsóban, és egy átbeszélgetett hancurkodás lett a vége. Ami jó volt, meglepően jó.

Egyetlen egy dologra tudtam csak emlékezni "belőlünk", méghozzá a mozdulatainkra. Nah az ismerős volt, azokat újra felismertem, és megint ráeszméltem, hogy még mindig ő a legjobb.

Nem voltam gátlásos, nem érdekelt, hogy milyen testi hibáim vannak, nem takargattam magam előtte, nem paráztam, hogy mit lát és mit gondol, ami miatt még kellemesebb lett a vele töltött időm.

Még arra is rá tudtam venni utána, hogy fél 2-re dobjon el az állásinterjúra (később írok még róla), hogy ne kelljen gyalog mennem. Esküszöm, mint egy rég megszokott házaspár, nem voltak tabuk, és nem voltak gátlások, csak kértem, és csinálta. Mekkora jó volt már! Semmi feszengés, csak vagyok és kész, nem zavarjuk egymást.

'MrKisfiú' 'B' jelenlétét egyszerűen minden alkalommal megérzi. Amint 'B' belépett a küszöbön, már kb kaptam az üzit, hogy mizujs?

Megsértődött szerintem, mert megnéztem, amit írt, de rá 3 órával válaszoltam, és most ő nem válaszol. Nem zavar. Vannak nála jobban teljesítőim is :)

Összegezve az utóbbi kis időmet, azt mondhatom, hogy húúúhaaaa.

Egy hete talizam 'B'-vel, csacsogtunk, kajáltunk, majd hazamentem és készülődtem 'MrKisfiú' első igazi akciójára, ami nem volt annyira rossz, de túl kevés is volt...

Aztán hétvégén taliztam 'MrKémia'-val, csacsogtunk, és végül csak megcsókolt utána, nem volt rossz, de sietnem kellett, mert már jött is 'MrD'.

Nah 'MrD' alakítása aztán tényleg nagyon jó volt.

Aztán ma reggel beficcent 'B', és megmutatta, hogy egyik srác sem olyan jó, mint ő, bármennyire is elfelejtettem már ezt :D

Mondjuk azért neki ott van az a rengeteg idő, amit együtt töltött velem, úgy nem nehéz jónak lenni, de hála az égnek látom a fantáziát 'MrD'-ben és még talán 'MrKisfiú'-ban is. 'MrKémia'-ról meg még nem tudok nyilatkozni...

Bármennyire is undorítónak tűnik az életem, és más szavával szinte szembe köphetném saját magam, de nem fogom és nem is akarom.

Betöltöttem idén azt a kort (nem ér itt tüntetni, hogy de még mindig milyen fiatal vagyok így is), amikor már nem tudom azt mondani, hogy húúú de fiatal vagyok. Amikor kicsi voltam, én teljesen azt hittem, hogy 24 évesen ilyenkor már férjem és gyerekeim lesznek, de minimum egy. És most mi van? Semmi? Még férj jelölt sincs, nem hogy gyerek.

Az utóbbi pár évemet eléggé befásulva töltöttem, és még amikor azt hittem, hogy nem is, most rájöttem, hogy de is! Le voltam harcolva, és letargikus állapotban voltam, elhittem, hogy senkinek nem kellek, és nem is fogok, még ha ez nem is látszott rajtam. Elhittem, hogy ezzel az alakkal már többé nem lehet jó a szex sem, sem más sem. Még ha volt is akivel együtt lehettem. Teljesen bebeszéltem magamnak a hülyeségeket, és most mint egy gyerek a cukorka boltban, én is mindent felfalok és kipróbálok.

Fiatal vagyok még, és megtehetem, ha ez valakinek szúrja a szemét, akkor szúrja, engem nem érdekel. De amíg nem jön a nagy Ő, addig élvezni fogom az életem, és búcsút intek az utóbbi 3 évemnek, ahol csak is rosszul éreztem magam.

Mióta felmentem a társkereső oldalra (már rég töröltem magam), azóta biztosabb vagyok önmagamban, és ha még a szerelmet nem is találtam meg, önmagamat viszont igen. Azt a régi önmagamat, amit eddig sikerült visszafognom, mert azt hittem kell, de nem kell és nem is fogom!!

Így érzem most jól magam, és bárcsak minden egyes hetem ilyen lenne. Nézzenek inkább hülyének az emberek, de tegnap, még ráadásul 'B' előtt, tegnap a melóban egész nap énekeltem. Évek óta nem énekelgettem más előtt. Sőt már itthon sem szoktam. Tisztára jól éreztem magam, és ez most így nagyon jól esik, jó a bőrömben lenni!

Bár minden hetem ilyen lenne....

Léha...................................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr635676001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása