Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Végtelenségig örökre..../8/

2011.11.14. 21:35 - Sangel

Tiesto: Forever waiting

Cédaság kezdete, vagy éppenséggel a vége? Ennél jobban már nem is lehetnék az, vagy ez még csak a bemelegítő kör? 

Nem igazán vagyok a fair play szabályainak a betartója. És ezt megint sikerült bizonyítanom "Szép kezű, 36-os, barnával".

Szombat este. "Tatto lány" már megint lefújta a bulimat. Sikeresen péntek este azt hitte, mert Ő akkora jófej, hogy le tud menni spárgába, ezért le is ment nyújtás nélkül, de amennyire jófejen béna, úgyis maradt. És mikor felállt kiment a térde a megnyúlt szalagjai miatt. Tehát a jó kis Jam-es estém lefújva.

Hívtak a barátok, barátnők, meg a 'nem barátok' ide-oda, de egyik sem volt a fogamra való. Majd este 11-kor jött az sms "YellowAlfa" barátomtól, hogy Jam-be vették az irányt. Írtam is egyből, hogy kb 2-re érek le, várjanak meg.

A fiatal buta énemet elővéve elkészülődtem, Borároson vettem egy kis tankoló anyagot, és már repültem is a bulitengerbe. Mire leértem, a tankoló anyag a fejembe szállt pont annyira, hogy tovább tudjam lent folytatni az iszogatást, de már könnyen csússzon.

Egész éjszaka táncoltunk, szórakoztunk, jól éreztük magunkat. De nem találtam semmilyen termést, amit learathattam volna. Már fél 5 körül járt az idő, amikor "YellowAlfa" nagyba szórakozott a nőcskével, akit felszedett, mikoris láttam egy pasit meg egy csajt csókolózni. Ahogy a pasi átkarolta a csajt, egyből beindult a fantáziám, és már tudtam is, hogy meg lesz a fogás. Gyönyörű szép kezei voltak.

Mert hát miért is ne, félelem és szégyenérzet nélkül a pasi szemébe néztem, mikor a csajhoz hajolt, hogy lássam vevő-e a hajnali 'tollasbálra'. Két esélyesnek láttam. Inkább a biztosra akartam menni és odamentem a pulthoz kérni egy tollat.

Egy parkoló cetlire ezt írtam: ' Ha szeretnél ma átjönni hozzám, akkor: 06-..-...-..-.. a számom.

Beledugtam a kezébe, amikor a csaj nem figyelt, majd egy kicsit hátrébbról figyeltem az eseményeket.  A csaj lassan ment már haza, őrizetlenül hagyva a pasiját. Igaz szerintem csak aznapi éjszakai szórakozása volt a pasinak.

"Szép kezű, 36-os, barna" elővette a cetlit, rám kacsintott, majd lerakta a pultra. Mondom neki: - A cetli! - Mosolyogva rám nézett és a melleim közé dugta. Kivettem és a kezébe nyomtam újra. - Írtam rá, hallod?? :D - Majd végre leesett neki és elolvasta. Odajött egyből és a fülembe súgva kiabálta: - IGEN,IGEN,IGEN!!!

Leraboltam, ahogy a Jersey Shore-ba mondanák. És haza is vittem. 

Kedves volt, jóképű, de barna szemű, gyúrós, de mégis pocakos, pont ahogy szeretem. Megjegyezte, hogy milyen finom az illatom....

És itt kezdődtek a fejemben a gondok?! Akarva és akaratlanul elkezdtem összehasonlítgatni "B"-vel. ' "B" miért nem tudott nekem ilyen kedveseket mondani?!', Magasságra egy magas "B"-vel, alkatra is hasonlók. Korban is hasonlók. Stílusra is hasonlók, és a rossz poénjaik is hasonlók....

Minden egyes mozdulatát akaratlanul összehasonlítgattam, hogy ezt "B" így csinálná, "Szép kezű, 36-os, barna" viszont nem úgy. Az ágyban is folytatódott persze a hasonlítgatás. Persze hát barna szemű volt, ő is affajta 'perverziókkal' volt ellátva, mint a legtöbb ilyen karakter. Csak nem akarta abbahagyni a beszédet közben....

Két menet után odabújt hozzám és elaludt. Nem értettem, hogy miért alszik itt, hisz nem az volt a célom, hogy 'romantikázzunk'. De hát elküldeni nem fogom, mert nekem is jól esett, hogy valaki mellettem alszik és hozzám bújik. 1-2 óra alvás után arra ébredtem, hogy megint noszogat, hogy még egyszer.... Nem volt sok kedvem hozzá, a szememet alíg bírtam kinyitni, nemhogy még 'játszadozni'. Gyorsan lerendeztem az ügyet, és még mindig azt lestem, hogy nah most, mih?!, még mindig itt van. Megint hozzám bújt és továbbaludt. Többször felébredtem, és minden mozdulatomra hozzám bújt. Mikor negyedjére ő is felébredt, megint matatni akart, de akkor már magamra húztam a takarót jelezve, hogy nekem most már elég volt. És megint hozzám bújt és továbbaludt.

Dél körül végre felkelt, felöltözött, és indulásra készen állt. Hát nem vette sietősre a formáját. Még leállt csacsogni, simogatni a macskáimat, megint csacsogni, majd elkérte megint a számom, mert nem tudta hova rakta a cetlimet, és hazament.

Érzelmi szint: Egekben!

Várakozás: Folyamatos!

Beletörődés: Valószínűsíthető!

Remény: Lehetséges!

Valamiért várom a hívását, bár szerintem nem fog hívni. De még benne van a 'három nap még belefér' periódusban /Megjegyezve: Amit "B" előszeretettel ki is használt mindig/. És hát be kell, hogy valljam, hogy egy kicsit a gyomrom is összerándul, ha rá gondolok. De! De nem olyan megőrülök, hogy ha nem hívsz fel szinten, csak olyan 'jó lenne', olyan aranyosan, vágyódósan. Igazából inkább csak ki vagyok éhezve a szeretetre. Amit "Szép kezű, 36-os, barna" meg is adott azalatt a nem megyek haza még idő alatt. Jól esett.

Igazából jó lesz "B"-t idegesíteni, hogy a második fogásomat fogyasztom egy hónapon belül. És aggasztó, hogy ha felhívna, akkor meg mit csinálnék? Ausztria a terv, nem bonyolódhatok bele semmibe. Bár most pont ezen lehet látni, hogy mi az első az életemben, hogy ha ez alatt a két hét alatt megnyerné a szívem még az is meglehetne, hogy itthon maradnék. És nem azért, mert "Szép kezű, 36-os, barna" olyan nagy hatással volt rám, hanem azért, mert ennyire vágyom valakinek az ölelésére. 

És most még egy kicsit zsörtölődöm, hogy "B" hogy lehet, hogy ennyire egy megkeseredett ember. Hogy lehet, hogy több érzelmet váltott ki egy "Szép kezű, 36-os, barna" fickó belőlem, mint "B" mostanában egyetlen finom csókjával sem?! De mégis minden pillanatban összehasonlítgatom őket. És ez nem helyes. Hiába nem vagyok fair play, akkor is mért????

Ma csak 800-an hívtak fel, a fele 'nem ismerem ezt a számot, lehet ő az' szám volt, és minden csörgésnél összeszorult gyomrom. De mégsem ő hívott, mindig valaki más.

Valaki másnak kell hívnia, pontosan tudom, de bárcsak már gyorsabban telne az idő....

Forever waiting.........................

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr313383299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verde Lunaria 2011.11.15. 13:27:50

Akkor jó volta buli :)
Ezzel megvalósítottad, amit én sose meretem. Ilyenhez én mindig gyáva voltam :(

Sangel 2011.11.15. 14:10:42

Igen, jó volt a buli nagyon :)
Igazából ezért mondom mindig azt, hogy tudod: Minden csoda 3 napig tart, kiv Csömör, mert ha nem jött volna össze aznap este a pasi, akkor 3 nap múlva nem is emlékezett volna rá! Úgyhogy hajrá!! Légy merész, és nyersz ;)

kozgaztanar 2011.11.16. 11:33:39

@Sangel: legközelebb szólj, ha mész, simán hagyom magam lerabolni! :D


süti beállítások módosítása