Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

8 Days....

2012.07.31. 22:00 - Sangel

Aztán a tanulótáborban az úgy volt, hogy....

§ Tök olyan, mintha az Amerikai Pitéből kezdenék állandóan idézni :D " A Furulyatáborban ... " :D - Jó persze a sztori azért annyira nem necc, mint a filmben.. :D §

Szóval a második függőségem....

Egyre többet lógtam, bandáztam, kerestem a rosszaság útját, amire rá is tévedtem....

Mivel még túl fiatal voltam, így könnyen befolyásolható voltam. Még úgyis, hogy nem kérte senki, hogy megtegyem. Csak szimpla egyszerűséggel megtettem, mert én is olyan akartam lenni, mint ők.

Tehát kértem én is egy szál cigarettát, és rágyújtottam.

Persze nem ment elsőre úgy tenni, mintha nagy bagós lennék. Én köhögcséltem tőle. De annyira, de annyira én is a bandába akartam teljes mértékben tartozni, hogy ezt az egy tiltakozását a szervezetemnek figyelmen kívül hagytam.

Viszonylag hamar feladta a szervezetem a tiltakozást, mert az agyam parancsba adta, és megtanította, hogy hogyan kell letüdőzni egy slukkot úgy, hogy az semennyire se látszódjon meg, hogy kaparna a torkom eszeveszettül és tiltakozna titokban mindenem.

Mivel már akkoris kegyetlen akaratos voltam, így nem csak másokra, még magamra is hatottam. Pár nap folyamatos cigizés után már úgy szívtam el egy szál cigit, mint aki évek óta dohányzik.

Így történt, hogy most már több, mint 9 éve egy doboz cigarettát szívok el. És így történt, hogy nálam nem volt rászokó rész. Én kényszeredetten "felnőttként" dohányoztam az elejétől kezdve....

Természetesen így, ahogy most itt ülök és szívom ezt a "büdös" cigarettát, így már bánom, hogy akkor ennyire elvakított 'Kistöki' kék szeme.

barátokkal cigizni.jpeg

De akkor ezt még nem tudtam, hogy ez egy elég hosszú függőség lesz.... Akkor csak azt tudtam értékelni, hogy van még egy okom kilógni a többiekhez, sutyiban cigizni velük, és még többet lenni 'Kistöki'-vel.

Ez függőségem a legkárosabb az életemre....

Majd megmutatom.........................

A....

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr804691314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása