Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Verde Lunaria: akkor is au..... (2014.06.10. 10:38) Jövő?!....
  • Bötty04: "És egyfajta fanatizmus alakul ki bennem, amit már lassacskán képtelenség lesz elfojtani, és végez... (2014.06.08. 11:42) Hát ennek is vége....
  • Sangel: @Verde Lunaria: :D :D Hááát én jobban szeretem, ha pufókabb :D De így is elvinném egy körre :P (2014.02.18. 09:42) Plusz terhes terhesség....
  • Sangel: @gojjjo: Igazából nincs mit eldöntenem, mert ez így egy kicsit hosszabb és kényesebb dolog annál,... (2014.01.29. 19:54) Ex és a csók....
  • Verde Lunaria: Kell csinálnunk egy csajos nálam alvós estét.... Csepegős filmekkel... (2013.09.06. 15:17) Elegem van....

Legszebb nyár....

2013.10.31. 14:50 - Sangel

Legszebb nyár.jpg

"MrKisfiú" története előtt el kell mesélnem "P" történetét....

Róla nem sokat írtam, maximum, ha két mondatot. Pedig igen jelentős részét tette ki az életemnek. És nem csak az enyémnek....

"P"-vel barátokból lettünk szeretők 2007 nyarán. Aztán pár hét barátkozás után volt egy félresikeredett éjszakánk, minek után felhagytuk a dolgokat. Hozzáteszem, hogy már akkoris volt barátnője.

Azután két-három havonta néha-néha összefutottunk, de nem mentünk a dolgok közepébe, megtartottam, mint csak barátot.

2008 tavasz végén történt a nagy eset velem és Tomival. Ahol igazán megreccsentem. És egy forró szeretetteljes ölelésre vágytam valakitől, aki csak megvigasztal. Így került a képbe megint "P".

Egyik nyári estén meghívattam vele magam egy ZP-s buliba, ahova nagyon kirittyentettem magam. Tudni kell, hogy akkoriban jobban néztem ki, és sokan nem is értették, hogy miért pont a "P"-vel állok le...

A ZP-s est után nála aludtam. Megismételtük az egy évvel azelőtti éjszakát, de már gubancok nélkül, és esküszöm jobban is éreztem magam tőle.

Aztán már csak azon kaptam magam, hogy mindennap ott alszom nála, a barátnőjével éppen hadilábon álltak, és én szinte már minden egyes percemet vele töltöttem.

Jó társaság, jó beszélgetések, jó kaják és vicceskedések. Ezen a nyáron mélyült talán el teljesen a kapcsolatom "MsPrincess"-szel, mert őt is bevittem a társaságba.

"P"-nek volt egy legjobb barátja, aki pontosan megfelelő volt "MsPrincess"-nek, és összehoztuk őket. Mire "MsPrincess" összehozta a szomszéd barátnőjét "P" másik legjobb barátjával.

Végül becsatlakozott még egy pár közénk és innentől kezdve megindult az az Igazi nyár. Az a felejthetetlen nyár :)

Volt egy reggel, amikor "P"-vel arra keltünk, hogy az apukája ébreszt minket, mert "P" barátnője megjelent hirtelen a semmiből... Volt ott kapkodás. Szedtem minden cuccom, rohantam át a nővére szobájába, és amíg "P" beengedte magához, az apja kiengedett gyorsan hátulról, hogy le ne bukjunk. Izgi egy reggel volt :)

Igazából el voltam kényeztetve rendesen, mondjuk híztam is jó pár kilót "P" mellett. Minden reggel, minden délben, minden este az ágyba kaptam az ételt. Mellette folyamatosan hozta a nasikat, tízórai nasi, délutáni nasi, éjszakai nasi. Volt ott dínom-dánom :)

Emellett szinte minden este összeültünk így 8-an párok. Persze mindig másnál. Mindig más főzött. Vagy teázóba mentünk, moziba mentünk, étterembe mentünk, go-kartozni mentünk, Velencei-tóra mentünk, és mindenféle programot kitaláltunk minden egyes napra.

Soha, de soha senkinek sem volt és talán nem is lesz egy olyan gyönyörű nyara, mint ami nekünk akkor, ott megadatott.
És ezt nem csak én gondolom így. A többi pár is így emlékezik vissza.

Azután az ősz elején bemondtam az unalmasat. Nem voltam szerelmes "P"-be, de imádtam vele lenni. De nem akartam, hogy a barátnőjével azért ne jöjjenek újra össze, mert én "nem hagyom". Így egyik este felálltam az asztalától, összepakoltam a cuccom, és miközben ő elvitte sétáltatni a kutyáját, én megléptem.

Emlékszem az üvöltésére, ahogy utánam kiáltott. Pár utca távolságból látta, hogy elmegyek. Üvöltött utánam, és megpróbált utánam jönni. De én vissza sem néztem. Csak egyszerűen mentem, gyorsítottam, és otthagytam.

Az egyik legszomorúbb elhagyásom volt talán. De meg kellett tennem.

Már nem bírtam tovább elviselni. Bántottam. Bántottam éjjel, bántottam nappal. Flegmáztam vele, nem engedtem, hogy megpusziljon. Egyszerűen már irtóztam attól, hogy hozzámérjen. Így inkább megszöktem.

Nagyon sajnáltam őt, hogy ennyire gonosz voltam. Próbáltam jól cselekedni. De nagyon nehéz volt.

Utána még párszor elmentem velük bandázni, ide-oda mentünk, de már éreztem, hogy nem vagyok a társaság tagja.

A következő egy évben a párok szépen lassan szétmentek. És a legszebb nyár sosem ismétlődött meg....

"P"-vel még néha-néha egy évben egyszer beszélünk, de már nem rajong értem úgy, mint akkor, amit nagyon szerettem benne.

Mai napig őrzöm és őrizni is fogom azokat a szép emlékeket, mert egy tökéletes nyár volt.

"MsPrincess"-szel a még mindig azt kívánjuk, bárcsak újra azon a nyáron lennénk, mindent megadnánk érte....

A szívünkben őrizzük azt az Igazán gyönyörű nyarat örökre....

Legszebb...........................................

A bejegyzés trackback címe:

https://sangel.blog.hu/api/trackback/id/tr485608014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása